Головна » Блог » Маркетинговий календар для медичної ніші: ТОП-10 інфоприводів в травні

Маркетинговий календар для медичної ніші: ТОП-10 інфоприводів в травні

06.05.2021

Олексій Бакуменко


Маркетинговий календар для просування медичних послуг і товарів в інтернеті на травень – це інструмент, за допомогою якого маркетолог планує всі комунікації з цільовою аудиторією протягом місяця. Залежно від розміру компанії цей календар може відрізнятися. Наприклад, у мережі медичних центрів він буде включати кілька каналів комунікації, бюджети за всіма запланованими активностей і, можливо, навіть відповідальних за кожен канал осіб (тому що не завжди це один і той же чоловік). Тим часом онлайн-просування приватної клініки зі штатом до 10 осіб часто обмежується якимось одним каналом з фіксованим щомісячним бюджетом, і в такому випадку календар буде більше схожий на контент-план для цього каналу.

Щоб вам було простіше скласти маркетинговий календар, ми підготували 10 найбільш значущих інфоприводів в медицині в травні і приклади роботи з ними для просування медичних послуг і товарів в інтернеті.

Маркетинговий календар для клінік: 10 ідей просування медпослуг в інтернеті на травень



 

Інфоприводи для просування медичних послуг в інтернеті в травні: ТОП-10

4 травня – Всесвітній день боротьби з астмою (World Asthma Day)

ВООЗ повідомляє, що астма за поширеністю серед хронічних захворювань на одному з перших місць — кількість хворих перевищує 300 млн. Чоловік, і ця цифра зростає в півтора рази кожне десятиліття. Всі ці люди потребують вирішення ряду проблем, викликаних на астму. Щоб звернути на медичний заклад їх увагу, логічно використовувати цей інфопривід для просування в рамкою даної ЦА.

Наприклад, можна впровадити подія в SMM-стратегію у вигляді окремої публікації:

  • з інформацією про хворобу;
  • з розвінчанням міфів про хворобу;
  • про особливості перебігу захворювання;
  • про можливості профілактики хвороби або «пом’якшення» її симптомів;
  • про користь ваших послуг / товарів при даному захворюванні.

Порада! У соціальних мережах (Facebook, Instagram) рекомендуємо обов’язково використовувати хештеги #WorldAsthmaDay і # WorldAsthmaDayХХХХ (де ХХХХ — актуальний рік).

Приклади:

Просування клінік в інтернеті

Просування клінік онлайн

Просування медустанов в інтернеті

Ідеї контенту для клінік в соцмережах

Також будуть доречні:

  • відеоролик з рекомендаціями фахівця в соцмережах або YouTube;
  • експертна стаття в блозі сайту;
  • розсилка з корисними рекомендаціями;
  • чек-лист зі списком щорічних аналізів / відвідувань лікаря в разі захворювання на астму.

Як просувати клініку онлайн

5 травня Міжнародний день боротьби за права інвалідів

У 1992 році в цей день інваліди з 17 європейських країн організували акцію проти дискримінації людей з обмеженими можливостями. Акція стала щорічною традицією. Мета події — привернути увагу людей до проблем інвалідів в соціумі, адже вони в силу своїх особливостей абсолютно беззахисні і потребують підтримки. Продавці та виробники медичного обладнання, інтернет-аптеки та реабілітаційні центри можуть висловити цю підтримку через свої канали комунікації.

Як просувати приватну клініку онлайн

Крім того, до цього дня можна прив’язати PR-активності для просування клініки в інтернеті шляхом підвищення її впізнаваності серед ЦА. Наприклад, провести лекції на тему інклюзивності онлайн. Або ж поділитися корисними матеріалами про важливість інклюзії з медіа.

5 травня – Міжнародний день акушерки

Акушерки усього світу зобов’язані своїм професійним святом Міжнародної конфедерації акушерок, яка в 1987 році запропонувала ідею свята на конференції в Нідерландах. Особливість цього дня в тому, що він не несе закликів до суспільства в цілому. Його завдання – підвищити у акушерок усвідомлення важливості своєї професії і стимулювати набуття нових професійних навичок.

Клініки можуть використовувати інфопривід, щоб підвищити активність в соціальних мережах і таким чином просувати сторінки. Наприклад, привітати своїх співробітників, як це зробив відомий в Україні Пологовий будинок «Лелека».

Маркетинговий календар для клініки на травень

Якщо компанія надає освітні послуги в медицині, то можна надати клієнтам відкладені знижки на навчання. Наприклад, на курс з підготовки до пологів.

Маркетинг подій для клінік



8 травня – День Червоного Хреста і Червоного півмісяця

У цей день актуальні корисні для суспільства ініціативи, починаючи від знижок на діагностику здоров’я і закінчуючи безкоштовний вебінар на тему здоров’я. Разом з тим такий подієвий маркетинг допоможе в просуванні медичної установи.

При цьому не обов’язково, щоб маркетингові активності відразу ж приносило комерційну вигоду. Ось, наприклад, мережа оздоровчих центрів щорічно рекламує майданчик для збору коштів і закликає людей займатися благодійністю. Будь-які інші компанії в медичній сфері теж можуть присвячувати цей день будь-якого благодійного збору.

Маркетинг клінік в інтернеті

12 травня День медичної сестри

Свято відзначають з 1965 року під егідою Міжнародної Ради медсестер. 12 травня — не є випадкова дата. Це день народження однієї із засновниць служби сестер милосердя Флоренс Найтінгейл.

Використовувати цей інфопривід в просуванні медичних послуг онлайн можна по-різному. Перший варіант — створювати контент для соцмереж.

Ідеї для просування медпослуг в інтернеті

Ідеї для просування медпослуг в інтернеті

Також інфопривід можна застосувати для генерації лідів. Формат нижче за допомогою кнопки виклику чат-бота може підійти як мережевим клінікам, так і лікарям приватної практики.

Ідеї для просування медичних послуг онлайн

Освітні проекти в медичній ніші можуть підготувати лід-магніти для своїх потенційних клієнтів. В даному випадку це тестовий період користування продуктом.

Ідеї маркетингових активностей для клінік

12 травня День екологічної освіти

День екологічної освіти — прекрасна можливість підкреслити дбайливе ставлення вашого бізнесу до екології. У вас фармацевтичне виробництво? Розкажіть про те, що воно безпечне і не забруднює навколишнє середовище. Акцентуйте увагу на еко-упаковці препаратів. У вас мережа клінік? Поділіться з читачами способами правильної утилізації медичних відходів.

20 травня Всесвітній день травматолога

Клініки, інтернет-аптеки та магазини медичних товарів, оздоровчі центри — все можуть включити в свій маркетинговий календар Всесвітній день травматолога. Ідеї для створення контенту починаються від вітальних публікацій в соцмережах для підняття активу в акаунтах і закінчуються освітніми проектами на YouTube для підвищення впізнаваності.

Маркетинг медпослуг в інтернеті

Приватні клініки або практикуючі лікарі-травматологи з власними кабінетами можуть організувати безкоштовні онлайн-консультації, взяти участь в різних конференціях або громадських івентах на тему здоров’я. Експертиза і особистий бренд завжди йшли рука об руку з просуванням медичних послуг.

Також можна надати клієнтам промокодом або знижки на діагностику або покупку медикаментів, спрямованих на зміцнення кісток.

25 травня День щитовидної залози

Європейська тіреоідологіческой асоціація (European Thyroid Association, ETA) вперше ініціювала проведення дня щитовидної залози в 2008 році. Організатори прагнули нагадати суспільству про поширеність проблем, пов’язаних зі щитовидною залозою, і дати загальне уявлення про можливості їх вирішення.

В цей день будуть доречні як публікації на підтримку тих, хто бореться із захворюваннями, так і будь-яка корисна інформація по темі.

Ідеї подієвого маркетингу для медпослуг в інтернеті

Ідеї подієвого маркетингу для медпослуг в інтернеті

Якщо клініка спеціалізується на лікуванні ендокринних захворювань або в її штаті є профільний лікар, можна влаштувати день відкритих дверей для консультацій. В онлайні альтернативою живому спілкуванню буде вебінар або лекція фахівця на актуальну тему.

Якщо в установі вже є клієнти, які лікували захворювання щитовидної залози, вони будуть раді профілактичного огляду або діагностичної процедури зі знижкою.



26 травня День боротьби з розсіяним склерозом

Традиція відзначати день боротьби з розсіяним склерозом бере початок з 2009 року завдяки Міжнародній Федерації товариств розсіяного склерозу. Цілі ті ж, що і у інших подібних заходів — розповісти, навчити, застерегти.

Маркетинг подій для клінік в інтернеті на травень

Ідеї для маркетингових комунікацій в медичній сфері

29 травня – Всесвітній день здорового травлення

В цей день в 1958 році був прийнятий статут Всесвітньої організації гастроентерологів, ВОГ. З тих пір кожен рік 29 травня гастроентерологи усього світу нагадують суспільству про необхідність правильно харчуватися.

Як використовувати інфоприводи в маркетингу в медичній ніші

Як використовувати інфоприводи в маркетингу в медичній ніші Як використовувати інфоприводи в маркетингу клінік онлайн



 

Висновки

Наш ТОП весняних подій для просування медичних послуг в інтернеті не вичерпний. Можна ще згадати день пульмонолога, день сімейного лікаря, всесвітній день без тютюну. Виберіть найбільш профільні для себе інфоприводи і спробуйте побудувати навколо них маркетингові активності або хоча б контент-план в одному з використовуваних каналів комунікації. Прибутком від докладених зусиль стане підвищення впізнаваності бренду і його продуктів серед ЦА, збільшення охватов і активності в маркетингових каналах, і вже, як наслідок, зростання обсягу продажів.

 

Также читайте другие статьи в блоге Webpromo:

И подписывайтесь на наш Telegram-канал про маркетинг.

Останні матеріали рубрики

Як працює монетизація в українському Ютубі

Як працює монетизація в українському YouTube?

Заробляти гроші на YouTube – навряд причина створення каналу, але можливості заробітку приємний бонус. Наразі YouTube пропонує одразу кілька...

Google Analytics 4 для PPC: особливості, метрики, звіти та інше

Google Analytics 4 для PPC: особливості, метрики, звіти та інше

Більшість погодяться, що Google Analytics 4 має свої переваги. Які з них будуть корисними для PPC-спеціалістів – розповімо у цій статті.

Аудит юзабіліті сайту: навіщо його проводити і як це...

Якщо ви не знаєте, які ключові етапи включає в себе проведення аудиту юзабіліті веб-сайту, тоді рекомендуємо до прочитання цю статтю....

Найкращий час для постингу в Telegram у 2023 році

Telegram — це платформа, яку сучасні бренди активно використовують у своїх маркетингових стратегіях. На швидкість розвитку і показники...

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Виконують всі задачі, досягаючи кращих КРІ
Рекомендую Webpromo як надійних партнерів
Кратно зросли показники приросту органічного трафіку
Серед багатьох ми обрали Webpromo
Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo - це продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності