Що таке CPA-мережі?

24.10.2022

Оля Сомова редактор блогу Webpromo


Реклама довела ефективність роботи. Тому сьогодні існує велика кількість рекламних майданчиків для рекламодавців, щоб залучити ще більше клієнтів. CPA-мережі це місце, де можна замовити рекламу у сторонніх виконавців. Як правильно працювати з CPA-мережами та не потрапляти на шахраїв, а також як заробляти у CPA-мережі? Давайте докладно розберемо, що таке CPA-мережа.

Зміст:

  1. Що таке CPA-мережа?
  2. Як співпрацювати з CPA-мережами?
  3. Способи заробітку на CPA-мережах
  4. Кому підходить CPA-мережа?
  5. Моделі розрахунку в CPA-мережі
  6. Що означає цільова дія?
  7. Інструменти CPA-мереж
  8. Як вибрати CPA-мережу?
  9. Що таке оффер у CPA-мережах та його необхідність?
  10. CPA та шахраї
  11. Висновок

Что такое CPA-сети?



 

Що таке CPA-мережа?

Партнерські програми або CPA-мережі це сервіс, який виконує роль посередника між рекламодавцем (продавець) та вебмайстром (партнер), та розміщує рекламу на власних майданчиках. Скорочено CPA або cost per action означає оплату за цільову дію.

CPA-мережі або партнерки майданчики, де рекламодавець платить гроші у випадку, якщо користувач здійснив необхідну дію на сайті при переході через канал трафіку, наданий партнеркою. Це може бути покупка, оформлення замовлення, реєстрація, заявка на зворотний дзвінок, завантаження програми та інші.

Система CPA-мереж застосовується як B2C, так і B2B.

Рекламодавця насамперед цікавить співробітництво з оплатою за лід. Тут важливо вибрати CPA-мережу, яка гарантує якісний трафік, щоб не витратити гроші та не злити рекламний бюджет.

CPA-мережі об’єднують рекламодавців та вебмайстрів на одному майданчику для співпраці. Замовник сплачує виконавцю CPA-мереж фіксовану плату або відсоток (промовляється в договорі) за кожну цільову дію, яку вчиняє користувач.

 

Як співпрацювати з CPA-мережами?

Великі компанії та бренди співпрацюють із різними ресурсами через CPA-мережі. Це можуть бути блоги, новинні та інформаційні сайти. CPA-мережі організовують комунікацію між замовником реклами та виконавцем. З огляду на кількість пропозицій робити це вручну незручно. Тому з’явилися «агрегатори офферів» або CPA-мережі для вебмайстрів.

Что такое CPA-сети?



CPA-мережа укладає договір із будь-яким інтернет-ресурсом на розміщення рекламних блоків. Рекламодавець розміщує оффер або ТЗ (технічне завдання) для вебмайстра. Після перевірки CPA-мережа відкриває доступ вебмайстрам. Агенти CPA-мережі беруть у роботу завдання, якщо воно відповідає тематиці сайту або працюють у заданій ніші. Коли клієнт приходить із певного рекламного блоку, здійснює цільову дію (конверсію), вебмастер отримує оплату.

CPA-мережі виконують такі функції:

  • пошук та залучення рекламодавців;
  • пошук відповідальних вебмайстрів, виключення несумлінних співробітників;
  • арбітраж трафіку, підрахунок цільових процесів, аналітика рекламної ефективності;
  • аналіз ефективності роботи вебмайстрів;
  • створення рекламних матеріалів, якщо є потреба;
  • розрахунок середньої оплати за цільову дію;
  • визначення умов.

Схема роботи CPA-мереж проста і виглядає наступним чином: власник CPA-мереж купує трафік, отримує ліди та перепродає їх продавцю товарів та послуг. Популярність CPA-мережі, де розміщується реклама, визначає рекламну ставку.

Що таке CPA-мережі?



 

Способи заробітку на CPA-мережах?

Щоб заробляти, можна зареєструватися в будь-якій CPA-мережі. Список CPA-мереж широкий, тому потрібно вибрати. Кращі CPA-мережі мають хороші відгуки та підтримку, про що ми поговоримо трохи згодом. Існують два основні способи, як заробляти на CPA-мережах.

Власний сайт, лендінг

Це може бути простий односторінковий сайт із вузьким оффером. Також можна створювати інформаційний чи корисний блог, форум, звідки приходитимуть користувачі. Варто зазначити, що цей спосіб довгостроковий потрібно просувати сайт за допомогою SEO, щоб зростав не лише обсяг трафіку, але і його якість.

Вебмайстри розміщують посилання на CPA-мережах на власному сайті. Трафік йтиме безпосередньо з пошукових систем. Тут практично немає ризиків, також можна підключати інші методи монетизації CPA-мережами. До недоліків варто віднести витрачений час та складність виконання. Потрібно з нуля почати заробляти для CPA-мереж, що потребує зусиль.

Соціальні мережі

Пости в групах, особистих сторінках залучають зацікавлених користувачів у мережі CPA. Соціальні мережі можна зарахувати до хорошого джерела цільового трафіку для CPA-мереж. Також тут можна запустити таргетовану рекламу. Для того, щоб заробити на CPA-мережах у соцмережах, слід приділяти увагу розвитку сторінки, вибирати тематичні партнерські програми для CPA-мереж, близькі до ніші.

Арбітраж трафіку

Це швидкий спосіб заробітку в CPA-мережах на продажі трафіку. Основне значення даного способу: дешево купити — дорого продати. Щоб заробляти на CPA-мережах, потрібно отримати ліди дешевше, ніж CPA-мережа, у вас їх викупить.

Что такое CPA-сети?



Тут існує багато ризиків, оскільки є можливість злити рекламний бюджет на залучення трафіку, але без жодної покупки. З іншого боку, можна отримати одразу більший прибуток з одного офферу.

CPA-мережі іноді ставлять обмеження і дозволяють вебмайстрам використовувати арбітраж трафіку. Наприклад, у CPA-мережах не можна використовувати контекстну рекламу, оскільки замовник і так запускає рекламні кампанії та витрачає додаткові кошти.

Для новачків нормально, якщо відразу не виходить багато заробляти в CPA-мережах. У цій роботі необхідно прокачати свої скіли, як навчитися працювати з рекламою такого формату. Щоб отримувати дохід у CPA, потрібно витрачати на закупівлю трафіку менше, ніж веб-майстер отримає від рекламодавця.

 

Кому підходить CPA-мережа?

CPA-мережі належать до інтернет-маркетингу. Найчастіше система CPA-мереж буде цікава бізнесу, хто займається масовим виробництвом із широкою географією поширення, має конкурентну ціну. До них належать інтернет-магазини, платформи з онлайн-іграми, букмекери, туристичні фірми, сервіси бронювання, сайти з онлайн-навчання.

Кому не підходять CPA-мережі? Компанії, які пропонують вузькопрофільні товари або працюють у сфері B2B. Якщо ви вирішили використовувати CPA-мережі для співпраці, важливо відстежувати здійснення цільової дії. Також слід перевірити CPA-мережі на можливість шахрайства та встановити захист.

 

Моделі розрахунку в CPA-мережі

До найпопулярніших моделей розрахунку в CPA-мережах відносяться:

  1. Cost per Lead (CPL) модель оплати лише за лід. Такий формат має на увазі не просто конверсію, а клієнтів, які підтвердили та залишили контактні дані для комунікації.
  2. Cost per Click (CPC) замовник-рекламодавець заплатить за клік за оголошенням, за яким користувач натискає. Вартість кліка розраховується згідно з аукціонною системою.
  3. CPM (Cost per mille) ціна за 1 тис. показів оголошення.
  4. CPS (Cost per Sale) вартість одного оплаченого замовлення, вже здійснений продаж.
  5. CPI (Cost per Install) ціна установки програми.

Розраховуємо ціну за цільову дію

Щоб розрахувати ціну за цільову дію в мережі CPA, слід скористатися формулою:

CPA = витрати на рекламу/кількість ЦА * 100% (якщо необхідно розрахувати у відсотковому співвідношенні)

Что такое CPA-сети?



 

Що означає цільова дія?

Рекламодавець платить лише за клієнта, які вчинив дію, вказану рекламодавцем. Цільова дія в CPA-мережі призводить до повної конверсії.

Це може бути:

  • конвертація користувача, який зайшов на сайт у ліда;
  • продаж товару з оплатою;
  • заявка на дзвінок;
  • Підписка на розсилку;
  • встановлення програми;
  • заповнення та відправлення форми на сайті;
  • перехід у певний розділ/сторінку.

Також до цільових дій за моделлю CPA варто віднести перегляд відео, заповнення анкети, додавання товару в кошик, можливість завантажити файл, інфографіку.

 

Інструменти CPA-мереж

CPA-мережі використовують різні інструменти для залучення клієнтів:

ремаркетинг;

  • обслуговування товарних рекомендацій;
  • промокоди та знижки;
  • генерація банерів та оголошень на основі фіда;
  • інструмент трекінгу кинутих кошиків для ретаргетингу та e-mail повернення відвідувачів;
  • чат-агенти.

Кожна з CPA-мереж застосовує різні набори, але частіше партнерські програми не відрізняються широкою різноманітністю та дублюють функції.

 

Як правильно вибрати CPA-мережу?

Ключове питання, якщо ви не знаєте, що таке CPA-мережі і як з ними працювати. Це стосується не лише новачків, а й досвідчених арбітражників. Декілька порад, які допоможуть правильно вибрати і працювати з CPA-мережами.

Важливо звернути увагу на:

  1. Відгуки інших арбітражників допоможуть зрозуміти слабкі та сильні сторони мережі CPA, визначитися, чи варто працювати з партнерською програмою.
  2. Наявність власних офферів говорить про рівень CPA-мережі. Якщо показник високий, то партнерка пропонує вигідні ставки в порівнянні з конкурентами.
  3. Відсоток схвалення в мережі CPA. Низький показник говорить про невигідні умови та витрачений час.
  4. Частота нових офферів та умов підтверджує, що CPA-мережа активна.
  5. Мінімальні обмеження щодо виплат у CPA-мережах.
  6. Наявність комісії CPA-мережі. Потрібно враховувати, наскільки вигідно виводити власні кошти.
  7. Період холду це час для підтвердження ліда у CPA-мережах. Деякі майданчики можуть затягувати зі схваленням та не вчасно виплачувати гроші.
  8. Якісна служба підтримки CPA-мережі . Менеджери повинні оперативно відповідати на запити в особистому кабінеті чи месенджері.
  9. Бонуси. Деякі CPA-мережі проводять розіграші призів.

ТОП CPA-мереж це список майданчиків, де поєднуються вигідні умови щодо офферів та якісний сервіс. Керівництво CPA-мереж має підтримувати арбітражників, вебмайстрів та рекламодавців одночасно.

Что такое CPA-сети?



 

Що таке оффер у CPA-мережах та його необхідність

Оффер у CPA-мережах це комерційна пропозиція для вебмайстра. Він включає всю важливу інформацію про джерела трафіку, а також опис партнерської програми, портрет цільової аудиторії, дані комісії за цільову дію (конверсію).

Структура оффера в CPA-мережах складається з:

  • назви та описи;
  • обмежень щодо трафіку, які встановлює клієнт;
  • банера та активного посилання;
  • умов за джерелами трафіку.

Усі оффери в CPA-мережах поділяються на групи з тематики, наприклад, фінансові, ігрові, товарні тощо. Ціна за пропозицію в CPA-мережах різниться залежно від тематики.

Оффер CPA-мереж має на увазі докладну умову, за якої повинні залучатися партнери для реалізації дій.

При виборі оффер, потрібно звертати увагу на конверсію, схвалення (апрув) та прибуток з кожного переходу. Слід зазначити джерело трафіку у заявці на підключення до офферу.

 

CPA та шахраї

Головна проблема роботи в CPA-мережах клікфрод. Це вид шахрайства в CPA-мережі, при якому спеціально найняті люди вчиняють цільові дії, хоча насправді не мають наміру купити, отже, не зацікавлені в продукті. Такі махінації проводять конкуренти чи недобросовісні агенти. Фрілансери також часто погоджуються на таку роботу як додатковий заробіток, не розуміючи, що беруть участь у шахрайській схемі. Вони лише отримують завдання, а оплату ділять навпіл із агентом. Також існують спеціальні боти, які переходять на цільові сторінки та імітують дії реальної людини.

Что такое CPA-сети?



Google бореться з шахрайством такого роду в CPA-мережах, використовуючи безліч автоматичних фільтрів для виключення підозрілої активності. Пошуковик блокує IP-адреси, що потрапляють до чорного списку, до здійснення цільової дії, відключає облікові записи, де спостерігається підозрілий трафік.

Робота в CPA-мережах завжди включає ризики, оскільки ви платите стороннім невідомим людям за ліди. Вони не зацікавлені як залучений трафік, для них головна кількість. Тому ліди в CPA-мережах можна просто накрутити у різний спосіб. Наприклад, використовувати ненадійні алгоритми підрахунку лідів: генератори заявок або дзвінків, форми на сайті.

Щоб не потрапити на подібну вудку в CPA-мережі та не злити бюджет, рекламодавцю рекомендується використовувати додаткові методи захисту.

Слід звертати особливу увагу на підозрілі сплески активності, велику кількість відмов, низький показник конверсії, IP-адрес користувачів з нецільових регіонів. Потрібно постійно моніторити ситуацію.

Якщо ви помітили підозрілий трафік, слід заблокувати його. Крім цього, важливо співпрацювати з перевіреними CPA-мережами, агентами, які мають гарну репутацію.

 

Висновок

Кожен бізнес прагне отримувати більше лідів, трафіку та конверсій на сайті. Тому CPA-мережі стали популярними серед брендів. Майданчики CPA-мереж пропонують вигідні умови та зручність роботи. Перш ніж розпочати співпрацю з CPA-мережами, важливо перевірити моделі розрахунку, способи партнерства.

Важливо при виборі мережі CPA спиратися на відгуки інших рекламодавців, щоб не потрапити на шахраїв. Список CPA-мереж включає велику кількість ресурсів, оскільки популярність партнерських програм зростає. Бізнесу важливо зрозуміти, чи підходить такий спосіб просування та звертати увагу на ключові параметри CPA-мережі з вигідними умовами та якісним сервісом.

Последние материалы рубрики

превью смм юа

Топ-9 трендів SMM у 2023 році, які ви маєте знати

Дізнайтеся, які тренди SMM у 2023 році допоможуть вам просунути компанію, обігнати конкурентів та отримати нових клієнтів

Google for Startups оголосив 25 переможців. Які українські компанії...

Google оголосив переможців третьої групи на підтримку стартапів в Україні

ErsteBank preview ua

Реклама дня: Erste Bank зробив різдвяний анімаційний ролик про...

Віденська банківська група Erste Bank у своєму новому різдвяному ролику «Вірю в Різдво» порушила тему енергетичної кризи.

Чорна п'ятниця

Black Friday: підсумки щорічного розпродажу від Фокстроту за 2022...

Лідери продажів та списки найпопулярніших товарів у 2022 році. Найбільший рітейлер України опублікував результати розпродажу

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності