Головна » Блог » Як за рік SEO-просування збільшити потік безкоштовного трафіку більш ніж в 2 рази. Кейс artside.com.ua

Як за рік SEO-просування збільшити потік безкоштовного трафіку більш ніж в 2 рази. Кейс artside.com.ua

30.08.2021

Ольга Коцофанэ


Компанія artside.com.ua створює фотошпалери, 3D шпалери і модульні картини на замовлення з 2012 року. Серед головних переваг використання екологічних матеріалів і технологій для друку з латексних чорнил. У їх складі немає шкідливих розчинників, які можуть випаровуватися з поверхні довгий час, що і відрізняє компанію від конкурентів на ринку. В інтернет-магазині можна вибрати зображення з каталогу або оформити індивідуальне замовлення, вказати необхідні розміри і отримати доставку екологічно чистого продукту протягом двох днів, який доповнить ваш інтер’єр.

На прикладі даного інтернет-магазину ми розповімо про те, як за рік SEO-просування збільшити потік безкоштовного трафіку більш ніж в 2 рази для вашого сайту. Також поділимося результатами здійсненої роботи і покажемо, як проходили важливі етапи SEO-оптимізації.

Зміст:

1. Вихідні дані

2. Коротка інформація про компанію

3. Етапи SEO-просування

4. Результати за 1 рік SEO-просування ресурсу

5. Висновки

На прикладі інтернет-магазину artside.com.ua ми розповімо про те, як за рік SEO-просування збільшити потік безкоштовного трафіку більш ніж в 2 рази для вашого сайту. Також ми поділимося результатами проведеної роботи і покажемо, як проходили важливі етапи SEO-оптимізації.



 

Вихідні дані

Сайт: artside.com.ua 

Тематика: фотошпалери, 3D шпалери і модульні картини

Регіон: Україна

Цілі для реалізації проєкту протягом року:

  • вийти в ТОП-10 за високочастотними запитами;
  • збільшити кількість конверсій за допомогою залучення додаткового трафіку з Organic каналу.

Які помилки були до початку роботи з проєктом:

  • динамічні URL-адреси сторінок фільтрів, без охоплення частотних ключових запитів;
  • дублювання сторінок сайту;
  • велика кількість внутрішніх посилань, що ведуть на сторінки з 404 помилкою;
  • відсутність текстового контенту на сторінках сайту, отже точок входу на сайт для отримання трафіку;
  • відсутність і / або дублювання мета-тегів.

 

Коротка інформація про компанію

Коротка інформація про компанію “Art Side”

Art Side” — компанія, яка з 2012 року займається виробництвом фотошпалер, 3D шпалер і модульних картин на замовлення за індивідуальними розмірами. Ви можете підібрати панно на стіну з вже придбаних шпалер або меблів.

Головна перевага виробника використання тільки екологічних матеріалів і технології латексного друку. До складу латексних чорнил входять пігмент, вода і латекс. Всі ці інгредієнти є екологічно чистими продуктами і не несуть шкоди здоров’ю. Також, це єдиний вид друку, який можна використовувати в дитячій кімнаті і приміщеннях, де живуть алергіки.

Детальніше про компанію і технології виробництва можна прочитати на сторінці Art Side.

Етапи SEO-просування



 

Етапи SEO-просування

Етап 1: Аналіз ніші та конкурентів в ТОП-10

Щоб вийти в ТОП-10 в першу чергу вам знадобитися провести аналіз ніші, визначити конкурентів і подивитися їх сторінки. Необхідно дізнатися що такого є у них, чого немає у нас. Як-то кажуть: Знай свого конкурента, тому на першому етапі спеціалісти Webpromo здійснили аналіз конкурентів за такими напрямками:

  • вік домену;
  • структура та посадкові сторінки;
  • джерела трафіку (діджитал-канали та пристрої);
  • видимість ресурсів в пошуковій видачі та ключові запити;
  • наявність контенту на сторінках сайту;
  • наявність додаткового функціоналу на сторінках;
  • якість onpage-оптимізації;
  • наявність інформаційного блоку і періодичність його наповнення;

Цікавий факт: в даній ніші відмінним каналом просування може бути соціальна мережа Pinterest, однак тільки один з конкурентів має там акаунт. Що стосується блогу це слабке місце всіх аналізованих ресурсів, а значить в ньому закладений найбільший потенціал для росту.

Етап 2: Проведення повного аудиту сайту

Аналіз ніші дав нам чітке уявлення про те, що відбувається на ринку і хто наші конкуренти. Отже, настав час з’ясувати в якому стані знаходиться сайт artside.com.ua.

Під час здійснення повного аудиту були виявлені такі недоліки:

  • помилки в оптимізації структури URL-адрес;
  • велика кількість технічних помилок;
  • слабкий посилальний профіль;
  • помилки в існуючому контенті (внутрішні та зовнішні дублі) та ін.

Додатково було здійснено детальний аналіз посилального профілю (зворотні посилання на сайт) та відхилено спамні домени.

Після проведення повного аудиту та впровадження всіх технічних рекомендацій приступаємо до збору семантичного ядра.

Етап 3: Збір семантичного ядра і опрацювання структури

Спеціалісти Webpromo виявили проблеми з URL-адресами для деяких сторінок, а також в ранжируванні сторінки 3D шпалер і прийняли рішення винести категорію на рівень вище, що повинно було привернути увагу користувачів і збільшити кількість переходів.

1. Формування ЧПУ URL-адрес

В ході активної роботи над сайтом на регулярній основі були зібрані запити для сторінок фільтрів і обрані сторінки, для яких рекомендовано налаштувати ЧПУ адреси. Приклад для фільтрів категорії “Фотошпалери з квітами”:

Етап 3: Збір семантичного ядра і опрацювання структури Спеціалісти Webpromo виявили проблеми з URL-адресами для деяких сторінок, а також в ранжируванні сторінки 3D шпалер і прийняли рішення винести категорію на рівень вище, що повинно було привернути увагу користувачів і збільшити кількість переходів. 1. Формування ЧПУ URL-адрес

З метою залучення додаткового трафіку для даних фільтрів були сформовані нові URL-адреси, згідно з правилами ЧПУ.

2. Винесення категорії “3D шпалери” в окремий блок

2. Винесення категорії “3D шпалери” в окремий блок. Раніше на сайті категорія “3D шпалери” була реалізована як категорія розділу “Фотошпалери”. Ми винесли “3D шпалери” в окремий розділ, так як в даній категорії виявили окремі кластери семантики, які не було охоплено раніше.

Раніше на сайті категорія 3D шпалерибула реалізована як категорія розділу Фотошпалери. Ми винесли 3D шпалери в окремий розділ, так як в даній категорії виявили окремі кластери семантики, які не було охоплено раніше.

На етапі проведення повного аудиту були зібрані ключові запити, які мають великий потенціал для розвитку, але під які ресурс раніше не був оптимізований. Наприклад, фільтрація 3D шпалер по приміщенню:

На етапі проведення повного аудиту були зібрані ключові запити, які мають великий потенціал для розвитку, але під які ресурс раніше не був оптимізований. Наприклад, фільтрація 3D шпалер по приміщенню:

3. Додавання україномовної версії сайту

На етапі старту просування у клієнта була тільки російськомовна версія сайту. В процесі активної роботи з сайтом були зібрані ключові запити. Ми показали клієнту, що наявність україномовної версії дозволить значно розширити структуру поточного сайту, а також збільшити кількість трафіку за запитами раніше не охопленої цільової аудиторії.

3. Додавання україномовної версії сайту На етапі старту просування у клієнта була тільки російськомовна версія сайту. В процесі активної роботи з сайтом були зібрані ключові запити. Ми показали клієнту, що наявність україномовної версії дозволить значно розширити структуру поточного сайту, а також збільшити кількість трафіку за запитами раніше не охопленої цільової аудиторії.

Важливо! Закон про забезпечення функціонування української мови як державної, який вступив в силу з 16 січня 2021 року зобов’язав додати на сайт другу мовну версію.

Як результат, за рік роботи з проєктом вдалося збільшити і оптимізувати велику кількість посадкових сторінок під цільові категорії і підкатегорії товарів.

На даний момент ведеться робота зі створення та оптимізації нових посадкових сторінок з меншим пріоритетом для бізнесу клієнта (Наприклад, сторінки міст України, додавання фільтрації товарів за стилями і т.д.)

Закон про забезпечення функціонування української мови як державної, який вступив в силу з 16 січня 2021 року зобов'язав додати на сайт другу мовну версію.



Етап 4: Наповнення контентом

На початковому етапі у клієнта спостерігалися внутрішні і зовнішні дублі контенту, що не давало пріоритетним сторінкам правильно ранжируватися в пошуковій видачі. Також на сторінках фільтрів був відсутній контент.

Тому на основі зібраної семантики спеціалісти Webpromo сформували технічне завдання (далі ТЗ), підготували ручні мета-теги для сторінок: від більш пріоритетних з потенціалом для росту до менш пріоритетних. Фахівці провели роботу з:

  • Контентом: зробили перевірку щодо входження ключових запитів, потім кожен місяць клієнтові відправляли ТЗ на підготовку нових текстів для посадкових сторінок сайту (так як підготовка матеріалів відбувалася з боку клієнта), і здійснили подальше їх розміщення. Під час аналізу контентного наповнення сторінок конкурентів фахівці визначили оптимальний середній обсяг одного тексту 3000-3500 символів.
    Мета-тегами: на початковому етапі роботи на сайті були проблеми з дублюванням мета-тегів через відсутність оптимізації під ключові запити. Після опрацювання семантичного ядра для сторінок розділів, категорій і фільтрів, фахівці підготували ручні мета-теги з входженням ключових запитів, і створили шаблон мета-тегів для сторінок карток товарів. Також були додані емодзі для підвищення CTR у видачі. Наприклад, для сторінки Фотошпалери Міста мета-теги мають вигляд:

Етап 4: Наповнення контентом, мета-тегами та аналіз блогу

  • Блогом: оскільки у всіх конкурентів блог не оновлювався багато років, був проведений детальний аналіз ресурсу і виявлені недопрацювання в розділі блогу на 3 окремі сторінки під кожну категорію товарів:

а) Фотошпалери;

б) 3D шпалери;

в) Модульні картини.

Ми рекомендували об’єднати 3 блоки в один і зробити його доступним за адресою всіх статей, а категорії для матеріалів (фотошпалери, модульні картини, 3D шпалери) розмітити тегами.

Блогом: оскільки у всіх конкурентів блог не оновлювався багато років, був проведений детальний аналіз ресурсу і виявлені недоробки в поділі блогу на 3 окремі сторінки під кожну категорію товарів: а) Фотошпалери; б) 3D шпалери; в) Модульні картини. Ми рекомендували об'єднати 3 блоку в один і зробити його доступним за адресою всіх статей, а категорії для матеріалів (фотошпалери, модульні картини, 3Д шпалери) - розмітити тегами.

Далі перейдемо до регулярних внутрішніх та зовнішніх технічних рекомендацій.

Етап 5: Технічна оптимізація

Одночасно з роботою написання контенту ми усунули технічні помилки:

  • Налаштували 301 редірект зі старих URL-адрес на актуальні адреси (на них раніше було налаштоване відображення 404 помилки, через що ресурс втрачав посилальну масу);
  • Закрили від бота кнопку Додати в кошик тегом:

  • Закрили від індексації https://artside.com.ua/checkout тегом, так як дані сторінки були проіндексовані ботом, незважаючи на блокування в файлі robots.txt.

Також на даному моменті етапу впровадження знаходяться такі технічні завдання:

  • Підготовка контенту і перелінковки для блоку FAQ;
  • Оптимізація сторінок відповідно до показників Core Web Vitals.

Етап 6: Зовнішня оптимізація

Для побудови якісного посилального профілю фахівці Webpromo провели аналіз профілю конкурентів, визначили якість посилальних доменів і динаміку нарощування посилань. На основі здійсненого аналізу була сформована стратегія щодо ефективного нарощування посилальної маси для проєкту Artside.

Особливу увагу приділяли якості та тематиці донорів, а також їх регіональності.

Важливо! Стратегія побудови посилального профілю спрямована на якість, а не кількість посилальної маси.

Основні критерії вибору посилань:

  • Тематика майданчиків;
  • DR / DA (рейтинг домену);
  • Органічний трафік на майданчику;
  • Спам майданчики, співвідношення вхідних / вихідних посилань донора;
  • Регіон майданчика. Основний трафік повинен відповідати регіону нашого сайту, а саме України.

Розглянемо історію розвитку посилального профілю проєкту:

Розглянемо історію розвитку посилального профілю проєкту:

У 2014 році спостерігався різкий стрибок у кількості посилальних доменів з подальшим спадом, що говорить про можливі санкції з боку пошукової системи. Тоді ресурс відносився до сайту музики, а магазином фотошпалер став у 2016 році.

Якщо говорити про існування саме інтернет-магазину, то за весь період ми бачимо стабільну динаміку розвитку посилального профілю з плавними стрибками.

Приріст доменів-донорів за останній рік просування:

Приріст доменів-донорів за останній рік просування:

Як ми бачимо, в період просування ресурсу з боку фахівців Webpromo контрольний профіль проєкту має стабільну позитивну динаміку розвитку.

Результати за 1 рік SEO-просування ресурсу



 

Результати за 1 рік SEO-просування ресурсу

1. В результаті здійснених робіт за рік SEO-просування ресурсу приплив органічного трафіку виріс на 137,83% в порівнянні з аналогічним періодом минулого року:

Результати за 1 рік SEO-просування ресурсу 1. В результаті здійснених робіт за рік SEO-просування ресурсу приплив органічного трафіку виріс на 137,83% в порівнянні з аналогічним періодом минулого року:

Результати за 1 рік SEO-просування ресурсу 1. В результаті здійснених робіт за рік SEO-просування ресурсу приплив органічного трафіку виріс на 137,83% в порівнянні з аналогічним періодом минулого року 2

2. За час просування спеціалісти Webpromo вивели 36% ключових запитів в ТОП-10 пошукової видачі:

2. За час просування спеціалісти Webpromo вивели 36% ключових запитів в ТОП-10 пошукової видачі:

3. Також покращилися позиції і додалися нові ключові слова. Приклад видимості ключових слів з Ahfers.

3. Також покращилися позиції і додалися нові ключові слова. Приклад видимості ключових слів з Ahfers.

 

Висновки

Для досягнення поставлених цілей необхідно розумно вибудувати стратегію роботи. Важливо пам’ятати прості правила:

  1. Якісний і детальний аналіз конкурентів половина справи! Основний принцип пана Сунь Цзи: Йти вперед туди, де не чекають; атакувати там, де не підготувалисявідноситься не тільки до ведення війни, а й до процесу SEO-оптимізації сайтів. Щоб зберегти свої позиції в ніші і досягти вершини необхідно періодично спостерігати за конкурентами, підглядати їх фішки, слабкі місця і робити крутіше, ніж вони.
  2. Контент. Люди не зрозуміють вас, якщо ви не будете говорити з ними. Так і пошукова система. Вона не зрозуміє що представляє і пропонує користувачам ваш бізнес, поки ви самі не розповісте їй. Це можна зробити за допомогою якісного та оптимізованого текстового контенту з урахуванням розумно зібраних ключових запитів.
  3. Посилальний профіль. Пошуковій системі важливо, хто говорить про ваш сайт і хто посилається на нього. Тому, необхідно регулярно перевіряти посилальний профіль ресурсу, чистити від нетематичних, не регіональних і роботизованих посилань, і замінювати їх більш якісними та відповідними доменами-донорами.
  4. Технічна оптимізація. Конкурентний аналіз, текстова оптимізація або чистий посилальний профіль не мають значення, якщо сайт не працює. Технічні помилки будуть завжди і це правда. Важливо вчасно їх помітити та оперативно усунути.

Якісне SEO-просування вашого ресурсу залежить від багатьох факторів. В першу чергу, важливо розуміння сильних і слабких сторін сайту, розумно сформована стратегія і пріоритети просування.

Всі описані вище напрямки є невід’ємними гвинтиками в повноцінній оптимізації ресурсу, а відсутність хоча б одного з них зламає весь механізм.

 

Також читайте інші кейси в блозі Webpromo:

І підписуйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

превью смм юа

Топ-9 трендів SMM у 2023 році, які ви маєте знати

Дізнайтеся, які тренди SMM у 2023 році допоможуть вам просунути компанію, обігнати конкурентів та отримати нових клієнтів

Google for Startups оголосив 25 переможців. Які українські компанії...

Google оголосив переможців третьої групи на підтримку стартапів в Україні

ErsteBank preview ua

Реклама дня: Erste Bank зробив різдвяний анімаційний ролик про...

Віденська банківська група Erste Bank у своєму новому різдвяному ролику «Вірю в Різдво» порушила тему енергетичної кризи.

Чорна п'ятниця

Black Friday: підсумки щорічного розпродажу від Фокстроту за 2022...

Лідери продажів та списки найпопулярніших товарів у 2022 році. Найбільший рітейлер України опублікував результати розпродажу

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності