ТОП-10 тенденцій маркетингу в Instagram
11.01.2022
Редакція: Оля Сомова. Автор: Ольга Сомова
До того, як Інстаграм запровадив можливість публікації сторис, маркетинг у межах соціальної мережі обмежувався лише спонсорськими постами та контентом. Stories у Instagram стали додатковим каналом для просування брендів. Крім цього, на платформі постійно розробляються нові методи за допомогою вертикальних відео IGTV, Reels та багато іншого. У статті розглянемо поточні тенденції в Інстаграмі, за допомогою яких можна просувати свій бренд.
Зміст:
1. ТОП-10 тенденцій в Інстаграм
- Збільшення покупок в Інстаграм
- Stories у Instagram
- Вертикальне відео
- Influencer Marketing (Маркетинг впливу)
- Нові функції – додаткові можливості
- Твіти та меми
- Instagram Live
- Інтерактиви в Інстаграм
- Реклама у Instagram Stories
- Вкладка «Пошук та цікаве»
2. Висновок
ТОП-10 тенденцій в Інстаграм
Маркетинг в Інстаграм має динамічний характер, тому передбачити найближче майбутнє соціальної мережі непросто. Спираючись на основні тенденції, можна визначити, що буде популярно у Instagram у майбутній період.
1. Збільшення покупок в Інстаграм
Онлайн-продаж в Інстаграм — вже не новина. Соціальна мережа активно розвиває Social Commerce. Платформа надає величезну кількість інструментів для миттєвого переходу на сайт за допомогою посилання, оформлення замовлення, надсилання повідомлення та інших дій, що приводять до покупки. Багато брендів вибирають Інстаграм як основний майданчик для онлайн-продажів та просування. Завдяки простому принципу Instagram дозволяє вести комунікацію з аудиторією. А за допомогою візуального стилю платформи передавати відображатиме товари, послуги. Отже, на платформі соціальної мережі можна використати:
- Посилання у Instagram Stories
Вперше функція стала доступною у 2017 році. З того часу бренди користуються цим інструментом. Пряме посилання веде відразу на потрібний товар, що підвищує конверсію. Тому популярність Stories в Instagram і тенденція на покупку посилань буде лише збільшуватися. Крім цього, зниклі сторіс можна зберігати в розділі “Актуальне”. Тому немає потреби щодня оновлювати інформацію. Можна залишати надсилати користувачів на папку із збереженими посиланнями.
- Присутність онлайн-магазинів в Інстаграм
Велика кількість офлайн магазинів змушена була закритися під час пандемії COVID-19. Альтернативним способом стали віртуальні онлайн-магазини. На сторінці можна візуально оформити фото з товарами для більш реальної та детальної демонстрації. Для охоплення цільової аудиторії, яка цікавиться вашою продукцією, слід використати відповідні хештеги.
2. Stories у Instagram
Протягом попереднього пункту варто відзначити популярність самих історій. Вперше короткі 15-ти секундні та “живі” сторис з’явилися у 2016 році. З тих пір це важливий інструмент маркетингу в Інстаграмі. Бренди використовують функцію для реалізації творчих можливостей та продовжуватимуть це робити. Instagram Stories універсальні, тому слід використовувати інструмент у маркетинговій стратегії Instagram. За допомогою фільтрів, наклейок та інших ефектів можна створити оригінальні пропозиції, вигідні для користувачів.
Функції історій:
- Реклама та акції
Короткі історії мають більш розважальний характер, але викликають звикання. Тому вони є ефективним засобом рекламної кампанії та просування. Instagram Stories добре підійде для рекламних акцій, наприклад, розіграшів, конкурсів, короткої відеореклами, оголошення про запуск нової продукції. Stories у Instagram короткострокові, що розвиває у користувача відчуття терміновості.
Опитування в сторіс допомагають познайомитися з цільовою аудиторією, дізнатися про переваги споживача до вашого бренду або продукту. Опитування також допомагають отримати уявлення про те, чого клієнти хочуть чи чекають на майбутнє, підвищити лояльність до бренду. Проведення конкурсу та нагородження переможців — це додатковий привід для взаємодії.
3. Вертикальне відео
Найчастіше користувачі заходять у програму зі смартфона. Тому поява вертикального відео була неминучим. Instagram Live, Stories та IGTV, Reels підтримують вертикальний формат. Якщо спиратися на тренди у сфері SMM, то відеоконтент у 2022 році стане лідером популярності. Відеоогляди на товари дозволяють краще зрозуміти продукт і швидше ухвалити рішення про покупку.
4. Influencer Marketing (Маркетинг впливу)
Відома тенденція в Інстаграм, яка також не зменшує обертів. У новому 2022 році бренди будуть робити акцент на мікроінфлюенсерів (до 100К передплатників). Співпраця із впливовими особами буде основою маркетингових стратегій. Бренди використовують інфлюєнсери для створення постів, зворотних посилань для переходу на власний сайт, підвищення залученості і навіть стимулювання продажів. Впливові особи у соціальних мережах допомагають у просуванні продукту, а також створення якісного контенту.
В Україні багато лідерів думок, які вважаються визнаними для просування в Інстаграм. До них відносяться співак Михайло Поплавський, блогер Саша Пустовіт, популярна ведуча Катя Осадча та багато інших.
Перевага Influencer Marketing — невисока вартість послуг. У середньому мікроінфлюєнсери беруть від 75 до 3000 доларів за публікацію, залежно від рівня залученості та кількості передплатників.
Декілька ефективних способів співпраці:
- Мережа інфлюєнсеров
Купівля реклами відразу в кількох інфолюенсерів. Якщо раніше бренди обирали одного або двох впливових осіб та відправляли їм безкоштовні продукти для огляду, то зараз настала епоха масштабного впливового маркетингу.
- Хештеги для рекламних кампаній
Ідея включає створення спеціального хештегу для конкретної рекламної кампанії та просувати її, включаючи всі формати: історії, публікації на сторінці, рекомендації впливових осіб.
- Заходи із запрошенням інфлюенсерів
В рамках рекламної кампанії можна організувати захід, наприклад, на честь відкриття офлайн-магазину, тематичні вечір, під час якого лідери думок відзначають сторінку бренду, залишають посилання на інтернет-магазин, або висловлюють власну думку. Інфлюенсер охоплює велику кількість передплатників та привертає увагу аудиторії. Це підвищує впізнаваність бренду та допомагає просувати продукт.
5. Нові функції — додаткові можливості
Регулярно Інстаграм додає корисні функції допоміжні інструменти. Зараз це не просто хронологічна візуальна стрічка новин, це можливість взаємодіяти з потенційними клієнтами 24/7 та спілкуватися з ними у режимі реального часу. Зростає конкуренція, що змушує соціальні мережі розвиватися щоб одержати більшої кількості передплатників і клієнтів.
Відомо, що Інстаграм тестує покращену аналітичну платформу, яка допоможе бізнесу зростати після її запуску. Також є новини про нову функцію під назвою «Просуваються Stories», що допоможе просувати вибрані історії для максимального охоплення.
6. Твіти та меми
У Instagram збільшилася кількість гумористичного контенту. Користувачі публікують скріншоти кумедних твітів у вигляді постів, історій у Instagram, відзначають друзів та знайомих. На майданчику соціальної мережі є облікові записи в Instagram, призначені саме публікацій такого контенту.
Маркетологи використовують цю тенденцію у своїх інтересах. Людям подобається гумор на платформі, тому найчастіше вони сприймають брендований контент як нативний. При цьому, необов’язково створювати меми та твіти, можна просто обмінюватися свіжими жартами.
7. Instagram Live
Вперше Instagram Live запустили у 2016 році. Живі та потокове відео має ряд переваг. По-перше, функція дозволяє взаємодіяти з цільовою аудиторією в режимі реального та забезпечує двостороннє спілкування. Користувачі можуть коментувати та ставити запитання, отримувати миттєві відповіді.
Прямі ефіри приваблюють аудиторію до вашого бізнесу. Можна використовувати живі відео для рубрики “Питання-відповідь”. Це можливість зрозуміти біль клієнтів, отримати інформацію про потреби. Instagram Live дозволяє провести інтерв’ю з експертом чи впливовою особою, висвітлити актуальні теми з ніші. Це хороший спосіб не лише залучити, а й принести користь аудиторії. Живі відео привабливі та інтерактивні, викликають інтерес.
8. Інтерактиви в Інстаграм
Інстаграм пропонує велику кількість інтерактивних інструментів, щоб залучити та зацікавити аудиторію. Багато брендів та маркетологів експериментують з інтерактивним контентом.
Прикладами можуть бути:
- Задати питання в Історії чи публікації з проханням залишити коментар;
- Зробити опитування з варіантами відповідей;
- Провести вікторину;
- Встановити зворотний відлік до публікації посту, запуску колекції, іншої події;
- Використовувати інші стікери в Stories, яких в Інстаграм величезна кількість.
Можна сміливо експериментувати. Аудиторія соціальної мережі добре сприймає подібні інтерактиви та із задоволенням бере участь у них.
9. Реклама у Instagram Stories
Реклама у Instagram Stories з’являється між історіями у стрічці, тому подібне оголошення органічно вписується у контент. Це причина, чому реклама історія «працює» краще, ніж інші види, де потрібно виділити спонсорований чи брендований товар. Маркетологи інвестують у рекламу у Instagram Stories більше, розуміючи переваги поточної тенденції.
В Інстаграм доступні три види реклами в Stories: зображення, відео та карусель (3 зображення або відео в одному оголошенні).
Перед покупкою реклами в Instagram Stories слід пам’ятати кілька правил:
- додати заклик до дії в рекламу в Instagram Stories, оскільки саме це він спрямовуватиме трафік на сайт.
- реклама має бути простою і зрозумілою, тому що ролик або зображення демонструється лише кілька секунд, необхідно
- швидко донести ідею до користувача.
- мінімальний текст із додаванням візуальних ефектів, щоб одразу привернути увагу аудиторії.
- правильно розміщення тексту, що відволікає увагу від слова «спонсується» вгорі.
- виділяти пропозиції чи знижки у оголошенні.
- використовувати якісне зображення, щоб отримати більше кліків.
- можна додати ціну.
Реклама у Instagram Stories допомагає просувати бренд, товари та послуги, а також отримувати більше конверсій.
10. Вкладка «Пошук та цікаве»
Функція дозволяє бачити контент, що публікується, в Instagram і знайти більше облікових записів, на які можна підписатися. Це персональна добірка контенту, зібрана на основі залишених лайків та історії переглядів. Опція працює на базі машинного навчання та включає вбудовані алгоритми. Соціальна мережа фільтрує інформацію за категоріями: найкраще, акаунти, теги, місця. Маркетологи додатково використовують SEO для пошуку в Instagram, оптимізуючи профіль та контент під ключові слова, хештеги під конкретну нішу. Використання правильних хештегів допоможе відображатися на вкладці “Пошук та цікаве” максимально високо у стрічці.
Висновок
Instagram активно розвивається, а поточні тенденції визначать майбутнє маркетингу у соціальній мережі. Щоб залишатися конкурентоспроможними і виділитися на тлі численних облікових записів в Instagram, потрібно бути в курсі поточних тенденцій. ТОП-10 працюючий напрямків у Instagram потрібно використовувати для досягнення успіху у маркетинговій грі.
Також читайте інші статті в блозі Webpromo:
- Види реклами у Facebook;
- Новорічна реклама. ТОП-8 успішних ідей у маркетингу;
- Повний список інструментарію для підвищення конверсії.
І підписуйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг.