Главная » Блог » PPC | Контекстная и таргетинговая реклама » Як оптимізувати контекстну рекламу для медичних послуг з урахуванням сезонності

Як оптимізувати контекстну рекламу для медичних послуг з урахуванням сезонності

Контекстна реклама – один з найбільш ефективних методів онлайн просування. Реклама медичних послуг не виняток. За допомогою цього інструменту ви зможете швидко знайти аудиторію в інтернеті і конвертувати її в постійних клієнтів своєї клініки чи лабораторії. Більш того, ви зможете відслідковувати точні результати кампанії і планомірно покращувати показники з місяця в місяці. Про те, як оптимізувати контекстну рекламу для медичних послуг ми і розповімо далі в матеріалі.

Якщо ви тільки починаєте вивчати можливості контекстної реклами для медпослуг, то рекомендуємо ознайомитися з матеріалом про те, які ефективні рекламні канали для просування клінік взагалі існують. У матеріалі ми детально розкриваємо тему з урахуванням специфіки ніші, бар’єрів споживачів і доступних фахівцям інструментів.

Як оптимізувати контекстну рекламу для медичних послуг з урахуванням сезонності

 

Зміст:

1. Що таке сезонність у контекстній рекламі

2. Як визначити сезонність в рекламі медичних послуг і які чинники на неї впливають

3. Як оптимізувати контекстну рекламу для медичних послуг

4. Висновки

 

Що таке сезонність у контекстній рекламі

Сезонність в контекстній рекламі – це пора року, коли продукція або послуги користуються найбільшим попитом. Яскравий приклад – підвищення попиту в квіткових магазинах на момент Міжнародного Жіночого Дня.

Що таке сезонність в контекстній рекламі

Пік показників сезонності послуг флористів в 2019 році припав на березневі свята і склав 17 мільйонів. У 2020 році попит на квіти піднявся вище за все в травні і склав 20 мільйонів. На 2,5 мільйона менше був результат березневих запитів 2020 року.

 

Як виявити сезонність в рекламі медичних послуг і які фактори на неї впливають

Актуальність пошуку симптомів і медичних аналізів – головні критерії сезонності контекстної реклами для просування медичних послуг. При обчисленні актуальності пошукових запитів варто виключити медичні терміни.

Наприклад, пік показників запитів «пронос» і «діарея» доводиться на один і той же час, але за першим запитом показник більше 1 мільйона, а результат другого запиту по сезонності не досягає і 500 тисяч.

Як визначити сезонність в рекламі медичних послуг

Як визначити сезонність в рекламі медичних послуг

Показники статистики сезонної захворюваності часто не можуть допомогти при налаштуванні контекстної реклами. Виняток – різкий підйом захворюваності, не характерний навіть для сезонних показників, а також спалахи нових хвороб.

Наприклад, показники запитів по актуальному запитом «коронавірус» досягли піку в квітні і склали 3 мільйони. Під час другої хвилі кількість запитів не вийшло за межі 1 мільйона.

Як оптимізувати рекламу медичних послуг в залежності від сезонності

Найкращий спосіб обчислити сезонність медичних послуг – виявлення симптомів, неявно пов’язаних з часом року, і використання їх в ключових словах.

Наприклад, грип має прямий зв’язок з холодними порами року, тому, прокинувшись восени з хворим горлом, людина не побіжить шукати лікаря. Пік загострення діареї, навпаки, відомий не кожному, тому більшість людей звернеться до фахівця.

Похмілля – один з популярних пошукових запитів з окреслені сезонністю, що припадає на Новий Рік в зв’язку з бурхливим святкуванням і алкогольними отруєннями. Це момент піку сезонності рекламних кампаній для медустанов, що пропонують послуги з лікування алкоголізму та наркоманії.

Сезонність пошукових запитів в медицині

Аналіз на гельмінтів найбільш популярний під час початку навчального року, так як обов’язковий для школярів. Тільки в пошукових системах він звучить простіше – «аналіз на яйцегліст». У 2019 сезонність припала на серпень і склала 30 тисяч запитів. Статистика попитів в вересні 2019 року знизилася на 6 тисяч, але зберегла свій показник на жовтень.

У цьому 2020-й році пік сезонності був досягнутий в серпні і склав 38 тисяч. У вересні показники впали на 7 тисяч, в листопаді – на 10.

Висновок: показники сезонності не сильно змінилися, але відбувся перерозподіл загального попиту.

Сезонність в пошукових запитах для сайту медичних послуг

 

Як оптимізувати контексту рекламу для медичних послуг

Приступаючи до оптимізації контекстної реклами медпослуг, почніть з виявлення KPI – показників ефективності трафіку. KPI визначається разом з замовником рекламної кампанії. Ставиться конкретна мета і терміни її реалізації.

Performance-маркетинг, який надає клієнтам Webpromo, як раз відрізняється тим, що дозволяє досягати вимірні бізнес-результати. Доказом тому є наші кейси. Наприклад, як динамічні креативи Facebook Ads принесли + 64% конверсій за 1 місяць клініці IVR

KPI для реклами медичних послуг стандартні:

  • CPA – середня вартість цільового дії;
  • CPC – середня ціна за клік;
  • CTR – процентний показник співвідношення кількості кліків і показів рекламної кампанії;
  • CR – кількість відвідувачів, які виконали цільове дію;
  • BR – показник відмов;
  • трафік сайту – кількість відвідувань платформи за день.

KPI для реклами медичних послуг

KPI для рекламы медицинских услугЩоб збільшити CTR медичної клініки, необхідно також звернути увагу на вимоги до текстового змісту реклами медустанов. Сайти з оздоровчої тематикою піддаються жорсткій цензурі. У цей список заборонених слів входять термінологія проблем зі здоров’ям (інвалідність, хронічні захворювання, пластична хірургія, лікування хвороб і т.д.), делікатні терміни, що зачіпають життєві труднощі користувачів (надмірна вага, зовнішність і т.д.), а також рецептурні ліки і набір добровольців з метою проведення клінічного дослідження. Якщо перефразувати заборонений термін не можна, варто змінити метод маркетингу. Наприклад, на ремаркетинг або рекламу через Gmail.

Про законодавчі особливості онлайн-просування медпрепаратів в Україні ви можете прочитати в статті за посиланням.

Онлайн просування медпрепаратів в Україні

Продовжуючи тему текстового змісту реклами, виникає питання про розставлені ключових фраз в рекламній кампанії. Як налаштувати контекстну рекламу з урахуванням правильного підбору ключів, розберемо на прикладі стоматологічних послуг:

  1. Послугу «імплантація зубів» користувачі шукають за запитами «виправити прикус», «випав зуб у дорослого», «зубні протези», «імплант зуба».
  2. Всі запити діляться на наступні групи: «Випав зуб: що робити?», «Протезування зубів: що вибрати?», «Як виправити прикус без носіння брекетів?», «Де краще замовити імпланти в Санкт-Петербурзі?».
  3. Кожна група містить по рекламному оголошенню: «Красива посмішка швидко і надовго: кращі ціни на імпланти в Санкт-Петербурзі в клініці« Стоматологія »», «Якісні зубні протези за найкращими цінами: клініка« Стоматологія »в Санкт-Петербурзі» та інші варіанти.
  4. Для найбільшого охоплення додаються ключі «записатися на прийом», «консультація лікаря онлайн» і ключові фрази спрямованості послуг – «записатися до стоматолога онлайн», «консультація ендокринолога безкоштовно» і так далі.

Визначити актуальність ключових фраз допоможуть наступні способи:

  1. Якщо клініці, яка оптимізує контекстну рекламу своїх медпослуг, більше двох років, то досить переглянути і проаналізувати статистику показів на платформі Google Analytics.
  2. Бізнесам молодше двох років допоможуть в налаштуванні контекстної реклами платформи Google Trends і Keyword Planner, які визначають популярність конкретних пошукових запитів.
  3. Фахівці і агентства, які надають послуги оптимізації контекстної реклами для медпослуг, швидше за все будуть використовувати більш функціональні платні сервіси – SEMRush, Serpstat, SimilarWeb, Ahrefs.

Також підвищити ефективність рекламної кампанії для медичних послуг можна за рахунок переходу реклами з текстового формату на відео. 

  • уникнути фільтра-цензури по забороненим словами;
  • можливість більше розповісти про надані медпослуги;
  • зниження показника BR шляхом використання платформи, яка б показала відео-рекламу з можливістю пропустити її через 5-15 секунд.

Приклад схеми рекламного відео для клініки:

  1. Вступ. Триває 10-15 секунд, дає загальну інформацію про медустанові (місцезнаходження, специфіці послуг, що надаються і т.д.).
  2. Мова лікаря. Триває 10-15 секунд, де фахівець представляється і розповідає про послугу рекламної кампанії.
  3. Розбір деталей пропонованої послуги. Триває 150-240 секунд в залежності від обсягу інформації.

Корисна порада: перші 15-25 секунд краще приділити фільтрації користувачів, оповідаючи про наданої послуги в навчальному контексті. Наприклад, якщо рекламується клініка жіночого здоров’я, варто розповісти про щомісячні оглядах у гінеколога, навести аргументи на їх користь з актуальною статистикою і повідомити про безпеку проведення необхідного медогляду саме в клініці рекламодавця.

Підвищенню рівня довіри до клініки і зниження числа «відмовників» серед користувачів, які відвідали сайт, сприяють сертифікати та дипломи лікарів у відкритому доступі і відгуки. Бажано, щоб потрапити на сторінки з цією інформацією можна було з домашньої сторінки сайту.

Відгуки на сайті клініці знижують показник відмов

Відгуки на сайті клініці знижують показник відмов

При спаді сезонності

Контекстна реклама медичних послуг повинна мати високу ефективність незалежно від сезонності розміщення. Рекомендації, які допоможуть оптимізувати існуючі оголошення клініки в КМС:

  1. Для початку структуруйте рекламні кампанії, розділивши їх по типу ключових запитів (цільові, інформативні, тематичні). Так ви отримаєте більш якісні дані, щоб надалі масштабувати або відключати їх.
  2. Не варто нехтувати інформаційними запитами в контекстній рекламі медпослуг. Вони дозволяють розширити охоплення аудиторії і підвищити впізнаваність бренду. На початку запуску досить виділити для них до 5% від загального бюджету РК.
  3. Постійне тестування різних коригувань ставок дозволить знайти оптимальну ціну за клік і тим самим знизити вартість заявки (CPO).
  4. Зонування всередині регіону – ще один дієвий метод отримати якісний трафік від РК. Щоб спростити управління бюджетом в рамках великого міста, такого як, наприклад, Київ, можна поділити РК по районам: Дарницький, Голосіївський і т.д. Розподіл кампаній важливо для того, щоб позначити стартові рекламні ставки.

    Зонування - ефективний спосіб оптимізацій рекламних кампаній для медпослуг

    Зонування – ефективний спосіб оптимізацій рекламних кампаній для медпослуг

  5.  Аналіз конкурентів – теж обов’язковий крок в оптимізації РК. Тут деякі йдуть досить «брудним» методом, зокрема використовують назву клініки-конкурента в назві. На кшталт: «Лікуйте зуби в (назва клініки конкурента)? У нас дешевше! ». Але ми рекомендуємо більш екологічний і безпечний для репутації спосіб у вигляді збільшення ставок по кожній послузі.
  6. Також на підвищенні ефективності контекстної реклами позначається грамотна опрацювання мінус-слів і відключення «додаткових релевантних фраз».

При рості сезонності

До піку сезонності готуються заздалегідь. Для медпослуг це немов маленька Чорна п’ятниця, яка нещодавно сколихнула e-commerce. Як мінімум за місяць до початку зростання попиту на ту чи іншу медичну послугу відбувається планування активностей. За два тижні до сплеску постійним клієнтам розсилаються інформаційні листи про майбутні акції, а також запускається рекламна кампанія по залученню нової споживчої бази.

Важливо! Зі зростанням конкуренції в ніші запуск РК слід починати якомога, щоб випередити конкурентів. Як правило, в цей період вона може коштувати в рази дешевше. А щоб не втратити лояльну аудиторію, направляйте їх на Лендінгем з чітко сформованим УТП і формою для збору лидов.

Наприклад, до початку навчального року можна запустити знижки на проведення аналізів учням молодших класів. Ймовірно, батьки не встоять перед такою вигодою і відправлять дітей здати аналізи «на всякий випадок».

Якщо ж ви налаштовуєте рекламу паралельно з вашими конкурентами в період піку сезонності, то має сенс «перекрити» їх за рахунок збільшення ставок і загального рекламного бюджету. Методика може не спрацювати лише в тому випадку, якщо ви допустили помилку у виборі самого запиту. Тобто запустили РК по ключам, які носять інформаційний характер, ніж комерційний.

 

Висновки

Медичні послуги – високо конкурентна ніша, тому контекстна реклама для клінік вимагає постійної оптимізації. Але завдяки сезонності багатьох запитів, можна знизити вартість кліка і отримати при цьому цільових відвідувачів сайту. Однак при всіх рекомендаціях, кожен випадок є індивідуальним і не завжди варто обмежуватися кордонами КМС. Щоб отримати якісний аудит реклами конкурентів, скласти індивідуальну рекламну стратегію і збільшити число клієнтів, залишайте заявку на налаштування контекстної реклами в Webpromo. Наші експерти складуть для вас індивідуальний план просування онлайн.

 

Інші статті по темі PPC в блозі Webpromo:

Последние материалы рубрики

В Google Analytics 4 появилась новая метрика - прогнозируемый доход

В Google Analytics 4 появилась новая прогнозируемая метрика

Google сообщил, что в Google Analytics 4 появилась новая метрика ― «Прогнозируемый доход». Что это такое и как использовать данные в работе,...

Виды рекламы на YouTube

Виды рекламы на YouTube: описание, плюсы и минусы

Ежемесячно YouTube посещает более 2 млрд уникальных пользователей. Это делает площадку одной из крупнейших социальных сетей в мире, а...

Google проводить бета-тестування показу коротких відео з Instagram і TikTok в пошуковій видачі

Google проводить бета-тестування показу коротких відео з...

У бізнесу з'явилася ще одна причина завести аккаунт в TikTok і не ігнорувати розширення Reels в Instagram - Google Search тестує показ коротких відео з...

Google Карти нагадали, що у ресторанів з'явилася кнопка замовлення

Google Карти нагадали, що у ресторанів з'явилася кнопка...

З травня 2019 року Google тестує функцію онлайн замовлення в Google Картах. Вона дає можливість користувачам замовити їжу на винос або...

Остались вопросы?
Наши эксперты готовы ответить на них

Свяжитесь по указанному ниже телефону с нашим менеджером или воспользуйтесь услугой “Перезвонить мне”. Мы свяжемся с вами в ближайшее время.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті