Маркетинговий календар для медичної ніші: ТОП-10 інфоприводів в травні
06.05.2021
Маркетинговий календар для просування медичних послуг і товарів в інтернеті на травень – це інструмент, за допомогою якого маркетолог планує всі комунікації з цільовою аудиторією протягом місяця. Залежно від розміру компанії цей календар може відрізнятися. Наприклад, у мережі медичних центрів він буде включати кілька каналів комунікації, бюджети за всіма запланованими активностей і, можливо, навіть відповідальних за кожен канал осіб (тому що не завжди це один і той же чоловік). Тим часом онлайн-просування приватної клініки зі штатом до 10 осіб часто обмежується якимось одним каналом з фіксованим щомісячним бюджетом, і в такому випадку календар буде більше схожий на контент-план для цього каналу.
Щоб вам було простіше скласти маркетинговий календар, ми підготували 10 найбільш значущих інфоприводів в медицині в травні і приклади роботи з ними для просування медичних послуг і товарів в інтернеті.
Інфоприводи для просування медичних послуг в інтернеті в травні: ТОП-10
4 травня – Всесвітній день боротьби з астмою (World Asthma Day)
ВООЗ повідомляє, що астма за поширеністю серед хронічних захворювань на одному з перших місць — кількість хворих перевищує 300 млн. Чоловік, і ця цифра зростає в півтора рази кожне десятиліття. Всі ці люди потребують вирішення ряду проблем, викликаних на астму. Щоб звернути на медичний заклад їх увагу, логічно використовувати цей інфопривід для просування в рамкою даної ЦА.
Наприклад, можна впровадити подія в SMM-стратегію у вигляді окремої публікації:
- з інформацією про хворобу;
- з розвінчанням міфів про хворобу;
- про особливості перебігу захворювання;
- про можливості профілактики хвороби або «пом’якшення» її симптомів;
- про користь ваших послуг / товарів при даному захворюванні.
Порада! У соціальних мережах (Facebook, Instagram) рекомендуємо обов’язково використовувати хештеги #WorldAsthmaDay і # WorldAsthmaDayХХХХ (де ХХХХ — актуальний рік).
Приклади:
Також будуть доречні:
- відеоролик з рекомендаціями фахівця в соцмережах або YouTube;
- експертна стаття в блозі сайту;
- розсилка з корисними рекомендаціями;
- чек-лист зі списком щорічних аналізів / відвідувань лікаря в разі захворювання на астму.
5 травня – Міжнародний день боротьби за права інвалідів
У 1992 році в цей день інваліди з 17 європейських країн організували акцію проти дискримінації людей з обмеженими можливостями. Акція стала щорічною традицією. Мета події — привернути увагу людей до проблем інвалідів в соціумі, адже вони в силу своїх особливостей абсолютно беззахисні і потребують підтримки. Продавці та виробники медичного обладнання, інтернет-аптеки та реабілітаційні центри можуть висловити цю підтримку через свої канали комунікації.
Крім того, до цього дня можна прив’язати PR-активності для просування клініки в інтернеті шляхом підвищення її впізнаваності серед ЦА. Наприклад, провести лекції на тему інклюзивності онлайн. Або ж поділитися корисними матеріалами про важливість інклюзії з медіа.
5 травня – Міжнародний день акушерки
Акушерки усього світу зобов’язані своїм професійним святом Міжнародної конфедерації акушерок, яка в 1987 році запропонувала ідею свята на конференції в Нідерландах. Особливість цього дня в тому, що він не несе закликів до суспільства в цілому. Його завдання – підвищити у акушерок усвідомлення важливості своєї професії і стимулювати набуття нових професійних навичок.
Клініки можуть використовувати інфопривід, щоб підвищити активність в соціальних мережах і таким чином просувати сторінки. Наприклад, привітати своїх співробітників, як це зробив відомий в Україні Пологовий будинок «Лелека».
Якщо компанія надає освітні послуги в медицині, то можна надати клієнтам відкладені знижки на навчання. Наприклад, на курс з підготовки до пологів.
8 травня – День Червоного Хреста і Червоного півмісяця
У цей день актуальні корисні для суспільства ініціативи, починаючи від знижок на діагностику здоров’я і закінчуючи безкоштовний вебінар на тему здоров’я. Разом з тим такий подієвий маркетинг допоможе в просуванні медичної установи.
При цьому не обов’язково, щоб маркетингові активності відразу ж приносило комерційну вигоду. Ось, наприклад, мережа оздоровчих центрів щорічно рекламує майданчик для збору коштів і закликає людей займатися благодійністю. Будь-які інші компанії в медичній сфері теж можуть присвячувати цей день будь-якого благодійного збору.
12 травня – День медичної сестри
Свято відзначають з 1965 року під егідою Міжнародної Ради медсестер. 12 травня — не є випадкова дата. Це день народження однієї із засновниць служби сестер милосердя Флоренс Найтінгейл.
Використовувати цей інфопривід в просуванні медичних послуг онлайн можна по-різному. Перший варіант — створювати контент для соцмереж.
Також інфопривід можна застосувати для генерації лідів. Формат нижче за допомогою кнопки виклику чат-бота може підійти як мережевим клінікам, так і лікарям приватної практики.
Освітні проекти в медичній ніші можуть підготувати лід-магніти для своїх потенційних клієнтів. В даному випадку це тестовий період користування продуктом.
12 травня – День екологічної освіти
День екологічної освіти — прекрасна можливість підкреслити дбайливе ставлення вашого бізнесу до екології. У вас фармацевтичне виробництво? Розкажіть про те, що воно безпечне і не забруднює навколишнє середовище. Акцентуйте увагу на еко-упаковці препаратів. У вас мережа клінік? Поділіться з читачами способами правильної утилізації медичних відходів.
20 травня – Всесвітній день травматолога
Клініки, інтернет-аптеки та магазини медичних товарів, оздоровчі центри — все можуть включити в свій маркетинговий календар Всесвітній день травматолога. Ідеї для створення контенту починаються від вітальних публікацій в соцмережах для підняття активу в акаунтах і закінчуються освітніми проектами на YouTube для підвищення впізнаваності.
Приватні клініки або практикуючі лікарі-травматологи з власними кабінетами можуть організувати безкоштовні онлайн-консультації, взяти участь в різних конференціях або громадських івентах на тему здоров’я. Експертиза і особистий бренд завжди йшли рука об руку з просуванням медичних послуг.
Також можна надати клієнтам промокодом або знижки на діагностику або покупку медикаментів, спрямованих на зміцнення кісток.
25 травня – День щитовидної залози
Європейська тіреоідологіческой асоціація (European Thyroid Association, ETA) вперше ініціювала проведення дня щитовидної залози в 2008 році. Організатори прагнули нагадати суспільству про поширеність проблем, пов’язаних зі щитовидною залозою, і дати загальне уявлення про можливості їх вирішення.
В цей день будуть доречні як публікації на підтримку тих, хто бореться із захворюваннями, так і будь-яка корисна інформація по темі.
Якщо клініка спеціалізується на лікуванні ендокринних захворювань або в її штаті є профільний лікар, можна влаштувати день відкритих дверей для консультацій. В онлайні альтернативою живому спілкуванню буде вебінар або лекція фахівця на актуальну тему.
Якщо в установі вже є клієнти, які лікували захворювання щитовидної залози, вони будуть раді профілактичного огляду або діагностичної процедури зі знижкою.
26 травня – День боротьби з розсіяним склерозом
Традиція відзначати день боротьби з розсіяним склерозом бере початок з 2009 року завдяки Міжнародній Федерації товариств розсіяного склерозу. Цілі ті ж, що і у інших подібних заходів — розповісти, навчити, застерегти.
29 травня – Всесвітній день здорового травлення
В цей день в 1958 році був прийнятий статут Всесвітньої організації гастроентерологів, ВОГ. З тих пір кожен рік 29 травня гастроентерологи усього світу нагадують суспільству про необхідність правильно харчуватися.
Висновки
Наш ТОП весняних подій для просування медичних послуг в інтернеті не вичерпний. Можна ще згадати день пульмонолога, день сімейного лікаря, всесвітній день без тютюну. Виберіть найбільш профільні для себе інфоприводи і спробуйте побудувати навколо них маркетингові активності або хоча б контент-план в одному з використовуваних каналів комунікації. Прибутком від докладених зусиль стане підвищення впізнаваності бренду і його продуктів серед ЦА, збільшення охватов і активності в маркетингових каналах, і вже, як наслідок, зростання обсягу продажів.
Также читайте другие статьи в блоге Webpromo:
- Product Reviews Update: новые критерии Google, по которым будут ранжироваться отзывы;
- Как подготовить реальный прогноз по органическому трафику?;
- 7 аналогов GEOClever.
И подписывайтесь на наш Telegram-канал про маркетинг.