Найпопулярніші сайти України за Вересень 2021. Як маркетологам використовувати дані з рейтингових списків?
20.10.2021
Редакція: Ольга Коцофане. Автор: Оксана Харьковчук
Дослідження ринку Kantar CMeter показує позиції українських сайтів в рейтингу протягом певного періоду часу, наприклад серпня-вересня 2021 року. Відзначимо, розуміючи які ресурси користуються популярністю ви зможете проаналізувати їх успіх та запровадити певні ідеї для свого бізнесу, чи хоча б підкреслити сезонні сплески активності між різними місяцями (на графіку зображено популярність сайтів за два місяці).
Зміст:
- Навіщо маркетологам аналізувати дані з рейтингових списків?
- ТОП-25 найпопулярніших сайтів України за Вересень 2021
- Висновки
Навіщо маркетологам аналізувати дані з рейтингових списків?
Ви зможете проаналізувати успіх сайтів брендів або ваших прямих конкурентів, а вже після аналізу — ввести певні зміни для свого ресурсу.
Для маркетологів важливо вміти користуватися рейтинговими списками та розшифровувати зазначену в них інформацію. Дослідження допоможуть побачити свій рівень компанії по відношенню до конкурентів (якщо ви є в списку) чи загалом позиції монополістів та інших компаній на ринку (якщо вас немає в списку), отримати додаткові аналітичні дані, щоб зробити висновки та за потреби реалізувати нові ідеї для своєї компанії.
ТОП-25 найпопулярніших сайтів України за Вересень 2021
- google.com
- youtube.com
- facebook.com
- wikipedia.org
- rozetka.com.ua
- olx.ua
- prom.ua
- privatbank.ua
- ukr.net
- instagram.com
- telegram.org
- sinoptik.ua
- next.privat24.ua
- epicentrk.ua
- allo.ua
- parimatch.com
- rezka.org
- microsoft.com
- ria.com
- gismeteo.ua
- work.ua
- blogspot.com
- ua-1x-bet.com
- hotline.ua
- tabletki.ua
В рейтинговому списку ТОП-25 найпопулярніших сайтів України за серпень-вересень 2021 лідерами ринку залишаються безпосередньо Google, YouTube та Facebook.
У рейтингах, зазвичай, простежується сезонність відвідування ресурсів та сплески купівельної спроможності. Так, у вересні користувачі українського інтернету очікували новинки на ринку техніки (вихід смартфонів та інших гаджетів), що дозволило інтернет-магазинам як Allo.ua чи Epicentrk.ua збільшити охоплення. Спортивні події вересня, як-от футбольні турніри, сприяли зростанню двох букмекерів: Parimatch та Ua-1x-bet.
Далі серед рейтингового списку ТОП-25 українських сайтів ми бачимо не одну соціальну мережу. Крім Facebook, до списку потрапили Istagram та Telegram. Однак, у порівнянні із серпнем 2021 року позиції перших двох значно зменшилися, а Telegram — незначно зросли. Звичайно, це пов’язано із закінченням літнього періоду відпусток та концентрації користувачів на роботі.
Зазначимо, що інтерес до новинних ресурсів зменшився серед користувачів на 1-2%, адже вони зовсім відсутні в рейтинговому списку ТОП-25 найпопулярніших сайтів України дослідженні проєкту Kantar CMeter.
Для порівняння, минулого року рейтинговий список ТОП-25 найпопулярніших сайтів України за серпень 2020 року був таким:
Українці готувалися до школи та шукали товари у маркетплейсах, а також активно користувалися новинними ресурсами Pravda.com.ua, 24tv.ua, Tsn.ua, Unian.net. Тоді ж Telegram увійшов до ТОП-15.
Згодом, в рейтингу ТОП-25 найпопулярніших сайтів України за жовтень-листопад 2020 року ситуація дещо змінилася. На графіку видно активні сплески купівельної спроможності українців, які цікавилися знижками та покупками в інтернет-магазинах протягом Чорної П’ятниці. Тут з’явився Foxtrot.com.ua і повернулася до списку Novaposhta.ua. До популярних новинних ресурсів додалися NV.ua, Korrespondent.net та Tsn.ua.
Висновки
Розпочинаючи осінній сезон малому, середньому та великому бізнесу варто звернути увагу на купівельну спроможність українців, їх інтереси та захоплення, наближення святкових днів, наприклад, Хелловіну, Чорної П’ятниці, Кіберпонеділка. Також варто очікувати появи більшої кількості новин на ресурсах провідних українських ЗМІ.
Яку інформацію для бізнесу маркетолог може винести з рейтингового списку?
1. Потрібно знаходити і аналізувати рейтинги популярних сайтів України.
2. Визначити, на яких платформах краще запускати рекламні оголошення, а при наявності відповідного інфоприводу можливо розміщувати піар-публікації. Наприклад, Google, YouTube, Facebook. Додатково варто зайнятися якісним SEO-просуванням і збільшити відвідуваність ресурсу, а потім і продажі.
3. Для малого та середнього бізнесу (SMB) в рейтингу найпопулярніших сайтів України можна звернути увагу на маркетплейси для розміщення, додаткові канали продажів, майданчики для пошуку фахівців. Для великого бізнесу — на прямих конкурентів і лідерів ринку з рейтингового списку, щоб зрозуміти як розвивається бізнес. Додатково можна використовувати інструменти для аналізу джерел трафіку ресурсів, наприклад SimilarWeb, Semrush, Serpstat.
4. У рейтинговому списку ТОП-25 найпопулярніших українських сайтів варто звернути увагу на соціальні мережі Facebook, Instagram, Telegram і відеоплатформу YouTube. За відсутності каналів — створити і почати розвивати, за наявності — додати сезонні креативи до переліку обов’язкових матеріалів. Наявність в рейтингу соціальних мереж означає, що в них є велика кількість аудиторії, яку в перспективі можна залучити вашому бізнесу. Користувачі люблять шукати потрібні продукти онлайн і купувати їх, в тому числі, і в соціальних мережах.
5. Зі списку можна визначити, яким бізнес-партнерам і популярним ресурсам варто запропонувати способи співпраці або взаємодії. Наприклад, в своєму інтернет-магазині використовувати спосіб оплати онлайн через Privat24, а у випадку з прайс-агрегатором Hotline — додати товари і використовувати інструменти платформи для просування акцій.
6. Регулярно здійснювати моніторинг рейтингових списків.
Позиції компаній в рейтингу ТОП-25 найпопулярніших сайтів України можуть постійно змінюватися. Тому, необхідно регулярно здійснювати моніторинг рейтингових списків з метою зміцнення позицій вашого бізнесу. Зробити це ви зможете на сайті Webpromo.
Також читайте інші статті в блозі Webpromo:
- Конверсія продажів онлайн і офлайн: проста формула + приклад розрахунку;
- Як оптимізувати зображення на сайті: практичні рекомендації від назви до мікророзмітки;
- Чому бренди вибирають мобільну рекламу Facebook для просування під час пандемії?
І підписуйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг.