Головна » Блог » PPC | Контекстна та таргетингова реклама » ТОП-5 помилок рекламної кампанії на YouTube

ТОП-5 помилок рекламної кампанії на YouTube

11.04.2022

Оля Сомова редактор блогу Webpromo


YouTube  ефективний канал для просування, адже відеохостинг має найвищий показник переглядом відео. Водночас відеореклама стрімко набирає популярності. Багато брендів обирають цей канал. Однак, існує кілька нюансів, які варто враховувати перед запуском реклами на YouTube. Щоб отримати максимальний ефект від просування, слід дотримуватись кількох правил. Ми разом із Head of PPC агентства інтернет-маркетингу Webpromo Іваном Бурачом зібрали ТОП-5 помилок рекламної кампанії на YouTube, які слід уникати.

Зміст:

1. Цікава статистика YouTube для маркетологів

2. ТОП-5 помилок рекламної кампанії на YouTube

3. Резюме

Реклама на YouTube



 

Цікава статистика YouTube для маркетологів

YouTube приваблює рекламодавців за рахунок величезної кількості переглядів. Щомісяця майданчик збирає понад 2,3 млрд. активних користувачів, що також говорить про розвиток відеомаркетингу. На січень 2022 року YouTube займає другий рядок у рейтингу відвідуваності після Google.

Згідно з дослідженням “Global Media Insight” щодня на платформу заходить близько 30 млн користувачів.

Hootsuite проводить власне дослідження, спираючись на дані Statista, у результаті якого виділили кілька фактів про Youtube:

  • Щохвилини на YouTube транслюється 694 000 годин відео.Реклама на Youtube

 

  • 22% користувачів заходять на відеохостинг із мобільних пристроїв. При цьому вони відвідують у 2 рази більше сторінок.Реклама на Youtube

 

  • У мобільному додатку користувачі в середньому проводять близько 24 години (23,7) щомісяця.
    Реклама на Youtube
  • Найпопулярнішим запитом на YouTube є музика.
  • Короткі відео Shorts отримують по 15 млрд переглядів на день.
  • 32% користувачів хоча б раз на тиждень дивляться відеоконтент онлайн.Реклама на Youtube

Якщо говорити про відеорекламу, то тут також варто виділити кілька фактів:

  • Реклама на YouTube має широке охоплення, до 2,56 млрд користувачів щомісяця. Це 32% від загальної чисельності населення та 51% від загальної кількості користувачів Інтернету.

Реклама на Youtube

  • За 2021 рік глобальний прибуток від реклами на YouTube склав 28 млрд доларів, що на 46% більше, ніж за 2020 рік.

Виходячи з представлених даних, можна стверджувати, що YouTube є активним майданчиком з аудиторією, що постійно збільшується. Є багато варіантів, як запустити рекламну рекламу з максимальною ефективністю.

 

ТОП-5 помилок рекламної кампанії на YouTube

Якою б привабливою не була статистика каналу, є можливість не отримати бажаний результат. Щоб уникнути будь-яких помилок, краще заздалегідь підготуватися. Набагато простіше це зробити, якщо знати про “підводні камені” на які можна натрапити і, відповідно, уникнути їх.

1. Відсутність правильної мети

Однією зі складнощів реклами на YouTube є відстеження точного результату. Для рекламодавця важливо вміти правильно планувати охоплення, розуміти обсяги цільової аудиторії, бажану частоту контакту, або мати дані по конверсійності трафіку для використання інвентаря нижнього етапу вирви (true-view for action).

Враховуючи це, багато хто воліє йти шляхом найменшого опору, шукати простіші рішення. Часто бізнес або відділ маркетингу вказує формат завдання, наприклад “отримати”, “підвищити нашу популярність”, “підсилити знання серед аудиторії”. Це загальні поняття без конкретної мети.

Реклама на Youtube



Щоб уникнути подібної помилки, потрібно чітко розуміти, що ви хочете отримати від реклами. Це має бути точна мета, наприклад верхньорівневий (по воронці see-think-do) KPI типу знання бренду, або конкретної дії на сайті, що відповідає вже базовій performance логіці. Визначити та сформулювати точні та реалістичні цілі складно, особливо без експертної думки у рекламі на YouTube. Тому, плануючи рекламну кампанію, рекомендуємо звернутися до професіоналів.

2. Відсутність відповідної стратегії охоплення

Бізнес використовує YouTube-майданчик як канал для охоплення та комунікації з широкою аудиторією. На нашу думку, ідея правильна. Проте далі йде невірна логіка її реалізації. Спеціалісти Webpromo з реклами на YouTube часто бачать у рекламних кабінетах наших клієнтів. При налаштуванні охоплення слід звернути увагу на критичні параметри, включаючи:

  1. Відсоток покриття цільової аудиторії.
  2. Частота комунікації у період рекламної кампанії.
  3. Формати, що використовуються, та їх комбінація.

У разі ігнорування (усвідомленого чи ні) хоча б одного з пунктів ефективність таких охоплювальних кампаній значно знижується. Це підштовхує бізнес зробити висновок, що “YouTube не працює”. Хоча питання не в каналі, а у способі його експлуатації. Щоб уникнути подібних ситуацій, варто також користуватися послугами професіоналів з планування та проведення кампаній.

3. Відсутність контролю плейсментів

Як відомо, YouTube це платформа, доступна дуже широкому колу користувачів. Від дітей, які дивляться черговий випуск “Смішариків” до любителів астрофізики, які розбирають гіпотези існування кротових нір тощо. У зв’язку з цим важливо в процесі рекламної кампанії регулярно моніторити плейсменти показу (канали та конкретні відео), виключати нерелевантні або менш аудиторії, що залучають. Це можна визначити за показником VTR.

У Webpromo ми рекомендуємо це робити від 1 до декількох разів на тиждень, залежно від обсягу бюджету, що інвестується. Також необхідно ще до старту кампанії провести роботу з підключення списків виключених майданчиків та додавання мінус-слів/виключених тим, що допоможе спочатку покращити націлення та підвищити ефективність інвестицій.

4. Неадаптований креатив

Існують best practices (кращі практики) для креативів у YouTube. Це певні параметри, наприклад:

  1. Креативи повинні чудово виглядати на мобільних пристроях. Ми вже говорили, що переважна частка трафіку це mobile.
  2. Креатив повинен містити інтригуючий початок, щоб зацікавити користувача в перші 2-3 секунди.
  3. Бажано продемонструвати продукт і згадати ваш бренд протягом перших 5 секунд, щоб у користувача залишилася в голові фірмове “мовлення” бренду, навіть якщо він натиснув кнопку “пропустити”.

Реклама на Youtube



Це дозволить витягувати максимум із кожного рекламного контакту. Згідно з останніми даними, отриманими від Google, креатив – це найважливіша складова успіху рекламної кампанії, від якої залежить близько 40% результату. Тому, як і в минулих пунктах із плануванням та постановкою мети — довірити креатив краще досвідченому агентству, яке вміє робити не лише гарні, а й ефективні креативи, що відповідають вимогам рекламних платформ.

5. Відсутність інтеграції до загальної структури digital кампаній

Алгоритми оптимізації показу реклами на YouTube прагнуть навести на ваш сайт найбільш конверсійну аудиторію. Незважаючи на це, цей інструмент є не останнім у ланцюжку дотику до конверсії.

Відповідно, потрібно чітко розуміти базові вимоги:

  • яку роль цей канал займає у загальній структурі кампаній;
  • які посилки доносить до цільової;
  • при переході через які рекламні кампанії (або типи трафіку) користувачі вже здійснюють конверсії/транзакції/дзвінки.

Часто ми спостерігаємо ситуацію, коли запущений в ефір ролик не наводить прямого відгуку і не створює ажіотаж у call-центрі, але допомагає краще контактувати з цільовою аудиторією на середньому етапі вирви. Відео бере активну участь у ланцюжку асоційованих конверсій, що означає опосередкований вплив на результат.

Тому, рекомендуємо завжди розглядати канал як лише частину великої структури, враховувати особливості “подорожі” користувача різними медіа перед тим, як він здійснить цінну дію для маркетологів, і вашого бізнесу в цілому.

Реклама на Youtube



 

Резюме

Популярність YouTube продовжує утримувати високі позиції. Стрімке поширення відео активно розвиває напрямок відеомаркетингу. Відеохостинг YouTube має безліч варіантів, як розвивати та просувати бізнес за допомогою даного каналу. Проте, важливо робити це грамотно та правильно. Багато брендів роблять помилки, втрачаючи більшу частину охоплення, цільової аудиторії і, відповідно, продажів.

Важливо правильно формувати стратегію просування, включаючи рекламну кампанію на YouTube як одну із складових. Для запуску реклами потрібно визначити цілі, які хочете досягти, а також правильні шляхи реалізації. Крім цього, потрібно розробити та створити креатив, який буде не лише характеризувати ваш продукт, а й презентувати ваш бренд як один із найкращих. Після запуску реклами на YouTube не забувайте контролювати плейсменти, проекти KPI, інші показники для розуміння ефективності.

Команда Webpromo спеціалізується на запуску рекламної кампанії різних каналах, включаючи YouTube. Якщо ви хочете отримати справді реальний та якісний результат, краще звернутися до професіоналів. Усі деталі можна дізнатися тут.

 

Також читайте інші статті в блозі Webpromo:

І підписуйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

Проєкт Дія.Бізнес здобув міжнародну відзнаку European Enterprise Promotion Awards

Проєкт Дія.Бізнес здобув міжнародну відзнаку European Enterprise...

Проєкт Дія.Бізнес здобув відзнаку European Enterprise Promotion Awards, як найкраща ініціатива, що допомагає малому та середньому бізнесу у виході на...

Чорна п'ятниця 2022

«Чорна п’ятниця» 2022: як змінилися витрати українців у...

«Чорна п’ятниця» 2022: де, на що і скільки витратили українці у тиждень наймасштабнішого роспродажу року

превью сторіс ua

Як дивитися сторіс так, щоб про це не дізнався конкурент

Якими сервісами та програмами скористатися, щоб анонімно переглядати сторіс інстаграм?

Як розробити УТП

Як розробити УТП: рекомендації та референси

Як розробити ефективну унікальну торгову пропозицію: рекомендації та вдалі приклади для натхнення

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності