Головна » Блог » CRO | Юзабіліті і підвищення конверсії сайту » Лідогенерація: 3 способи ефективного просування лендінгу

Лідогенерація: 3 способи ефективного просування лендінгу

07.10.2021

Оксана Харьковчук, редактор блогу Webpromo


Лендінг — це веб-сторінка, яку створюють для реалізації маркетингових або рекламних цілей, підвищення конверсій і збыльшення продажів. Коли користувач відвідує вашу цільову сторінку він прискорено проходить вибудувану воронку продажів: від знайомства з пропозицією до придбання товару чи послуги.

Односторінковий сайт грає величезну роль у формуванні іміджу та репутації бренду. За допомогою нього ви можете збільшити впізнаваність продукту, залучити нових клієнтів і підвищити продажі. Оскільки ключова функція лендінгу — це конверсії, агентство результативного інтернет-маркетингу Webpromo в колаборації з сервісом розсилок SendPulse створили Спецпроект Landing Page від А до Я, щоб допомогти вашому бізнесу конвертувати відвідувачів сайту в ліди та підвищити продажі. Для цього вивчіть просту інструкцію:

  1. Анатомия лендінгу: основні компоненти сайту, що продає
  2. Підготовка ефективного лендінгу: 8 кроків до високих продажів
  3. Як розробити лендінг в сервісі SendPulse
  4. Лідогенерація: 3 способи ефективного просування лендінгу
  5. Стратегія лендінга для лідогенерації
  6. Як збільшити конверсію лендінга

Раніше ми з вами розглянули анатомію лендінгу і етапи його підготовки. Потім, використовуючи теоретичні знання, ми розробили лендінг в сервісі SendPulse. Наступним логічним кроком в роботі з посадковою сторінкою буде просування лендінгу за допомогою платної реклами. Дізнайтеся, як залучити більше клієнтів на вашу сторінку, що продає!

Раніше ми з вами розглянули анатомію лендінгу і етапи його підготовки. Потім, використовуючи теоретичні знання, ми розробили лендінг в сервісі SendPulse. Наступним логічним кроком в роботі з посадковою сторінкою буде просування лендінгу за допомогою платної реклами. Дізнайтеся, як залучити більше клієнтів на вашу сторінку, що продає!



 

Просування landing page для лідогенерації за допомогою платної реклами

Просування лендінгу з метою залучення клієнтів і перетворення їх в лідів відбувається за допомогою реклами.


Дмитро Галяк, PPC Team Lead в Webpromo

Для залучення нових клієнтів максимально швидко і з найменшими інвестиціями більшість рекламодавців використовують два рекламних канали. Це пошукова реклама Google Ads і таргетована реклама Facebook Ads.

Дані канали дозволяють максимально точно визначити цільову аудиторію і показувати їй рекламу”

Пошукова реклама в Google — це один з найперших, проте все ще ефективних методів просування за умови правильного використання каналів лідогенерації.

Просування landing page для лідогенерації за допомогою платної реклами Просування лендінгу з метою залучення клієнтів і перетворення їх в лідів відбувається за допомогою реклами.



 

Пошукова реклама Google Ads

Пошукова реклама Google Ads — інструмент, для залучення цільового трафіку на сторінку лендінгу з першого дня. Google Ads показує оголошення в Пошуку Google коли люди шукають в інтернеті товари та послуги, які ви пропонуєте.

Приклад пошукової реклами Google:

Приклад пошукової реклами Google:

В акаунті Google Ads рекламодавці можуть вибрати мету своєї реклами (наприклад, продажі, трафік сайту, потенційні клієнти), потім вказати географічний регіон, де має відображатися ваше оголошення (радіус навколо вашої компанії, міста, області, країни) і нарешті створити оголошення та призначити щомісячний бюджет. Показ оголошень можна запускати і зупиняти в будь-який час.

Щоб збільшити відсоток конверсій, налаштовуємо оголошення на комерційні запити ( купити, замовити, з доставкою, недорого). Вони принесуть переходи користувачів, які найбільше зацікавлені в покупці вашого товару або послуги.

Пошукова реклама здійснює показ оголошень за прямими запитами клієнтів. Це ймовірно найбільш тепла аудиторія для вашого бізнесу. Така реклама має високий CTR, (клікабельність, від англ. сlick-through rate — показник клікабельності). Однак, для неї характерна висока конкуренція, що може підвищувати ціну за клік і ціну за лід.

Вартість клієнта може бути дорожчою ніж в Facebook, проте аудиторія максимально цільова і клієнта можна отримати вже через годину”, — коментує Дмитро Галяк, PPC Team Lead в Webpromo.

Після перевірки Google Ads ваше оголошення почне відображатися під час пошуку потенційних користувачів товарів або послуг у вашому цільовому регіоні. Водночас, ви будете платити, якщо люди взаємодіятимуть з вашим оголошенням (наприклад, натиснуть його чи зателефонують у вашу компанію). Щоб почати роботу з Google Ads, зареєструйтесь тут.

Важливо! Правильне налаштування і розподіл бюджету на пошукову рекламу. Можна зробити самостійно або довірити роботу професіоналам, наприклад, PPC-спеціалістам агентства результативного інтернет-маркетингу Webpromo.

Важливо! Правильне налаштування і розподіл бюджету на пошукову рекламу. Можна зробити самостійно або довірити роботу професіоналам, наприклад, PPC-спеціалістам агентства результативного інтернет-маркетингу Webpromo.



 

Реклама в контекстно-медійній мережі (КМС) Google

Контекстно-медійна мережа Google (КМС) дозволяє звертатися до потенційних клієнтів за допомогою медійних оголошень з таргетингом. Наприклад, коли вони переглядають улюблені сайти або відео на YouTube, перевіряють пошту в Gmail або використовують мобільні сайти та програми.

КМС Гугл включає більше 2 мільйонів сайтів і мобільних додатків з якісним контентом. Згідно власній статистиці Google, КМС охоплює близько 90% аудиторії інтернету.

Приклад реклами в контекстно-медійній мережі Google:

Приклад реклами в контекстно-медійній мережі Google:

Запускайте рекламні кампанії в КМС, щоб залучити аудиторію по найкращим інтересам користувачів.

КМС Google дозволяє використовувати різні формати реклами. Ефективними будуть як адаптивні медійні оголошення, графічні оголошення з допустимими форматами (JPG, PNG, GIF та ін.), так і поєднання цих двох форматів.

КМС підтримує формат відеореклами, що допомагає збільшити запам’ятовуваність та інформативність кампанії.

Технологія адаптивних оголошень дозволяє згенерувати автоматично оголошення по заданих параметрам рекламного місця.

Таргетинги в контекстно-медійній мережі

Оголошення з кампаній в КМС з’являються на безлічі сайтів та відеоресурсів, а також в мобільних додатках. Щоб знайти сегменти аудиторії, що відповідають вашим цілям, ви можете використовувати сигнали таргетингу. Те, де саме будуть показуватися ваші оголошення, залежить від обраного для кампанії типу таргетингу.

  1. Орієнтований на аудиторію, яка відповідає певним параметрам (вік, стать і т.д.).
  2. Показ реклами на сайтах, контент яких відповідає вже заданим параметрам.
  3. Ремаркетинг. Допомагає повернути користувачів, які раніше взаємодіяли з лендінгом.

Використовуючи КМС в мережі Google, ви зможете підвищити впізнаваність бренду (візуал, образи), залучити нових клієнтів (реалізація бажань клієнтів, прояв зацікавленості), повернути зацікавлену аудиторію на сайт (технологія ремаркетингу, здійснення цільових дій колишніх клієнтів).

Використовуючи КМС в мережі Google, ви зможете підвищити впізнаваність бренду (візуал, образи), залучити нових клієнтів (реалізація бажань клієнтів, прояв зацікавленості), повернути зацікавлену аудиторію на сайт (технологія ремаркетингу, здійснення цільових дій колишніх клієнтів).



 

Таргетована реклама в Facebook і Instagram

Ще один ефективний і важливий спосіб залучення цільового трафіку на лендінг, — таргетована реклама Facebook Ads. Інструмент дозволяє залучити трафік на посадкову сторінку з соцмереж, показуючи рекламу користувачам, які найбільше збігаються з портретами ваших клієнтів.

Приклад таргетованої реклами в Facebook:

Приклад таргетованої реклами в Facebook 2

Таргетована реклама Facebook Ads дозволяє знайти цільову аудиторію, яка можливо не користувалася пошуковою рекламою, але зацікавлена ​​в послузі або продукті. Такий підхід дозволяє знизити вартість кліка, ліда або клієнта. Однак, на навчання таких рекламних кампаній потрібно більше часу. Результати можна отримати через 1-2 тижні.

Дуже привабливо і важливо виглядає ретаргетинг в Facebook. Даний інструмент дозволяє наздогнати і конвертувати користувачів, що були на сайті, але не залишили лід. Часто вартість таких клієнтів нижче, ніж по всіх інших каналах”, — ділиться досвідом експерт Webpromo Дмитро Галяк.

Приклад таргетованої реклами в Facebook:

Рекомендації з налаштування таргетованої реклами Facebook Ads:

  1. Оформіть зручний Landing page зі структурованою інформацією;
  2. Складіть стратегію просування лендінгу — план, звідки, скільки і за якою ціною ви хочете отримувати лідів;
  3. Напишіть текст рекламного оголошення з актуальною пропозицією вашого продукту або послуги. Зверніть увагу на форму подачі, заголовок і текст;
  4. Прив’яжіть до оголошень UTM-мітки, які дозволять відстежити дані про потік аудиторії в Google Analytics;
  5. Сформуйте бюджет на таргетовану рекламу для досягнення поставленої мети;
  6. Використовуйте сегментування цільової аудиторії за параметрами віку, інтересів, професії, регіону тощо;
  7. Протестуйте рекламу для навчання кампанії та її оптимізації;
  8. Відстежуйте результативність кампаній за допомогою Ads Manager.


У наступній статті Стратегія лендінга для лідогенерації ви дізнаєтеся, які існують стратегії просування посадкової сторінки та як з них вибрати найбільш ефективну. Не пропустіть!

У наступній статті Стратегія лендінга для лідогенерації ви дізнаєтеся, які існують стратегії просування посадкової сторінки та як з них вибрати найбільш ефективну. Не пропустіть!



 

Також читайте інші статті в блозі Webpromo:

І підписуйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

Детальна інструкція про просування телеграм каналу.

Як розкрутити телеграм канал? Поради щодо просування

Детальна інструкція по просуванню телеграм каналу. Які існують способи?

Маркетинг в Ковальскій

Якою має бути стратегія для нерухомості в умовах війни?...

Володимир Соболев розповів про майбутнє українського девелопменту, відновлення роботи на об'єктах, нові проекти та стратегію бренду...

96% маркетологів хочуть, щоб ІТ-відділ відповідав за...

Чому ІТ-відділ має відповідати за рентабельність інвестицій у маркетинг?

Як вивести бізнес на міжнародний рівень

Особливості вебсайту компанії-експортера

Як підготувати сайт до виходу на зарубіжні ринки?

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті