Головна » Блог » PPC | Контекстна та таргетингова реклама » Google Discovery Ads. Корисні факти та принципи застосування рекламного формату

Google Discovery Ads. Корисні факти та принципи застосування рекламного формату

21.04.2022

Редакція: Оля Сомова. Автор: Ольга Сомова


Google Ads охоплює кілька рекламних майданчиків. Регулярно компанія презентує нову продукцію, нові формати для запуску реклами, полегшуючи життя рекламодавцям. Одним із таких став Google Discovery, який команда випустила у 2020 році. Незважаючи на популярність нового типу рекламних оголошень, деякі з рекламодавців найчастіше воліє використовувати традиційні види реклами. Ми підготували прості поради та рекомендації щодо запуску реклами Discovery, яких принципів дотримуватися, а також відмінності від звичайних рекламних кампаній у медійній мережі. Google Discovery відрізняється нестандартним підходом, що робить його унікальним та однозначно ефективним для просування.

Зміст:

1. Корисні факти: що знати про Google Discovery?

2. Характерні риси Google Discovery

3. Принципи застосування Google Discovery

4. Резюме

Google Discovery Ads



 

Корисні факти: що потрібно знати про Google Discovery?

Рекламний блок Google Discovery має важливу мету донести правильне повідомлення до потенційного покупця в той момент, коли він буде в ньому зацікавлений. Це група користувачів, які готові вести комунікацію та взаємодіяти з брендом. До них також відноситься “холодне” коло споживачів, які не мають на меті купити щось конкретне, проте готові сбробувати нову продукцію.

Алгоритми Google обробляють та аналізують пошукові запити. Завдяки цьому можна скласти детальний портрет користувача та відстежити його поведінку, наміри, події як споживача. Наприклад, на основі даних, які мобільні програми він завантажує, які об’єкти шукає на карті). За підсумками, потенційний покупець бачить рекламу Google Discovery, що максимально відповідає його інтересам.

Discovery Ads доступний на таких плейсментах, як:

  1. Стрічка відеохостингу YouTube.
  2. Електронна пошта Gmail (реклама відноситься до розділу “Соцмережі” або “Промоакції”).
  3. Стрічка новин Google Discovery Feed, персоналізована під запити конкретного користувача.
Google Discovery Ads

Джерело: ThinkwithGoogle

Якщо порівнювати цей формат з розміщенням реклами в КМС (контекстно-медійна мережа), то буде помітна різниця в позитивний бік. За допомогою однакових параметрів націлювання, Discovery Ads показує вищі показники залученості, глибини перегляду об’яви та час сеансу. Також відрізняються показники СРС (cost per click ціна за клік) та CTR (click-through rate клікабельність).

Доступні формати

Discovery це графічні рекламні оголошення, які з’являються у вигляді банера або галереї з фото в період, коли користувач просто серфіт в інтернеті. В обліковому записі рекламодавець може запустити один із двох типів об’яв.

  1. Стандартна реклама з одним фото.
  2. Реклама Discovery Carousel (кілька фото у каруселі).

Обов’язковою умовою для обох видів буде кінцева URL-адреса, куди користувач переходитиме. Його потрібно налаштувати перед запуском. Можна вказати сторінку, найбільш цікаву для цільової аудиторії. Тут вони одразу купують товари без додаткового пошуку на сайті. Оголошення Discovery Ads не підтримують відео.

Ключові елементи та вимоги до них

Окрім URL-адреси сторінки до елементів рекламного оголошення Google Discovery належать:

  • Заголовок;
  • Опис;
  • Зображення/колекція фото;
  • Логотип та назва компанії;
  • Заклик до дії (Call to action).

У налаштуваннях є обмеження. Заголовок повинен містити не більше 40 символів, а текст-опис допускається обсягом до 90 символів. У рекламному кабінеті можна завантажити до 15 зображень, які Google тестує на ефективність. Варто завантажувати кілька фотографій різного формату: квадратні (1х1) або горизонтальні (1.91х1). Discovery Ads допускає використання унікальних власних фото, стокових картинок із фотобанків або зображень із соцмереж.

Оголошення в каруселі мають такі самі вимоги, крім пункту зображення. Рекламодавець може використовувати від 2 до 10 фото, які користувач бачитиме в порядку їх завантаження. Усі фото мають бути однакового формату, змішувати в одному оголошенні не можна. Докладніше з вимогами до рекламних оголошень Discovery можна ознайомитись у довіднику Google.

 

Характерні риси Discovery Ads

Рекламна кампанія проста в управлінні, попри це Discovery використовує складні сигнали аудиторії, а також машинне навчання. Це дозволяє збільшити трафік клієнтів. Налаштування Discovery Ads має характерні особливості, що робить її унікальною та максимально ефективною для бізнесу.

Google Discovery Ads



Посилений таргетинг

Платний пошук на даний момент залишається найдієвішим рекламним продуктом Google, завдяки здатності відображати рекламу в той час, поки потенційний клієнт знаходиться на стадії наміру купити або пошуку товару/послуги.

Функція сегментування користувачів у налаштуваннях Discovery Ads дозволяє регулювати таргетинг, спираючись на пошукову активність Google, вибрані ключові слова. Це потужний інструмент, якщо порівнювати зі стандартними рекламними оголошеннями. Google володіє всіма ресурсами, де реклама Discovery можливо з’явиться, включаючи стрічку Discovery на смартфоні, Gmail, YouTube. Таргетинг за ключовими словами забезпечує покази реклами навіть якщо у пошукової історії були варіанти заданого ключового слова.

Discovery Ads також як і інші рекламні оголошення включає параметри за інтересами, ринком, демографічною ознакою і т.д. Ви можете міксувати ці параметри, накладати їх один на одного, створюючи комбінації, що працюють. Слід брати до уваги можливості персоналізації із креативними зображенням.

Важливо! Реклама Discovery Ads дозволяє показувати рекламу людям, які виявили інтерес до компаній-конкурентів. Щоб налаштувати цю функцію, необхідно використовувати ключові слова конкурентів та додатки.

Ретаргетинг

Інструмент націлює рекламу на клієнтів, які вже здійснили покупку. У Discovery Ads можна створювати різні аудиторії ремаркетингу на основі історій їх минулих взаємодій з сайтом, наприклад, відвідування головної сторінки, відмова від кошика покупок, нещодавні покупки. Це дає можливість повторно залучити клієнтів, знайомих із брендом.

Налаштування Discovery мають широкий вибір інструментів, на відміну від стандартного рекламного оголошення. Ретаргетингові кампанії найчастіше приносять високу рентабельність інвестицій, тому можна збільшити кількість показів об’яв з цієї категорії.

 

Принципи застосування Google Discovery

Багато брендів вважають за краще використовувати стандартні рекламні оголошення в КМС, з якими працюють протягом тривалого часу. Однак, стрімкий розвиток інтернет-мережі, використання Google штучного інтелекту для аналізу поведінки користувачів дає поштовх застосовувати сучасні способи рекламних кампаній для власного бізнесу, що швидко відображається в аналітиці.

Google Discovery Ads



Що варто враховувати?

Таргетинг Discovery Ads є унікальним, але також графічні рекламні блоки відрізняються багатофункціональністю. Як і медійна реклама формат є адаптивною формою. Рекламодавець надає серію зображень та опис, а алгоритми визначають оптимальне оголошення для показу, спираючись на демографічні показники та поведінку користувача.

Принципи застосування Discovery Ads:

  • Завантажувати зображення, писати заголовки та описи для кожного оголошення з максимальним обсягом інформації. Чим більше інформації “знає” Google для тестування, тим краще працюватиме реклама.
  • Використовуйте дані із каналів соціальних мереж. Існує припущення, що свідомість та послідовність дій аудиторії реклами Discovery має загальні характеристики образу людини, що переглядає соціальні мережі.
  • Завантажуйте фото з людьми на них. Подібні зображення краще працюють як стимул та заклик до дії.
  • Знайдіть спосіб зв’язати форму лідогенерації з рекламою Discovery, особливо для “теплої” аудиторії. Функція дозволить отримати додатковий кредит, якщо інтегрувати CRM для автоматизації потоку потенційних клієнтів.
  • Слідкуйте за звітами про рівень об’єктів, щоб зрозуміти, чи знаходять текстові та графічні креативи відгук у користувачів.

Чого краще уникати?

Якщо ви вирішили запустити Discovery, рекомендуємо заздалегідь підготуватися і враховувати наступні деталі:

  • Не ускладнюйте оголошення через інтерактивність. Google суворо оцінює оголошення Discovery порівняно зі стандартними кампаніями у КМС.
  • Не рекомендується накладати багато тексту на зображення.
  • Спочатку налаштуйте відстеження конверсій. Для призначення ставок у форматі Discovery використовуються дані про конверсії.

Google Discovery Ads



 

Резюме

Підключення та запуск Discovery Ads стає важливим, тому що конфіденційність та персоналізація виходять на лідируючі позиції у сфері діджитал. Такий формат рекламних оголошень пропонує більше унікальних переваг, ніж стандартні покази в КМС. Discovery дозволяє налаштувати посилений таргетинг з використанням пошукових ключових слів, застосовувати нашарування кількох параметрів для точного визначення цільової аудиторії, підключати ефективний ретаргетинг із повторним продажем.

Google Discovery у майбутньому може стати основним компонентом, де концентруватимуться зусилля у сфері цифрового маркетингу. Легке управління кампанією дозволяє настроїти рекламу максимально точно під вашу аудиторію. Оголошення Discovery Ads, що генеруються за допомогою машинного навчання, дає більше профіту, збільшує трафік та підвищує продажі.

 

Також читайте інші статті в блозі Webpromo:

І підписуйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

Кращі e-commerce сайти Казахстану

Беремо приклад з кращих: ТОП-10 e-commerce сайтів Казахстану

Шукаєте круті ідеї, як покращити e-commerce-сайт? Пропонуємо «підглянути» за лідерами онлайн-продажів. Ми продовжуємо серію статей про...

Аналоги Google Analytics

Як отримати ще більше важливої статистики: 9 чудових...

Google Analytics — чудовий помічник маркетологів! Разом з тим, добірка крутих альтернативних інструментів аналітики, що допоможуть дізнатись...

Як створити стікери в Телеграм

Хочете власні стікери в Telegram? Розповідаємо, як без...

Власні стікери у Telegram підвищують впізнаваність бренду, поліпшують лояльність існуючої аудиторії та навіть залучають нових клієнтів....

Унікальність тексту та антиплагіат. Як написати якісну та...

Чому 100% унікальність в тексті не дорівнює 100% користі та якості? Особливості перевірки контенту на плагіат

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Виконують всі задачі, досягаючи кращих КРІ
Рекомендую Webpromo як надійних партнерів
Кратно зросли показники приросту органічного трафіку
Серед багатьох ми обрали Webpromo
Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo - це продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності