Головна » Блог » CRO | Юзабіліті і підвищення конверсії сайту » Тренди CRO на 2022 рік: готові рішення для зростання

Тренди CRO на 2022 рік: готові рішення для зростання

21.07.2022

Оля Сомова редактор блогу Webpromo


Розуміння та аналіз трендів CRO, юзабіліті на 2022 рік допоможуть покращити конверсію, швидко адаптуватися до змін у поведінці покупців та передбачати їхні очікування, виділитися серед конкурентів. Керівник відділу CRO & Analytics агентства інтернет-маркетингу Webpromo Влад Сідньов поділився списком майбутніх трендів, спираючись на практичний досвід та реальні потреби ринку.

Зміст:

Що таке CRO?

Тренди CRO на 2022

Висновок

Тренды CRO 2022



 

Що таке CRO?

Сфера CRO та юзабіліті розвивається, що говорить про необхідність вносити зміни та дотримуватися тенденцій ринку. Оптимізація включає технічні параметри, дизайн та оформлення сайту. Згідно з дослідженням «100-річний погляд на досвід користувача», яке проводила компанія Nielsen Norman Group, кількість фахівців у ніші юзабіліті щорічно збільшується. Аналіз показує, що до 2050 року очікуване зростання фахівців у цій сфері сягне 100 мільйонів.

Тренды CRO на 2022

Стратегічна мета комплексної роботи над юзабіліті сайтом покращення конверсії. Вивчення та тестування визначає якісний показник зручності користування сайтом. Результат юзабіліті впливає на конверсію.

Конверсія це будь-яка цільова дія, яку виконує користувач на сайті. Коефіцієнт конверсії показує співвідношення кількості всіх користувачів, хто зайшов на сайт до тих, хто вчинив цільову дію.

Приклади найпопулярніших конверсій на сайтах:

  • Покупка товару, замовлення послуги;
  • Додавання товару до кошика;
  • Дзвінок із сайту;
  • Реєстрація на сайті;
  • Підписка на розсилку;
  • Заповнення анкети;
  • Заявка на зворотний зв’язок;
  • Запис на безкоштовну консультацію;
  • Завантаження презентації, прайсу.

Комплекс робіт, спрямований на підвищення коефіцієнта конверсії, це і є CRO (conversion rate optimization). Якщо завдання маркетолога привести клієнта на сайт, то метою CRO є спонукати його зробити більше цільових дій, що згодом призведе до покупки. Оскільки кількість пропозицій в інтернеті збільшується, користувачі стають вимогливими до сайтів брендів. Слідкувати за трендами CRO означає своєчасно вносити зміни в технічні розробки, оновлювати контент, дизайн на основі досвіду користувача. Застосування інструментів підвищує показник конверсії, наближає користувача до покупки.

 

Тренди CRO на 2022 рік

Використання будь-якого з трендів збільшить конверсію на комерційних сайтах. Також деякі тенденції рекомендуємо обов’язково використовувати для сфери e-commerce, оскільки ринок активно розвивається, а процент онлайн-продажів регулярно зростає. Дослідження Soul Partners, Baker Tilly Україна та Aequo за підтримки Програми USAID «Конкурентоспроможна економіка України» демонструє зростання ринку електронної комерції за останні 5 років майже в 3 рази. За 2020 рік обсяг продажів через інтернет збільшився на 41%. У перспективі наступних 5 років прогнозується зростання ринку e-commerce ще вдвічі.

Тренды CRO 2022



Попит посилює конкуренцію, зростає вартість кожного кліку, і навіть вартість рекламних кампаній. Тому бізнесу необхідно вчасно адаптуватися, шукати нові інструменти оптимізації конверсії.

1. Оновлення сайту

Якщо ви плануєте розробляти чи оновити сайт, рекомендуємо звернути увагу на технологію SPA та PWA. Це новий тип сайту із високою швидкістю завантаження, що дає конкурентну перевагу. Низька швидкість завантаження сайту збільшує показник відмов, що може погіршити позицію у видачі. Увагу користувача потрібно залучити за перші 3-5 секунд.

Single Page Application (SPA) програма або сайт з однією HTML-сторінкою, яка динамічно оновлюється у відповідь на взаємодію з користувачем. На сайті SPA перетворюється середина сайту та URL, без класичного перезавантаження.

Прогресивна веб-програма (Progressive Web Application — PWA) технологія, яка дозволяє встановити сайт на мобільний телефон та використовувати як програму. «Гібридна» форма поєднує властивості нативної програми та функціонал браузера.

Однак, потрібно бути готовим до того, що технологія не поширена масово, тому іноді виникають непередбачувані баги. Щоб уникнути недоробок, рекомендуємо співпрацювати з досвідченими розробниками.

2. Персоналізація контенту на сайті

Персоналізація дозволяє надати контент, адаптований під інтереси споживача. У е-commerce інструмент функціонує на машинному навчанні. Система інтегрується в двигун і збирає статистику згідно з переглядами.

Тренд поки що не використовується масово, оскільки розробка автоматичних алгоритмів потребує фінансових інвестицій. Але радимо замислюватися про придбання системи. Якщо немає такої можливості, можна налаштувати функцію вручну.

Показ додаткової продукції з покращеними характеристиками під конкретні категорії демонструє його переваги, ніж аргументує підвищену вартість. Це суттєва перевага персоналізації для бізнесу.

Наприклад, при пошуку товарів на сайті інтернет-магазину AliExpress сервіс автоматично визначає розділ подібної продукції, спираючись на інтереси клієнта. Рубрика «More to Love» (рекомендоване) міститиме посилання на товари, які можуть привернути увагу конкретного користувача. Асортимент розділу формується на основі переглянутих товарів із аналогічними пошуковими запитами.

Тренды CRO 2022 



3. Створення власних фото та відеоконтенту

Наповнення сторінок грає одну із ключових ролей. Контент на сайті підвищує конверсію, якщо це унікальні та корисні статті в блозі, опис товарів, включаючи якісні зображення. Щоб каталог товарів привертав увагу слід використовувати кілька рекомендацій:

  • Фото та відео під водяним знаком власного авторства гарантує унікальність;
  • Користувач зможе ретельно розглянути товар та ухвалити рішення про купівлю;
  • Не варто використовувати стокові зображення з безкоштовних ресурсів із картинками. Подібні ресурси не дають очікуваних результатів та високих показників конверсії;
  • Краще купувати фото з платних сервісів, якщо створювати власний контент довго та витратно.

Хостинги зображень розвиваються як окремий вид бізнесу. Це можливість тимчасово закрити потребу у брендованих фото. Автори розміщують графічний контент, професійні та аматорські фото. Є можливість купити та завантажити матеріали, що відповідають тематиці. З популярних можна використовувати сервіси як Depositphotos, Shutterstock.

5. Залучаючий контент — спосіб комунікації

Комунікація з потенційним клієнтом через інтерактивний контент дає високу залученість. До цього способу можна віднести ігри, квізи, опитування та анкети, онлайн-калькулятор, тест. Після заповнення анкети, проходження ігрового квесту, користувач залишає контактні дані (номер телефону, електронну пошту). Це дозволяє далі з ним взаємодіяти. Користувач виявляє живий інтерес, приділяє увагу бренду, здійснюючи цільові дії. Головне завдання залучає контенту отримання лідів.

Цікавий факт! Чим коротше опитування, тим нижче CR (conversion rate), чим довше CR вище. На споживача діє психологічна складова.

Якщо користувач пройшов більшу половину опитування та витратив час, то доходить до кінця та залишає контактні дані.

6. Авторизація через номер телефону

Авторизація за допомогою номера телефону стала зручною, оскільки смартфон завжди під рукою.

Ця функція забезпечує економію часу, мінімізує дії та полегшує процес входу в індивідуальний кабінет. Реєстрація через email вже вважається застарілою, процедура більш складна та довга. Якщо замислитись, то пройти авторизацію через номер телефону набагато простіше та швидше. Дійсно для реєстрації за допомогою email потрібно додатково зайти в пошту, згадати і ввести логін і пароль і тільки потім перейти за посиланням авторизації. Також є відсоток користувачів, хто не вміє користуватися електронною поштою.

Смартфони міцно та надовго увійшли до нашого життя, змінивши поведінку в онлайні. Гаджети полегшують наше життя. При реєстрації немає необхідності вигадувати, запам’ятовувати пароль та логін для входу до облікового запису. Достатньо взяти в руки смартфон і клацнути на кнопку «Вхід». Максимум потрібно ввести пароль з SMS-повідомлення. Після цього можна одразу приступати до онлайн-покупок. Мобільні програми також прагнуть спростити налаштування, щоб заощаджувати наш час за рахунок прямого доступу до магазинів, інформаційних ресурсів, ігор прямо зі смартфона.

Тренды CRO 2022

Наприклад, український інтернет-магазин Comfy пропонує зайти в особистий кабінет за допомогою смартфона.

Згідно з внутрішнім дослідженням Webpromo, більше 15% користувачів відмовляються завершити check-out, якщо потрібно обов’язково ввести email.

7. Оптимізація зображень

Якість фотоконтенту, особливо для інтернет-магазинів, є ще одним важливим трендом. Щоб досягти високої якості, необхідно використовувати фото в контейнері зі збільшеною щільністю пікселів. Що це означає?

На екранах сучасних смартфонів вбудована подвійна або потрійна щільність пікселів. Це означає, що на 1 піксель браузера припадає майже 2 пікселі екрану. Тренд задала компанія Apple, випустивши моделі з Retina Display, де екран із подвійною щільністю здатний показати велику щільність пікселів. Відповідно, смартфон здатний показати в два-три рази якіснішу картинку.

Якщо дивитися з технічного боку, зображення на сайті розміщено в окремому контейнері. Тут важливо звернути увагу на розмір контейнера та картинки, яка в нього записана. Рекомендуємо завантажувати фото з подвійною щільністю пікселів, тоді буде видно різниця на краще. При цьому картинка не важитиме надто багато, що може вплинути на швидкість завантаження сторінки.

Пристрої з Retina Display здатні показати вищу якість картинки, ніж завантажене фото в контейнер. Новий тренд це дотримуватися балансу між розміром картинки і розміром контейнера. Потрібно використовувати фото максимум у подвійній щільністю пікселів щодо розміру контейнера. Тоді на будь-якому пристрої зображення виглядатиме красивіше, але важитиме не надто багато. У товарів, де зображення грає важливу роль, потрібно створювати глибшу емоцію, сильне бажання купити цей продукт за рахунок якісного зображення.

8. Оптимізація фільтрів

Частка мобільного трафіку збільшилась. Багато хто воліє заходити в інтернет за допомогою смартфона, де екран менший, а кнопка фільтрів зовсім не відображається або прихована. У мобільній версії важливо враховувати досвід користувача. Мобільна версія має бути зручною, без складнощів у навігації зі смартфона. Для цього рекомендуємо провести оптимізацію сайту під смартфон та включити кілька пунктів:

  • Виділити кнопку із фільтрами; Тренды CRO на 2022
  • Додати список категорій для вибору (трохи);
  • Популярні фільтри закріпити зверху; Тренды CRO 2022
  • Аналізувати список: використовувати активні фільтри та видаляти незатребувані;
  • Слідкувати за SEO, наповнювати фільтри відповідними запитами.

Наприклад, коли з’являється телевізор із роздільною здатністю 4К, а на сайті немає такого фільтра. Для бренду це суттєвий мінус, тому що при пошуку користувач «загубиться» у великій кількості фільтрів, але так і не знайде відповідного запиту. Важливо стежити за трендами, новою семантикою. Коректне відображення фільтрів покращує юзабіліті вашого сайту та підвищує конверсію.

9. Швидкі посилання

Швидкі посилання — ще один інструмент для зручної навігації сайтом, швидкого переходу в потрібну категорію товарів. Це допоміжні елементи розташовані під сніпетом сайту, щоб наочно привернути увагу до популярних фільтрів із зазначенням підрозділів. Користувачі частіше використовують фільтри, щоб звузити вибір до мінімальної кількості варіантів.

Тренды CRO 2022

 



Швидкі посилання допоможуть бренду спростити воронку шляху споживача. Крім цього, зменшується кількість відмов, оскільки користувач із пошукового запиту одразу переходить у ту категорію товарів, яка його цікавить.

Радимо, завантажувати комбінацію фільтрів, які можна формувати на основі популярних SEO-запитів (ноутбук для навчання, офісний стілець, бойлер на 2-3-х осіб). Користувач отримає результати відповідно до пошукового запиту. Назви швидких посилань можуть перетинатися або повторюватися із заголовком головного розділу.

Функція швидкого посилання робить акцент на окремих фільтрах. Класичні фільтри залишаються, їх використовуватимуть споживачі, хто шукає товари за конкретними детальними характеристиками.

Тренды CRO 2022 

10. Інтернет-еквайринг

Клієнти часто користуються інтернет-оплатою за допомогою додаткових послуг. У ecommerce та комерційних сайтах з’явилася функція оплати за допомогою Google Pay та Apple Pay. Тут оплата безпосередньо прив’язана до облікового запису Gmail і автоматично підтягує дані клієнта. Сторонні платіжні системи щоразу вимагають заповнити дані картки, що є небезпечним для користувача. У платіжній системі Google Pay або Apple Pay необхідно один раз ввести інформацію, яка зберігається в обліковому записі. При наступній оплаті сервіс просто пропонуватиме на вибір карту для списання коштів, якщо їх кілька. Цей спосіб швидкий і зручний, а головне безпечний.

Провідні компанії вже впровадили опцію оплати через платіжні системи Google Pay та Apple Pay. Це оптимальний та зручний спосіб проведення швидкої оплати платежу без комісії в 1-2 кліки. Функція забезпечує захист даних клієнтів, що також сприяє розвитку бізнесу.

11. Колаборації

Для додаткового бусту сайту рекомендуємо використовувати колаборацію. Однак тут необхідно вибрати правильного партнера, співпраця з яким принесе максимальну вигоду. Мета колаборації залучити нових клієнтів, розширити охоплення аудиторії та підвищити впізнаваність бренду.

Наприклад, інтернет-магазин Eldorado пропонував кешбек 5% при оплаті за товари в магазині карткою монобанку.

Тренды CRO 2022

Для підвищення коефіцієнту конверсії слід шукати додаткові канали просування. Можна розглянути такі варіанти як банки, блогери, інфлюєнсери, лідери думок, експерти.

 

Висновок

Якщо коротко зібрати корисні рекомендації, то підвищити конверсію у 2022 році вам допоможуть наступні тренди:

  • Оновлення сайту на основі нових технологій PWA та SPA;
  • Персоналізація контенту за допомогою машинного навчання;
  • Використовувати видобувний контент;
  • Розробити форму для авторизації через номер телефону;
  • Оптимізувати зображення товарів, щоб на будь-якому пристрої відображалося якісне фото;
  • Додати фільтри та оптимізувати функцію під мобільну версію сайту;
  • Додати швидкі посилання для зручності користувачів;
  • Впровадити додаткові способи оплати на сайті за допомогою Google Pay та Apple Pay;
  • Розробити колаборації із партнерами.

Webpromo є експертом у галузі CRO. Ми пропонуємо якісний юзабіліті аудит та еффективно працюємо над підвищенням конверсії. Залишайте питання та ми обв’язково зв’яжимося з вами.

 

Також читайте інші статті в блозі Webpromo:

І підписуйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

превью смм юа

Топ-9 трендів SMM у 2023 році, які ви маєте знати

Дізнайтеся, які тренди SMM у 2023 році допоможуть вам просунути компанію, обігнати конкурентів та отримати нових клієнтів

Google for Startups оголосив 25 переможців. Які українські компанії...

Google оголосив переможців третьої групи на підтримку стартапів в Україні

ErsteBank preview ua

Реклама дня: Erste Bank зробив різдвяний анімаційний ролик про...

Віденська банківська група Erste Bank у своєму новому різдвяному ролику «Вірю в Різдво» порушила тему енергетичної кризи.

Чорна п'ятниця

Black Friday: підсумки щорічного розпродажу від Фокстроту за 2022...

Лідери продажів та списки найпопулярніших товарів у 2022 році. Найбільший рітейлер України опублікував результати розпродажу

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності