Головна » Блог » Навіщо інтернет-магазину потрібен блог та як правильно вести контентний розділ

Навіщо інтернет-магазину потрібен блог та як правильно вести контентний розділ

20.07.2022

Редакція: Оля Сомова. Автор: Ольга Сомова


Завдяки виходу в інтернет ми отримуємо інформацію із різних джерел. Цілодобовий доступ до ресурсів дозволяє швидко робити вибір та приймати рішення. Комерційному сайту потрібен блог для поширення контенту. Блог працює не тільки як корисне джерело, але так само, як і точка входу на сайт. Розбираємо причини, навіщо потрібний блог інтернет-магазину, цілі блогу на сайті, а також як правильно його вести.

Зміст:

1. Що таке блог на комерційному сайті?

2. Цілі блогу на сайті інтернет-магазину

3. Навіщо інтернет-магазину потрібен блог: 7 причин

4. Як правильно вести блог

5. Приклади блогів на сайтах інтернет-магазинів

6. Резюме

Блог интернет-магазина



 

Що таке блог на комерційному сайті?

Блог це частина вашого сайту, де публікується контент. Всі повідомлення, пости, новини в блозі присвячені конкретній тематиці, пов’язаній з вашим бізнесом. Для комерційного сайту це ще один маркетинговий канал, який також бере участь у зростанні та розвитку бізнесу, допомагає підтримувати та просувати продукцію. Блог приваблює трафік на сайт, який конвертується в клієнтів. Основне завдання блогу привести зацікавлену аудиторію та ініціювати конверсії.

 

Цілі блогу на сайті інтернет-магазину

Мало людей шукають бренд через прямий URL сайту у пошуковому рядку. Щоб ваш сайт бачило якомога більше людей, необхідно зробити з нього цінний маркетинговий актив. Так пошукові системи будуть розглядати ваш ресурс як корисний, висувати на перші позиції, відповідно люди зможуть знайти вас.

Кожна нова публікація в блозі створює додаткову можливість для сайту ранжуватись у пошуку та з’являтися за запитами, які люди вводять у пошуковий рядок. 

Згідно з недавнім опитуванням Content marketing Institute, 76% респондентів вказали, що використовували блог для поширення контенту за останній рік.

Блог интернет-магазина

Ведення блогу в інтернет-магазині це спосіб, за допомогою якого користувачі будуть знаходити вас. Далі, ви зможете генерувати нових потенційних клієнтів та лідів.

Блог приносить більше трафіку та підвищує впізнаваність бренду, його авторитет. Ліди та трафік перетворюються на клієнтів, створюють аудиторію.

 

Навіщо інтернет-магазину потрібен блог: 7 причин

Незважаючи на те, що соціальні мережі відіграють значну роль у стратегії, блог це також актуальна частина сайту. Ведення сторінки приносить велику кількість «плюшок». Давайте розберемо докладніше причини, навіщо це потрібно.

1. Приваблює трафік на сайт, підвищує впізнаваність бренду

Який бізнес не прагне збільшити кількість відвідувачів? Для цього потрібно розуміти, як вас знаходять в інтернеті. Це можливо за допомогою прямого переходу за назвою, електронною поштою або платною рекламою.

Блог працює як точка входу. На сайті є кілька сторінок, які постійно оновлюються. Публікація новин, статті це ще одна проіндексована сторінка, а значить можливість з’явитися в результатах пошукової системи (SERP) та залучити трафік на сайт за допомогою звичайного пошуку.

Блог интернет-магазина

2. Генерує нові ліди

Після того, як трафік вже є на сайті, необхідно конвертувати гостей у потенційних клієнтів. Щоб блог приносив не просто звичайних читачів, а лідів, додайте наприкінці статті/новини заклик до дії. Наприклад, форму на зворотний дзвінок, кнопку скачати гайд, інструкцію, електронну книгу, протестувати безкоштовні версії продуктів, вебінари. В обмін на це гість залишає свої контактні дані.

Не всі читачі блогу стануть лідами і це нормально. Ніхто не перетворює 100% людей, які читають їхній блог, у потенційних клієнтів. Однак, заклики до дії краще додавати буквально до кожного запису в блозі, а далі відстежувати динаміку та контрольні показники ефективності. 

Інтернет-магазин з продажу кави Grusha під статтею у блозі пропонує купити супутні товари. До теми «Особливості ефіопської кави та способи обробки» додано блок види ефіопської кави.

Блог интернет-магазина

3. Лояльність та довіра з довгостроковим результатом

Тут все просто блог відповідає на запитання читачів та клієнтів. Якщо ви постійно створюєте цінний контент для цільової аудиторії, це зробить вас лідером серед конкурентів або авторитетом в їхніх очах.

Окрім цього, ведення блогу вимірюється у довгостроковій перспективі, оскільки саме «старі» статті наводять трафік на сайт. На думку багатьох експертів, зокрема нашого спостереження, аналітика добре ранжує статті, опубліковані за минулі місяці. Саме за допомогою «вічних» постів ви завжди матимете на сайті нових потенційних клієнтів. Через блог можна усувати проблеми, пов’язані з репутацією бренду.

Стаття із сайту Apteka 24 про сонячні опіки щоліта буде набирати перегляди.

Блог интернет-магазина

4. Збільшує видимості у мережі, спрощує процес побудови посилань

Вхідні або зворотні посилання належать до факторів, які алгоритм Google враховує при ранжируванні сайту на сторінці результатів пошукової системи. 41% фахівців у галузі SEO вважають процес побудови посилань найскладнішим етапом. Про це йдеться у звіті SEO Enterprise Benchmark Study Conductor.

Блог интернет-магазина

Стаття в блозі є цінністю не тільки для потенційних клієнтів, але і для інших компаній. Релевантні посилання на авторитетні сайти є виразом довіри або рекомендацією з інших джерел. Це сигнал для Google, що ресурс заслуговує на довіру, а ваша компанія є експертом у галузі. Зворотні посилання також допомагають підвищити авторитет домену, що покращить загальну виявність у пошукових системах.

Наприклад, новинне зовнішнє джерело Українська правда пише про Farma Day із посиланням на захід, який проводила WebPromoExperts.

Интернет-магазин блог

5. Підвищує залучення, дозволяє зрозуміти потреби клієнтів

Блог це зручне місце для відгуків, коментарів. Ви знайдете слабкі сторони для покращення, зростання, нові ідеї. Сторінка стане каналом для спілкування з клієнтами, розуміння їхніх потреб.

Це спосіб давати поради та інструкції клієнтам, а також встановлювати тісні зв’язки між брендом та аудиторією. Блог залучає споживачів до тем, які їм вже цікаві або про які вони хочуть дізнатися.

Інтернет-магазин EVA у блозі додав коментарі. Тут також є можливість відповісти, вести діалог із клієнтами.

Блог интернет-магазина

Школа вивчення англійської мови Oxford School також у блозі залишає місце для коментарів.

Интернет-магазин блог



6. Можливість сповістити аудиторію про актуальні події в компанії

У блозі рекомендуємо публікувати новини, які висвітлюють діяльність компанії. Можна розповідати про нагороди, набуття статусів. Також сповіщати про майбутні вебінари, курси, ділитися успішними кейсами та результатами роботи. Чим живіший ваш блог, тим більше на сайті активностей серед користувачів.

У нашому блозі ми також ділимося власними досягненнями та новинами.

Блог интернет-магазина

7. Адаптація контенту під соціальні мережі

Нова стаття, пост у блозі це контент, яким люди діляться на своїх сторінках. Поширення інформації таким чином допомагає бізнесу познайомитись з новою аудиторією. Контент блогу підтримує присутність у соціальних мережах. Немає необхідності постійно вигадувати нові пости у стрічку, якщо ви можете публікувати на сторінці анонси, посилання на статті у блозі. Бізнес розширює соціальне охоплення та залучає нових відвідувачів сайту в блог через соціальні канали.

Школа англійської мови Englis House пов’язує статті у блозі з постами у соцмережах.

Блог интернет-магазина

 

Интернет-магазин блог



 

Як правильно вести блог

Не створюйте блог для того, щоб створити (для галочки). Він має нести цінність та корисність для читача.

  • Якісний контент — обов’язкова умова. Введення ключових слів недостатньо. Акцент робиться не так на кількості, але в якості. Про це Google говорить до/після кожного щорічного оновлення основного ядра.
  • Модуль контенту. Технічна сторона забезпечує базу, де все працює. За допомогою модуля можна розділити контент за категоріями, вставляти ЧПУ посилання, використовувати кілька мов.
  • Продумати цілі. Що це означає? Поставте питання, для кого і про що ви хочете писати блог, відмінності від конкурентів. Це дозволить орієнтуватися, на які теми писати статті, легше підібрати тематику, цікаву для вашої аудиторії. Створити контент-план. Далі оптимізувати зміст під ключові слова, а також використовувати інформаційні та комерційні запити, якщо вони відповідають тематиці.
  • Додати рубрики, теги. Публікуйте різний контент (інформаційний, рекламний, розважальний). «Перевантаження» будь-яка з тем може викликати негатив. Структура та теги допоможуть клієнту швидше знаходити потрібний матеріал. Якщо доречно, використовуйте внутрішню перелінковку та посилання на інші матеріали у блозі. Це підвищить залучення, покращить поведінкові фактори та затримає користувача на сторінці.

    Блог интернет-магазина

    Приклад інтернет-магазину Apteka24

  • Контент не лише для людей, а й для пошукових систем. Алгоритми Google навчилися оцінювати текст. Якщо ресурс якісний, вони піднімуть у рейтингу і запропонують читачеві як корисний.
  • Структурування вмісту. Люди не мають часу читати довгий, нескінченний текст. Статті слід додати заголовки та підзаголовки, а також лаконічний унікальний контент із ключовими словами.
  • Обов’язково розбавляєте текст візуальними елементами: зображення, відео, інфографіка.
  • Аналітика блогу. Слідкуйте за результатами для розуміння, яка стаття подобається вашому користувачеві, що актуально та затребувано.

Якщо у вас вже є блог, радимо для натхнення та пошуку ідей почитати статтю «Де шукати теми для блогу: 20 корисних порад»

Бренди у різних сферах, на жаль, упускають можливість залучити клієнтів саме за допомогою блогу. Зокрема, ми говорили про це для інтернет-магазинів з товарами 18+, де важливо писати корисний контент. Тут блог може стати справжнім освітнім центром.

Також рекомендуємо фармацевтичним брендам використовувати блог як точку входу на сайт із закликом купити. Блог це область, де є можливість зростати та розвиватися завжди.

 

Приклади блогів на сайтах інтернет-магазинів

Як ведуть блоги клієнти Webpromo.

NP Shopping

Интернет-магазин блог

Кейс Webpromo Ефективне SEО для відомого бренду: кейс «Нова Пошта»

METRO Blog

Блог интернет-магазина

Кейс Webpromo Пошукове просування блогу компанії з нуля: кейс METRO Cash & Carry Ukraine

Tire Shop Blog 

Интернет-магазин блог

Кейс Webpromo Як збільшити дохід від SEO просування інтернет-магазину в 4,5 рази за 1 рік. Кейс tireshop.ua

Fish Master

Блога интернет-магазина

Кейс Webpromo Друге життя інтернет-магазину: як вийти в ТОП Google за пріоритетними запитам після оновлення сайту. Кейс fish-master.com.ua

ВікнаНові

Интернет-магазин блог

Кейс Webpromo Як отримати приріст +84,5% безкоштовного трафіка навіть з урахуванням спаду сезонності

 

Резюме 

Блог для інтернет-магазину залишається і буде опорою у стратегії. Як і SEO, він поступово розвивається. Потрібно переконатися, що ця сторінка на сайті має досвід, авторитетність і надійність, які вимагають пошукові системи. Блог не тільки приваблює трафік, а й підвищує впізнаваність бренду. За допомогою блогу бізнес веде комунікацію з потенційними клієнтами, цікавиться його потребами. У 2022 році ведення блогу буде актуальним та затребуваним. Використовуйте сторінку по максимуму та читайте наш блог про маркетинг!

 

Також читайте інші статті в блозі Webpromo:

І підписуйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

Кращі e-commerce сайти Казахстану

Беремо приклад з кращих: ТОП-10 e-commerce сайтів Казахстану

Шукаєте круті ідеї, як покращити e-commerce-сайт? Пропонуємо «підглянути» за лідерами онлайн-продажів. Ми продовжуємо серію статей про...

Аналоги Google Analytics

Як отримати ще більше важливої статистики: 9 чудових...

Google Analytics — чудовий помічник маркетологів! Разом з тим, добірка крутих альтернативних інструментів аналітики, що допоможуть дізнатись...

Як створити стікери в Телеграм

Хочете власні стікери в Telegram? Розповідаємо, як без...

Власні стікери у Telegram підвищують впізнаваність бренду, поліпшують лояльність існуючої аудиторії та навіть залучають нових клієнтів....

Унікальність тексту та антиплагіат. Як написати якісну та...

Чому 100% унікальність в тексті не дорівнює 100% користі та якості? Особливості перевірки контенту на плагіат

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Виконують всі задачі, досягаючи кращих КРІ
Рекомендую Webpromo як надійних партнерів
Кратно зросли показники приросту органічного трафіку
Серед багатьох ми обрали Webpromo
Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo - це продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності