Головна » Блог » Сторінка 19
експерти розповіли про особливості комунікації на різних континентах
23.06.2023
3 хвилини

Щирість та довіра — запорука успіху виходу на міжнародні...

Серед безлічі факторів, що впливають на успіх міжнародних ділових відносин, варто виділити щирість та довіру. Вони в цьому випадку...

Який мінімальний бюджет потрібно мати для експорту
22.06.2023
4 хвилини

Який мінімальний бюджет потрібно мати для експорту:...

Питання, яке цікавить багатьох підприємців, – який мінімальний бюджет необхідний для виходу на міжнародні ринки? На це питання...

Вихід бізнесу на міжнародні ринки: поширені помилки та досвід Webpromo
22.06.2023
6 хвилин

Вихід бізнесу на міжнародні ринки: поширені помилки та...

Сьогодні Google презентував програму підтримки бізнесів «Виведіть свій бізнес на міжнародний ринок». Експерти розповіли про поширені...

Google запускає програму підтримки бізнесів
22.06.2023
2 хвилини

Google запускає програму підтримки бізнесів

Плануєте вивести свій бізнес на міжнародні ринки? Уже вийшли, але бажаєте більшого? Google допоможе - стартує програма підтримки бізнесу...

Instagram дозволив завантажувати Reels інших користувачів
21.06.2023
1 хвилина

Відтепер Instagram дозволяє завантажувати Reels інших...

Instagram додає нову функцію для Reels. Що зміниться та кому вона буде доступна?

21.06.2023
11 хв

Цитрус про поглиблену аналітику, маркетинг поза політикою...

В інтерв'ю з Валентиною обговорювали стан ринку e-commerce після року повномасштабної війни, як змінився купівельний попит та інтерес...

Реклама для бренду одягу
20.06.2023
18 хв

Як отримати конверсію 70% в Facebook Ads завдяки сеансам, а не...

Як збільшити впізнаваність бренду, залучити максимально зацікавлену аудиторію та досягти високих цілей по продажам? Розповідаємо на...

20.06.2023
1 хвилина

WhatsApp запроваджує VR-повідомлення та дзвінки

Віртуальна реальність інтегрується у WhatsApp? Читайте про оновлення, які готує компанія.

19.06.2023
6 хв

Як створити обліковий запис Google Ads та запустити свою першу...

Якщо ви прагнете покращити заходи із просування, підвищити продажі або ж просто дізнатися більше про Google Ads, тоді ця стаття для вас....

19.06.2023
11 хвилин

Як використовувати Pinterest для бізнесу: інструменти та поради

Ніколи не пробували використовувати Pinterest для просування своїх продуктів або послуг? Дарма, ви багато втрачаєте. Зібрали поради та...

Блокування акаунту у Google Merchant Center
19.06.2023
5 хв

Блокування акаунту у Google Merchant Center: причини, наслідки та...

У цій статті ми розкажемо про основні причини, з яких обліковий запис може впасти у немилість алгоритмів Google, а також розповімо про...

19.06.2023
6 хв

Недоліки GA4, про які важливо знати маркетологу

З 1 липня 2023 року Google Analytics 4 стане єдиним варіантом для збору даних із Google Analytics. Однак, чи радіють цьому маркетологи? Розуміння обмежень...

Про CPM: що це таке та для чого потрібне в рекламі
19.06.2023
6 хвилин

Про CPM: що це таке та для чого потрібне в рекламі

Що таке CPM? Кому підходить ця модель? Чим вона відрізняється від інших метрик? Відповідь на ці та інші запитання читайте в матеріалі.

Що таке доменна зона
19.06.2023
12 хв

Доменна зона: що це таке, види та як обрати найкращу?

У статті ми розкажемо про саме поняття доменної зони, її види та рівні. Окрім цього, ви зможете дізнатися більше про взаємозв'язок...

Відмінності ChatGPT4 від ChatGPT3
19.06.2023
14 хв

Відмінності ChatGPT4 від ChatGPT3: нові можливості, які вас вразять

У цій статті ми розкажемо про нові можливості чат-бота на основі ШІ, які відкриває оновлена версія. Зокрема, ми поговоримо про...

Помилка 404
19.06.2023
12 хв

Помилка 404: як виявити та виправити сторінку, яку “не...

Помилка 404 є однією з найпоширеніших проблем, з якою ви можете зіткнутися під час перегляду веб-сторінок чи сайтів. На щастя, виявити та...

Приміряйте одяг онлайн: нова функція Google
19.06.2023
3 хвилини

Приміряйте одяг онлайн: нова функція Google

Пошукова мережа Google за допомогою штучного інтелекту розробила опцію примірки одягу в онлайн-магазинах. Як це працює та кому доступна...

19.06.2023
11 хв

E‑A-T: експертність, авторитетність та надійність вашого...

У цій статті ми пояснимо, що таке E-A-T, розповімо про рекомендації Google щодо оцінювання якості веб-сторінок, чому це важливо та як ваш сайт...

Що таке фільтри Google? За що можна під них потрапити?
16.06.2023
12 хвилин

Що таке фільтри Google? За що можна під них потрапити?

Щоб потрапити вгору видачі, недостатньо створити текст, наповнений ключовими словами. Розробники Google зосереджуються на тому, щоб...

16.06.2023
10 хв

Аудит таргетованої реклами: навіщо його проводити та на що...

Згідно зі статистикою, витрати на проведення рекламних кампаній в інтернеті зростуть вдвічі до 2024 року. Однак чи задоволені ви...

Функції GA4, корисні для SEO-аналізу
16.06.2023
5 хвилин

Функції GA4, корисні для SEO-аналізу: звіти, інформаційні...

Вам або вашому seo-спеціалісту саме час розбиратися з функціями GA4, які допоможуть аналізувати та використовувати дані про органічний...

16.06.2023
9 хвилин

KPI в SMM: 15+ метрик ефективності маркетингу

Як і будь-яка сфера діяльності, SMM потребує оцінки ефективності дій. Зібрали основні KPI в SMM, які варто відстежувати для розуміння повної...

15.06.2023
2 хв

Нові функції на основі ШІ від Google для рекламодавців

Google представляє дві нові функції на основі технологій ШІ, які допоможуть рекламодавцям у пошуку найкращих майданчиків для розміщення...

Тетяна Савіцька в інтерв'ю Webpromo
15.06.2023
14 хв

Інфлюєнс-маркетинг в Україні сьогодні. Про бюджет та...

Скільки сьогодні коштує реклама у українських лідерів думок та чи дійсно варто брендам залучати їх до співпраці? У розмові з...

Ще 4 статті
Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Виконують всі задачі, досягаючи кращих КРІ
Рекомендую Webpromo як надійних партнерів
Кратно зросли показники приросту органічного трафіку
Серед багатьох ми обрали Webpromo
Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo - це продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності