Головна » Блог » CRO | Юзабіліті і підвищення конверсії сайту » 7 порад з проектування ефективного сайту ресторану

7 порад з проектування ефективного сайту ресторану

30.11.2018

Владислав Воронін, UX-дизайнер відділу CRO і аналітики Webpromo


Ваш сайт ресторану, кафе, бару чи доставки їжі погано конвертує? Можливо, справа в помилках, які були допущені при побудові. Користувачі просто не знаходять потрібну інформацію, залишають сайт і йдуть до конкурентів. У цій статті ми розберемо популярні помилки, які допускають при створенні сайту ресторану. І покажем, як їх виправити.

Зміст:

  1. Навіщо користувач заходить на сайт ресторану.
  2. Як ефективно зпроектувати сайт ресторану.

1.1. Зробіть сайт в стилі вашого закладу.

1.2. Покажіть, що ви готуєте.

1.3. Додайте в меню фотографії страв.

1.4. Оптимізуйте сайт.

1.5. Надайте інформацію де знаходиться ваш заклад.

1.6. Продемонструйте ваш інтер’єр.

1.7. Покажіть відгуки на вашому сайті.

Навіщо користувач заходить на сайт ресторану

Спочатку відповімо на питання: що потрібно користувачеві на вашому сайті?

Все просто. Заходячи на сайт ресторану, кафе або бару, більшість користувачів діє по одному і тому ж принципу. Вони практично завжди шукають таку інформацію:

  • чим годують;
  • скільки коштує;
  • де знаходиться;
  • як виглядає;
  • що інші люди говорять про цей заклад.

Також вони хочуть переконатися в якості послуг і страв, читають відгуки. Саме по ним люди приймають остаточне рішення: чи відвідувати заклад чи ні. Всі ці пункти потрібно враховувати при проектуванні сайту.

Сайт повинен створювати емоцію і бажання прийти в ваш заклад.

Невдало обраний підрядник може зробити такий сайт, який не виконуватиме свою головну функцію – створювати емоцію і бажання прийти до закладу. Такий сайт не приноситиме вам конверсію і нових відвідувачів.

Як ефективно спроектувати сайт ресторану

1.Зробіть сайт в стилі вашого закладу

Наприклад, якщо це дорогий ресторан, то він повинен створювати враження елітності і статусності.

Хороше рішення можна побачити на сайті «Кафе Пушкін»:

Тут акцент зроблено на ексклюзивний вінтажний інтер’єр, який дає користувачеві зрозуміти, що це заклад преміум-класу.

Якщо у вас молодіжне заклад, де ви робите ставку на якість і зовнішній вигляд їжі, розмістіть на головній сторінці фотографію страви вашою основною кухні. Це створить у відвідувача сайту бажання прийти в ресторан і спробувати його.

Приклад реалізації на сайті «Beef Meat & Wine»:

Дивлячись на зображення, людина може припустити: в цьому закладі готують класні бургери, які не соромно запостити в Інстаграм.

При першому відвідуванні користувач відразу розуміє, на який сайт він зайшов, і не витрачає час на прочитання текстової інформації.

Ось приклад того, як не варто проектувати перший екран (сайт bao.ua):

Заходячи на цей сайт, користувач бачить слайдер з трьома емоційними фотографіями, які демонструють інтер’єр ресторану. Але не отримує маркетингової інформації – де знаходиться заклад, яка кухня, що робити далі. Немає ніякої кнопки, що спонукає людину до якого-небудь дії, відсутній меню. Створюється враження, що сайт не прогрузити до кінця.

2. Покажіть те, що ви готуєте

Відвідувачі завжди шукають приклади страв з меню. Їм цікаво, що ви пропонуєте і як це виглядає. Але на більшості сайтів дуже мало фотографій їжі. А це прямо впливає на ефективність просування ресурсу.

Покажіть, які страви ви готуєте, і на кухнях яких країн спеціалізуєтесь. Коли користувач бачить їжу, у нього відразу з’являється бажання її спробувати. Це сильно збільшує шанси, що людина, яка зайде на ваш сайт, вибере саме вас, а не вашого конкурента.

Варто тільки відкрити сайт «Бутчер» і відразу зрозуміло, що тут готують. Хочеться відразу спробувати і дізнатися скільки коштує стейк.

Ось відмінний приклад реалізації:

Ще один приклад гарної реалізації. З перших секунд видно, що це ресторан грузинської кухні:

3. Додайте в меню фотографії страв

Багато сайтів не показують користувачеві, за що саме він буде платити гроші. Страх того, що страва не буде відповідати його очікуванням, може привести до того, що ви втратите клієнта.

Фотографії викликають апетит, і створюють сильне емоційне бажання прийти в ресторан і спробувати блюдо, що сподобалося. Без фотографій цього домогтися вкрай важко і при інших рівних сайти з зображеннями страв забезпечують більший приплив гостей.

Найміть хорошого food-фотографа, який зробить професійні фотографії вашої їжі. Якість фотографій дуже сильно впливає на бажання замовити їжу. Якщо на фотографії вона виглядає неапетитно, то це вб’є у вашого потенційного клієнта бажання спробувати її.

Ось як виглядає економія на фотографіях. Особливо зверніть увагу на піцу з лівого боку. Замовили б таку?

Відмінне рішення на сайті пивного ресторану:

У меню присутні фотографії всіх позицій, які є в меню. Можна натиснути на зображення і відкрити його на повний розмір, щоб розглянути деталі.

Є вся інформація, яка потрібна користувачу: ціна, опис, кількість грамів, барвиста фотографія. Бракує тільки калорійності. Але зазвичай люди, які ходять в пивний ресторан, не дивляться на калорії.

Завжди враховуйте потреби, інтереси і бажання своєї цільової аудиторії!

Отже, у вас в меню повинно бути присутнім:

  • назва страви
  • ціна
  • опис
  • фотографія
  • грами

додатково:

  • калорійність
  • склад

Важливо! Всі фотографії повинні бути в хорошій якості. Чим краще якість – тим смачніше виглядає блюдо. Також не забувайте оптимізувати зображення, щоб швидкість завантаження сайту сильно не постраждала.

4. Оптимізуйте сайт

Більшість людей відвідує сайти зі смартфонів. Але до сих пір у багатьох сайтів немає мобільної версії, що дуже сильно знижує конверсію з мобільних пристроїв. Якщо у вас її немає, терміново адаптуйте сайт.

Ось сайт, у якого відсутня мобільна версія. Користуватися ним абсолютно незручно. Відвідувач сайту, який зайде з мобільного пристрою, покине його в лічені секунди.

Не забувайте також, що мобільний інтернет навіть в центрі великого міста не завжди здатний забезпечити високу швидкість завантаження. А про швидкість завантаження сайтів в передмістях і зовсім нічого сказати хорошого. Чим довше людина чекає завантаження, тим вище шанс, що він покине ваш сайт і перейде на сайт конкурента.

Почніть з самого простого: не завантажуйте картинки з максимальною роздільною здатністю. Або ж зробіть, щоб вони завантажувалися в повному дозволі на весь екран тільки при натисканні.

Якщо у вас блок під картинку розміром 150x150px, то немає сенсу завантажувати в нього зображення в 4К дозволі. Це тільки підвищить час завантаження вашого сайту і не принесе вам конверсії. Швидше, навпаки, знизить її.

В ідеалі швидкість завантаження всіх сторінок повинна бути до 3-х, максимум 4-х секунд. Чим швидше тим краще.

Приклад завантаження меню на сайті thisispivbar.ua:

Комп’ютер, кабельний інтернет

Мобільний пристрій, 3G

Ви можете самостійно перевірити швидкість завантаження свого сайту і порівняти її з конкурентами. Найбільш популярні сервіси для перевірки:

5. Надайте інформацію про те, де знаходиться ваш заклад

На багатьох сайтах проблематично знайти контакти та інформацію про місцезнаходження ресторану. Також мало у кого можна побачити схему проїзду. Максимум, що є – це адреса.

Через відсутність цієї інформації користувачеві доводиться шукати її поза сайтом. Спростіть потенційному відвідувачеві шлях до цих даних.

Розкажіть, де знаходиться ваш заклад. Адже після того, як людина подивилася на їжу, він захоче дізнатися місце розташування ресторану. У ваших інтересах дати детальну інформацію.

Додайте на сайт google-карту з геопозіціей або скріншот карти. Напишіть адресу, контактний номер телефону, найближчу станцію метро або назва торгового центру, якщо заклад розміщується там.

Також бажано додати:

  • схему проїзду;
  • фотографії будівлі зовні і всередині;
  • вказати чи є парковка.

Непогане рішення у московського стейк-хауса:

Так як це мережа ресторанів, то додавати до кожного google-карту – погане рішення. Це сильно збільшує швидкість завантаження сайту. Але в цілому майже вся інформація присутня.

Якщо ви займаєтеся доставкою своєї їжі, то покажіть користувачеві зону, в межах якої ви можете це зробити. Це скоротить час, який він витратить на те, щоб з’ясувати це питання по телефону.

Відмінне рішення для доставки:

Тут наочно видно всі райони міста, куди доставляється їжа.

6. Продемонструйте ваш інтер’єр

Ще одна проблема багатьох сайтів – відсутність інформації про те, як заклад виглядає всередині і зовні. Чи не написано чи є які-небудь дитячі кімнати, зали для курців, розважальна програма і т. Д.

Покажіть, як виглядає інтер’єр вашого закладу. Людина платить не тільки за їжу і хороше обслуговування, але і за привабливий, затишний інтер’єр. У ресторани, бари рідко хто ходить один: в основному парами, сім’ями або компаніями. Тому продемонструйте користувачеві, що у вас не тільки смачно, але ще красиво, тихо і комфортно.

Додайте фотографії інтер’єру в один з розділів сайту. Наприклад, в «Контакти», «Головна», «Про заклад / Про нас».

Також можна додати 3D-тур по ресторану. Це відмінне рішення для закладів, які проводять різні заходи, корпоративи і банкети.

На цьому сайті винесли фотографії та інформацію про інтер’єр окремим пунктом в меню:

Фотографії високої якості, відображені в слайдері. Користувач може, чи не гортаючи сторінку, переглядати їх.

Додайте опис до інтер’єру вашого ресторану. Короткий і лаконічне, щоб буквально в двох словах розповісти про ваш заклад. Опишіть особливості інтер’єру, якщо такі є, щоб сильніше зацікавити користувача.

Обов’язково розкажіть про те, що у вас є wi-fi, smoking-room, дитяча кімната, парковка та інше. Це важлива інформація для тих, що палять, відвідувачів з дітьми, або на машині. Коротко опишіть максимум переваг.

Приклад опису інтер’єру і переваг (дитяча кімната, wi-fi, зал для курців) на сайті одного з київських суші-барів:

7. Покажіть відгуки на вашому сайті

Черговий проблемою є те, що на багатьох сайтах немає відгуків. Користувачам доводиться переходити на сторонні сайти, щоб їх знайти. Але так, вони можуть перейти на інший сайт і більше не повернутися на ваш. А ви втратите в конверсії. Краще спростити шлях потенційних клієнтів до цієї інформації.

Відгуки – останній фактор, від якого залежить вирішення людини відвідувати ваш заклад чи ні. Бажано зробити можливість залишати їх прямо на сайті. Якщо відвідувач вашого сайту буде знати, що він сам зможе залишити відгук, то він буде більше вірити в те, що відгуки справжні, а не написані копірайтером.

Найкраще створити окрему сторінку і пункт в меню «Відгуки», щоб користувач витрачав якомога менше часу на їх пошук.

Також можна зробити відповіді на відгуки. Це зробить їх більш «живими» і покаже, що ви реагуєте на них і виправляєте проблеми.

Підведемо підсумок

Ми відповіли на головні питання, які можуть виникнути у користувача сайту. Тепер ви зможете перевірити свій сайт і подивитися, чи є там вся необхідна інформація.

Отже, на вашому сайті громадського харчування обов’язково повинні бути присутніми такі елементи:

  1. Перший екран, який викличе у користувача бажання відвідати ваш заклад.
  2. Якісні фотографії, що відображають те, що ви пропонуєте.
  3. Барвисті і апетитні зображення страв в меню.
  4. Контактна інформація та адреса ресторану.
  5. Демонстрація інтер’єру, екстер’єру.
  6. Відгуки відвідувачів закладу.

Також обов’язково стежте за швидкістю завантаження вашого сайту. Вона повинна бути до 3-х, максимум 4-х секунд.

Враховуйте ці фактори при проектуванні інтерфейсу сайту, і він буде приводити вам нових клієнтів!

Последние материалы рубрики

Конверсія продажів онлайн та офлайн: проста формула + приклад розрахунку

Конверсія продажів онлайн та офлайн: проста формула +...

Визначення поняття конверсії продажів. Як правильно робити розрахунок та підвищити ефективність маркетингової стратегії?

Як оптимізувати зображення на сайті: практичні рекомендації від назви до мікророзмітки

Як оптимізувати зображення на сайті: практичні...

Впевнені, що знаєте як оптимізувати картинки на сайті? Які основні вимоги пошукових систем до зображень на сайті? Як стиснути графіку...

Модель аукціону першої ціни: нововведення від Google AdSense

Модель аукціону першої ціни: нововведення від Google AdSense

Модель аукціону першої ціни спростить процес покупки рекламних місць на платформі Google AdSense.

Google Analytics 4 оновився: інтеграція з Search Console, атрибуція на основі даних і досягнення маркетингових цілей

Google Analytics 4 оновився: інтеграція з Search Console, атрибуція на...

Що оновили в Google Analytics 4? Як інтегрували Search Console, змінили модель атрибуції, а також які представили нові дві моделі машинного навчання?...

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті