Рекламна стратегія для лендінгу з метою лідогенерації
30.11.2021
Редакція: Ольга Коцофане. Автор: Оксана Харьковчук
Лендінг — це веб-сторінка, яку створюють для реалізації маркетингових або рекламних цілей, підвищення конверсій і збыльшення продажів. Коли користувач відвідує вашу цільову сторінку він прискорено проходить вибудувану воронку продажів: від знайомства з пропозицією до придбання товару чи послуги.
Односторінковий сайт грає величезну роль у формуванні іміджу та репутації бренду. За допомогою нього ви можете збільшити впізнаваність продукту, залучити нових клієнтів і підвищити продажі. Оскільки ключова функція лендінгу — це конверсії, агентство результативного інтернет-маркетингу Webpromo в колаборації з сервісом розсилок SendPulse створили Спецпроект Landing Page від А до Я, щоб допомогти вашому бізнесу конвертувати відвідувачів сайту в ліди та підвищити продажі. Для цього вивчіть просту інструкцію:
- Анатомія лендінгу: основні компоненти сайту, що продає
- Підготовка ефективного лендінгу: 8 кроків до високих продажів
- Як розробити лендінг в сервісі SendPulse
- Лідогенерація: 3 способи ефективного просування лендінгу
- Рекламна стратегія для лендінгу з метою лідогенерації
- Як збільшити конверсію лендінга
Раніше ми з вами розглянули анатомію лендінгу і етапи його підготовки. Потім, використовуючи теоретичні знання, ми розробили лендінг в сервісі SendPulse та розглянули три дієві способи його просування. Наступним логічним кроком у роботі з посадковою сторінкою стане розробка рекламної стратегії для лендінгу з метою лідогенерації. Дізнайтеся, як зробити ваш лендінг максимально ефективним!
Що таке рекламна стратегія і навіщо вона потрібна для просування лендінгу?
Рекламна стратегія — це конкретна стратегія масштабних дій для формування та доставки рекламного повідомлення в маси до певної цільової аудиторії. Реалізується як частина комунікаційної стратегії у маркетингу та спрямована на вирішення мети просування товару чи послуги за допомогою реклами.
Навіщо потрібна рекламна стратегія для просування лендінгу?
Рекламна стратегія дозволяє сформувати конкретні напрями, етапи та дії за якими відбуватиметься весь рекламний процес. Від правильно розробленої та реалізованої рекламної стратегії для бізнесу, продуктів чи послуг залежить успіх компанії.
Стратегія будується на основі попередніх аналізів, наприклад ринку, конкурентів, цільової аудиторії, продуктів або послуг та обов’язкового тестування рекламних кампаній. Завдяки аналізу просування кампаній згодом можна масштабувати бізнес.
Кожен етап рекламної стратегії потребує детального та глибокого аналізу. У цьому можуть стати в нагоді такі маркетингові інструменти та сервіси як: Google Trends, Wordstat, YouScan, Brand Analytics. Давайте розглянемо, які переваги дає рекламна стратегія для лендінгу.
Переваги лендінгу в рекламній стратегії:
- Можливість збільшити конверсії, оскільки лендінг сфокусований на одній меті та допомагає користувачу здійснити конкретну цільову дію. За допомогою правильно продуманої воронки продажів та розумної структури лендінгу потенційні користувачі посадкової сторінки перетворюються у ліди, а потім і в клієнтів.
- Зручна навігація та можливість підвищити зацікавленість потенційного клієнта за допомогою рекламної пропозиції (один або кілька товарів, послуг). Користувач не витрачає час на пошук товарів та перегортання довгих сторінок меню, а користується однією — landing page. З цієї точки зору проста навігація — це ще одна перевага лендінгу в стратегії.
- Швидкість завантаження сторінки порівняно з багатосторінковими сайтами. На лендінг намагаються не додавати важкі графічні елементи, щоб не уповільнювати завантаження сторінки. У порівнянні з багатосторінковими сайтами у лендінгу буде вища швидкість завантаження сторінки. Маючи необхідні навички, в односторінковий сайт також дуже просто внести зміни за короткий проміжок часу, якщо є така необхідність.
- Лід-магніти. Спеціальні пропозиції для клієнтів створені на основі потреб цільової аудиторії та дозволяють збільшити конверсії лендінгу (залежить від УТП, ЦА, конкуренції, тематики). За допомогою лід-магнітів власники landing page отримують корисні відомості про потенційних клієнтів.
Як і на звичайному сайті, статистику лендінгу можна подивитися в Google Analytics і відстежити, наприклад, як графіка та контент відображаються на конверсії. Вимірювані результати у вигляді конверсій, трафіку та перегляду сторінок також допоможуть зрозуміти, яка рекламна кампанія є ефективнішою. За допомогою отриманих даних можна оптимізувати стратегію або внести до неї зміни.
Як розробити рекламну стратегію для лендінгу?
Для того, щоб розробити правильну рекламну стратегію для лендінгу, необхідно розуміти основи створення загальної рекламної стратегії в маркетингу.
Рекламну стратегію за структурою можна розглядати як стратегію діяльності, спрямовану на створення реклами з управлінням і плануванням кампаній чи як вузьку стратегію для створення реклами. У будь-якому випадку як маркетинговий інструмент рекламна стратегія вимагає опрацьованого для використання плану:
- Визначення досяжних цілей
- Формування бюджету
- Складання переліку використовуваних інструментів
- Тестування та обробка рекламних кампаній
Для розробки рекламної стратегії для лендінгу необхідно відповісти на запитання:
1. Чому користувачі мають купувати саме мій продукт?
Поставити цілі, провести аналіз конкурентів, внести зміни до ресурсу, продукту чи послуги, побудувати воронку продажів, запустити рекламні кампанії.
2. Які методи та інструменти можна і варто використати?
Пошукова реклама в Google Ads, реклама в медійній мережі Google, таргетована реклама та інші види реклами.
3. Як потрібно побудувати робочий процес і реалізувати стратегію, щоб досягти поставлених цілей?
У робочому процесі справді важлива тактика досягнення поставлених стратегічних цілей та організація реклами для лендінгу. Для цього потрібно:
- регулярно перевіряти лендінг на юзабіліті (наприклад, встановити Hotjar);
- стежити за результатами рекламних кампаній та розумно їх оцінювати;
- оптимізувати рекламу з урахуванням терміну ухвалення рішення про купівлю (наприклад, товар з вау-ефектом можуть імпульсивно купити відразу, або не купувати взагалі і тому, налаштовувати рекламу з вікном атрибуцією на 1 день після кліку та 7 днів після перегляду немає сенсу).
Реклама допомагає отримати трафік, нові способи комунікації з цільовою аудиторією, джерела з даними для аналізу та в результаті визначити найкращі інструменти для формування та позиціонування бренду.
Рекламна стратегія потребує комплексного опрацювання ефективних типів комунікації з цільовою аудиторією на тривалий період, наприклад, більше року.
Етапи створення рекламної стратегії для лендінгу
1. Постановка цілей, аналіз ринку та проведення дослідження
Насамперед потрібно задати цілі для проєкту, а потім провести аналіз ринку та цільової аудиторії. Для того, щоб отримати максимальні результати від реклами для лендінгу, необхідно чітко розуміти, що подобається вашій потенційній аудиторії, чим можна її зацікавити, які потрібні креативи та привабливі пропозиції. Ефективність реклами залежить від якості цільової сторінки, добре опрацьованого лендінгу, реакції користувачів на рекламу, отримання лідів та їх конвертації в клієнтів.
2. Систематизація отриманої інформації, а потім складання стратегії
Під час систематизації отриманої інформації необхідно визначити ключові пункти, які мають значення для цільової аудиторії. Потім, на основі отриманих даних від аналізу ринку, розробляють лендінг, його структуру та елементи, позиціонування продукту. Також на основі даних легше визначитися зі стратегією просування, щоб використати бюджет ефективно.
3. Медіапланування чи план проведення рекламної кампанії. Вибір інструментів для залучення лідів на сайт
Медіапланування дозволяє попередньо чітко спланувати контакт цільової аудиторії з вашою рекламою. Це окремий план робіт з проведення рекламної кампанії, де фіксується список необхідних комунікацій, плейсментів для розміщення (наприклад, на яких сайтах чи каналах YouTube показуватиметься реклама) та залучення трафіку.
4. Розробка рекламних оголошень
На етапі розробки оголошень для проведення рекламних кампаній необхідно підготувати до кожного супровідний текст, картинки, банера або відео, все, що може знадобитися перед налаштуванням реклами. Це потрібно робити на основі зібраної інформації про те, що цікаво цільовій аудиторії, які у неї є болі.
5. Реалізація завдань та аналіз результатів
Коли будуть підготовлені рекламні оголошення, можна приступати до запуску кампаній. Після отримання та аналізу результатів рекламних даних за потребою можна внести до них зміни.
Рекламна стратегія для лендінгу дозволить вам збільшити впізнаваність бренду, продукту чи послуги, залучити більше лідів на посадкову сторінку та підвищити продажі.
Структура рекламної кампанії лендінгу для лідогенерації
Лідогенерація — це процес залучення зацікавлених у вашій пропозиції людей на лендінг та конвертація їх у лідів. Зробити це можна за допомогою спеціально створених лідформ, у яких потенційна аудиторія залишає контактні дані (здійснює цільову дію). Завдяки рекламі потенційні клієнти здійснюють цільові дії, а лідогенерація вважається успішною після CPA (оплати за дію, наприклад, дзвінок), CPS (оплати за продаж), CPL (оплати за кожного ліда).
Для успішного процесу лідогенерації необхідно:
- Визначити цільову аудиторію та джерела трафіку;
- Розробити грамотно структурований лендінг;
- Залучити трафік за допомогою реклами (пошукова в Google Ads, КМС, таргетована реклама);
- Направити потенційного користувача на лендінг та підштовхнути до заповнення форми;
- Перетворити лідів на потенційних клієнтів та отримати замовлення.
Що важливо знати під час створення рекламної кампанії для лендінгу?
- Лендінг — сторінка, яка описує та просуває послугу, акцію, або товар компанії. Саме тому просування лендінгу як важливий маркетинговий інструмент допомагає потенційній аудиторії дізнатися більше про пропозицію компанії, а потім стати її клієнтом.
- Перед запуском рекламної кампанії для лендінгу необхідно розуміти, який контент викличе більше реакцій користувачів, який офер або УТП можна запропонувати потенційному клієнту, які продукти чи послуги привернуть увагу цільової аудиторії.
- Під час просування лендінгу враховуються всі характеристики потенційної аудиторії, тому що на неї спрямована рекламна кампанія.
- Структура рекламної кампанії для лендінгу (використання комплексу реклами чи одного каналу) може містити: пошукову рекламу в Google Ads, різні види контекстної реклами, таргетовану рекламу Instagram та Facebook Ads, ремаркетинг, інтеграцію реклами у відеоблогах, тизери.
- Рекламні кампанії для лендінгу завжди тестуються. Після аналізу даних можна внести корективи до реклами та масштабувати кампанію.
- Серед цікавих практикуючих прийомів у рекламній кампанії для лендінгу виділяють: дзеркальний прийом (коли заголовок рекламного оголошення відбивається у заголовку лендінгу), візуальні експерименти (у рекламному оголошенні або на лендінгу змінюють картинки), проведення A/B тестування.
- Важлива частина рекламної кампанії — це відстеження результатів. Збираємо ліди з форм, де потенційні користувачі заповнюють особисті дані (ПІБ, номер телефону, e-mail). Додаткові заявки як «Замовити зворотній дзвінок», «Зворотний дзвінок», «Підписатися на розсилку», «Відвідати соціальні мережі» і т.д. Аналітику збираємо з Google Analytics та Call Tracking, де оцінюємо кількість сеансів користувачів, зростання конверсії, CPA («ціна за дію»).
У наступній статті Як збільшити конверсію лендінгу ви дізнаєтеся про практичні способи покращення ефективності посадкової сторінки. Не пропустіть!
Також читайте інші статті в блозі Webpromo:
- Мета-тег viewport — як і де правильно використовувати? Інструкція щодо застосування інструменту;
- Еволюція Чорної п’ятниці: історія виникнення від 50-х до ери цифрових технологій;
- Чорна п’ятниця: як правильно зробити вигідну пропозицію українському споживачеві?;
І підписуйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг.