Головна » Блог » Як створити воронку продажів в інстаграм

Як створити воронку продажів в інстаграм

11.11.2022

Катя Лифиренко


Якщо ваш контент в інстаграмі складається тільки з «нав’язливих» постів, націлених на прямі продажі, то така стратегія навряд чи принесе бажаний результат. Воронка продажів в інстаграм націлена на те, щоб викликати інтерес у існуючих підписників, залучити нових і перетворити їх на клієнтів та покупців. У цій статті ми поговоримо про створення воронки продажів в інстаграм з нуля і розповімо, як її використовувати.

Зміст:

  1. Що таке воронка продажів?
  2. Приклад воронки продажів в інстаграм
  3. Навіщо потрібна воронка продажів в інстаграм?
  4. Як підготувати профіль до залучення трафіку
  5. Як «Підігріти» і підштовхнути нову аудиторію до покупки
  6. Як запустити продажі та проаналізувати
  7. Сервіси для автоматизації воронки продажів в інстаграм
  8. Висновок

 

Воронка продаж в инстаграме



 

Що таке воронка продажів?

Воронка продажів — це шлях клієнта, що відображає процес продажу від усвідомлення до дії. Воронка продажів в інстаграм складається з кількох етапів. Їх зазвичай називають верхньою, середньою та нижньою частиною воронки. Вони можуть відрізнятися залежно від моделі продажів бізнесу.

Найпоширеніша воронка продажів в інстаграм працює за принципом AIDA: увага, інтерес, бажання та дія.

Етап 1: Увага

Перший рівень — це «обізнаність». Користувачі вперше дізнаються про продукт чи послугу бізнесу. Наприклад, з реклами чи соціальних мереж. Від техніки продажу та маркетингової стратегії вже залежатиме, як і чому користувачі переходять до наступного етапу.

Прикладом етапу “Увага” у воронці продажів в інстаграм може бути рекламний пост, в якому ви знайомите нову аудиторію зі своїм продуктом або послугою або нагадуєте про товар старим підписникам. Для цього використовуються привабливе зображення, заголовок та текст із описом переваг.

На цьому етапі головне завдання — привернути увагу потенційних клієнтів та отримати максимальне охоплення. Воно може бути платним та органічним.

Для того щоб охоплення воронки продажів в інстаграм було “природним”:

  • публікуйте цікавий і корисний контент (фото хорошої якості, історії, які залучають користувачів, заголовки, що чіпляють);
  • симулюйте підписників взаємодіяти з контентом (відповідати на історії, коментувати пости, лайкати та зберігати публікації);
  • залучайте виключно “живу” аудиторію (не накручуйте ботів і регулярно чистіть акаунти від комерційних профілів та масфоловерів);
  • продумуйте хештеги, це допоможе залучити цільову аудиторію.

Етап 2: Інтерес

Після того як потенційні клієнти познайомилися з вашим брендом у наступному кроці воронки продажів в інстаграм вони оцінюють його, ґрунтуючись на рівні інтересу до продукту. Користувачі обмірковують пропозицію та проводять конкурентне дослідження, щоб вибрати найбільш підходящу пропозицію. На етапі “Інтересу” пости мають привернути максимальну увагу аудиторії. Вони розповідають, чим бренд або компанія відрізняється від конкурентів і чому клієнт має здійснити покупку саме тут.

Етап 3: Рішення

Отримавши всю необхідну інформацію про компанію, користувачі можуть детальніше вивчити ціни, способи доставки, упаковку, якість і таке інше. На основі цього клієнти приймають рішення про покупку. На цьому етапі воронки продажів в інстаграм важливо, показати, що ваш продукт або послуга вирішує існуючі проблеми клієнта. Наприклад, це може бути пост-огляд товару або застосування продукту.

Етап 4: Дія

Всі ваші попередні старання у побудові воронки продажів в інстаграм зводяться саме до цього етапу: здійснить потенційний покупець покупку чи ні. І тут дуже важливо підштовхнути користувача до дії. Наприклад, це може бути пост з описом переваг продукту та чітким закликом “Купити зараз”.

 

Приклад воронки продажів в інстаграм

Компанія запустила таргетовану рекламу, щоб зацікавити користувачів практичною та потрібною інформацією про дієслова в англійській мові. Реклама направляє користувачів на профіль, у ньому розміщується багато корисної інформації про вивчення англійської.

Воронка продаж в инстаграме

Воронка продаж в инстаграм

Потенційний клієнт знайомиться з онлайн-школою: підписується, читає та взаємодіє з постами. Через деякий час клієнт переходить по воронці продажів в інстаграм на сайт, де він може записатися на безкоштовний пробний урок і згодом купує курс. 

Воронка продаж в инстаграм

Залежно від специфіки бізнесу та маркетингової стратегії етапи воронки продажів в інстаграм можуть відрізнятися. Наприклад, вона може бути доповнена такими кроками, як: утримання, повернення та допродаж. У такому разі підключається ремаркетинг, який допомагає повернути клієнтів та запропонує їм повторити покупку або вибрати інший товар.

 

Навіщо потрібна воронка продажів інстаграм?

Воронка продажів є ефективним маркетинговим інструментом. Воронка продажів в інстаграм допоможе розбити процес продажу на етапи. Для маркетолога це дає розуміння того, який шлях проходить клієнт перед покупкою і виявити, коли відсівається значний відсоток лідів. Продумана та правильно вибудована воронка продажів допоможе утримати клієнта та провести його по всіх етапах прийняття рішення.

Воронка продажів в інстаграм допоможе:

  • зрозуміти, що заважає користувачі зробити цільову дію;
  • визначити канал, який дає найбільше лідів та конверсій;
  • визначити найбільш підходяще УТП;
  • виявити найуспішніших менеджерів по роботі з клієнтами;
  • визначити етапи, що потребують доопрацювань.

У верхню частину воронки продажів в інстаграм потрапляє найбільша кількість потенційних клієнтів, а ось до нижньої її частини доходитиме лише певний відсоток цих користувачів. Наприклад, із 10 000 потенційних клієнтів, які побачили рекламу — 1 500 перейшли ознайомитися з профілем, із них 90 осіб підписалися на бренд, 40 залишили заявку та 25 купили. Головною метою маркетологів є розширення нижніх етапів воронки продажів в інстаграм, збільшивши таким чином кількість замовлень.

 

Як підготувати профіль до залучення трафіку

На етапі переходу у профіль з реклами відпадає значна частина зацікавлених користувачів. А якщо клієнта зацікавила ваша пропозицію в рекламі, з високою ймовірністю це цільовий лід, і тут дуже важливо утримати потенційного клієнта. Якісне оформлення профілю допоможе заощадити рекламний бюджет. Для цього:

  • пропишіть УТП у шапці профілю;
  • пропрацюйте візуал профілю: знімки мають бути у високій якості, передавати атмосферу бренду та поєднуватися з креативами в рекламній кампанії;
  • до актуальних сторін додайте важливу інформацію, яка закриє частину заперечень клієнтів, наприклад, відгуки;
  • додайте чітку та структуровану інформацію в опис, наприклад, як замовити товар;
  • логін та ім’я облікового запису повинні поєднуватися між собою;
  • логотип бренду має органічно вписуватись у формат інстаграма;
  • у профілі має бути інформація про: ціни, асортимент, способи доставки, історію бренду, знижки, акції, гарантії, FAQ і т.д.

Воронка продаж в инстаграм



 

Як «Підігріти» і підштовхнути нову аудиторію до покупки

Частина клієнтів може зробити цільову дію вже на третьому етапі воронки продажів в інстаграм. Тих клієнтів, кому не підходять прямі продажі, важливо підвести до покупки. Такі користувачі підписані на вашу компанію, вони знайомляться з брендом, читають пости, дивляться сторіс. Таким чином клієнти переконуються в якості продукт або послуги, а також у вашій експертизі.

Для того, щоб «Підігріти» і підштовхнути нову аудиторію до покупки підійде:

Пост-знайомство

Розкажіть про ваш бренд, досвід, команду, експертизу. Так ви закриєте часті заперечення: “А чи можна довіряти цій компанії?”

Воронка продаж в инстаграм

Кейс

Пропрацюйте “біль” клієнта на прикладі проблеми, яку успішно вирішили. Таким чином відпадає заперечення: “Які результати я отримаю?”

Воронка продаж в инстаграм

Відгуки

Показуйте відгуки своїх клієнтів, це допоможе прийняти рішення про покупку.

Воронка продаж в инстаграм

Поради та інструкції

Діліться корисною інформацією зі своєю аудиторією, таким чином ви демонструєте свою експертність та формуєте лояльність до бренду.

Воронка продаж в инстаграм

Створіть лід-магніт

Наприклад, це може бути чек-лист або вебінар. Детальніше про лід-магнітів читайте у нашій статті: 5 лід-магнітів, які доповнять воронку продажів

Воронка продаж в инстаграм

 

 

Як запустити продаж та проаналізувати

Запуск продажів — це те, заради чого ми вибудовували воронку продажів в інстаграм і готували профіль. Оформляючи замовлення, користувачі здійснюють цільову дію. Але на цьому робота над воронкою не закінчується. Її можна покращити та доопрацювати на основі відгуків, які залишають користувачі. Це дуже допоможе при наступному запуску воронки продажів в інстаграм.

Перед запуском важливо переконатись:

  • що користувачам зручно зв’язатися з вами та всі необхідні контакти доступні;
  • продукт описаний детально і точно, а клієнт розуміє, що він отримає;
  • оформити замовлення можна легко та зручно. Адже вимоги користувачів зростають, вони розраховують, що зможуть сплатити замовлення за кілька кліків. А якщо ні, то частина клієнтів не завершать покупку. Щоб переконатися у зручності оформлення замовлення, спробуйте пройти цей етап самостійно, а потім усуньте нюанси, які вас бентежать.

Найбільш підходящий спосіб залучити користувачів за допомогою воронки продажів в інстаграм — таргетована реклама. Перед тим, як запускати рекламні кампанії, ми рекомендуємо детально опрацювати медіаплан, який включатиме охоплення, прогнозовану кількість показів, кліків, вартість кліка та CTR. Це допоможе зіставити бюджет та очікування від рекламної кампанії.

Після того, як рекламна кампанія завершилася, саме час аналізувати результати, збирати статистику і робити висновки. Для цього опирайтесь на такі дані, як:

  • кількість користувачів, які перейшли рекламою (CTR);
  • кількість нових підписників;
  • найефективніша рекламна кампанія (не забувайте проводити тести);
  • найефективніший креатив та текст;
  • кількість цільових дій (наприклад, користувачі, які оформили замовлення);
  • кількість конверсій (користувачі, які сплатили замовлення).

Для збору статистики необхідно підключити Google Pixel і налаштувати Google Analytics, якщо ви ведете користувача на сайт.

Важливо на кожному з етапів зафіксувати переходи на наступний крок воронки продажів в інстаграм. Наприклад, 20% користувачів перейшли рекламою, 30% із них  підписалися, 45% взаємодіяли з публікаціями, 10% замовили товар чи послугу.

Аналіз результатів допоможе визначити слабкі місця воронки продажів в інстаграм і зробити її якіснішою.

 

Сервіси для автоматизації воронки продажів в інстаграм

SendPulse

Цей сервіс допоможе створити чат-бота для соцмереж та месенджерів, включаючи Instagram. Також за допомогою SendPulse можна відповідати на позначки у сторіс та створювати розсилки під події.

Воронка продаж в инстаграм



ManyChat

За допомогою сервісу можна автоматизувати комунікацію з потенційними клієнтами, відповідати на коментарі та позначки у сторіс.

Воронка продаж в инстаграм

GetResponse

Комплексне рішення для побудови воронки продажів в інстаграм.

Воронка продаж в инстаграм

 

Висновки

  1. Воронка продажів це шлях клієнта, що відображає процес продажу від усвідомлення до дії. Воронка продажів в інстаграм складається з кількох етапів.
  2. Етапи зазвичай називають верхньою, середньою та нижньою частиною воронки продажів в інстаграм. Кроки можуть відрізнятись в залежності від моделі продажів бізнесу.
  3. Найпоширеніша воронка продажів в інстаграм працює за принципом AIDA: увага, інтерес, бажання та дія.
  4. Воронка продажів в інстаграм допоможе розбити процес продажу на етапи. Для маркетолога це дає розуміння того, який шлях проходить клієнт перед покупкою і виявити, коли відсівається значний відсоток лідів.
  5. Продумана і правильно вибудована воронка продажів в інстаграм допоможе утримати клієнта і провести його по всіх етапах прийняття рішення.
  6. Після запуску дуже важливо проаналізувати результати та виявити сильні та слабкі сторони стратегії. Це дуже допоможе при наступному запуску воронки продажів в інстаграм.

Последние материалы рубрики

превью смм юа

Топ-9 трендів SMM у 2023 році, які ви маєте знати

Дізнайтеся, які тренди SMM у 2023 році допоможуть вам просунути компанію, обігнати конкурентів та отримати нових клієнтів

Google for Startups оголосив 25 переможців. Які українські компанії...

Google оголосив переможців третьої групи на підтримку стартапів в Україні

ErsteBank preview ua

Реклама дня: Erste Bank зробив різдвяний анімаційний ролик про...

Віденська банківська група Erste Bank у своєму новому різдвяному ролику «Вірю в Різдво» порушила тему енергетичної кризи.

Чорна п'ятниця

Black Friday: підсумки щорічного розпродажу від Фокстроту за 2022...

Лідери продажів та списки найпопулярніших товарів у 2022 році. Найбільший рітейлер України опублікував результати розпродажу

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності