Головна » Блог » CRO | Юзабіліті і підвищення конверсії сайту » Скільки коштує розробка лендінгу у 2022 році? Критерії вартості

Скільки коштує розробка лендінгу у 2022 році? Критерії вартості

29.07.2022

Катя Лифиренко


Односторінковий сайт має ряд переваг, за які він сподобався інтернет-маркетологам. Одним із них є те, що лендинги ефективно конвертують відвідувачів у клієнтів. Згідно зі статистикою, середній коефіцієнт конверсій з лендингів становить 9,7%. Саме тому попит створення лендингів стрімко зростає. А попит, як відомо, породжує пропозицію. Сьогодні на вибір маркетолога надається низка способів створити або замовити лендінг. У цій статті ми поговоримо про плюси та мінуси створення лендингу за допомогою конструктора, готового шаблону, за допомогою послуг фрілансерів та професійних агенцій. А також, визначимо скільки коштує розробка лендингу у 2022 році та які критерії вартості.

Зміст:

  1. Створення ледінгу за допомогою конструктора
  2. Купівля готового лендінгу
  3. Замовити лендінг у фрілансера
  4. Замовити лендінг у професійної агенції
  5. Чинники, що впливають на вартість лендінгу
  6. Висновки

разработка лендинга



Створення лендингу за допомогою конструктора

Конструктор сайтів — це сервіс, розроблений фахівцями, який допомагає створювати сайти навіть без знання програмування та проектування.

Сьогодні існує безліч конструкторів сайтів, які можна використовувати для створення лендингів за досить невелику плату.

Разработка лендинга



Переваги

  • При використанні онлайн-конструктора вам надається доступ до бібліотеки з великою кількістю готових макетів. Ви можете вибрати той, який вам сподобався, і налаштувати його для під свій бізнес.
  • Деякі конструктори пропонують можливість створення кількох цільових сторінок, їх можна коригувати та адаптувати під користувачів залежно від їхніх запитів, відображаючи більш релевантний вміст.
  • У порівнянні з іншими методами створення лендингів, конструктори дешеві. Наприклад, ви можете оплатити річну підписку та використовувати шаблони для створення цільових сторінок.
  • Конструктори пропонують інтуїтивно зрозумілі інтерфейси, це дозволить навіть новачкам самостійно створювати привабливі цільові сторінки.

Однак при всіх очевидних плюсах, такий метод має низку істотних недоліків, на які варто звернути увагу перед тим, як зупинити свій вибір на цьому способі.

Недоліки

  • Основним недоліком використання конструкторів цільових сторінок є те, що у вас не буде таких можливостей налаштування, як у веб-розробника.
  • Чим більше функцій надає конструктор, тим він дорожчий.
  • Лендінги створені за допомогою конструктора шаблонні, їх використовують багато хто. Отже, ваш сайт не можна буде назвати унікальним, такий спосіб не підійде для серйозного бізнесу.
  • Деякі конструктори надають безкоштовні послуги хостингу, проте їхня якість може бути сумнівною. У більшості випадків швидкість завантаження може бути повільною і є ймовірність, що сайт буде часто лагати. Низька продуктивність надалі позначиться  на зручності використання ресурсу, що може негативно вплинути на коефіцієнт конверсій.
  • Розуміння того, як керувати конструктором недостатньо для створення ефективної цільової сторінки. Необхідно володіти принципами UX, UI, а також маркетинговими знаннями.

Вартість

Вартість таких конструкторів варіюється від 37 до 330 доларів на місяць. Під час оформлення річної підписки від 25 до 200 доларів.

Купівля готового лендінгу

Придбати готовий лендинг —  найпростіший спосіб, проте не далекоглядний. Ви докладаєте мінімум зусиль для роботи з сайтом. Необхідно лише змінити УТП, контент, оформлення сторінки та додати назву бренду. Такий спосіб має ряд переваг.

Разработка лендинга



Переваги

  • Це економить час та сили. Вам не потрібно шукати розробника, достатньо вибрати шаблон, що сподобався, і внести необхідні зміни.
  • Цей спосіб набагато дешевше, ніж замовляти створення лендінгу з нуля.

Піти шляхом найменшого опору та придбати готове рішення — це дуже приваблива ідея. Однак не поспішайте шукати біржі шаблонів, спочатку врахуйте всі ризики та недоліки.

Недоліки

  • Продавець шаблонів не адаптує його під потреби вашого бізнесу. У більшості випадків ви просто купуєте шаблон, сподіваючись, що він буде відповідати вашим цілям і завданням.
  • Щоб змінити придбаний шаблон лендингу, потрібно мати хоча б мінімальний досвід веб-розробника. Якщо ви раніше не стикалися з такими завданнями, вам потрібно буде знайти програміста та заплатити йому за допомогу у редагуванні шаблону.
  • Наповнювати сайт доведеться самостійно, писати статті та створювати креативи.
  • Така цільова сторінка може мати проблеми з якістю. Надалі, коли ви запускатимете рекламу в Google Ads, це може призвести до низького коефіцієнта конверсій і дорогої вартості залученого ліда. Google враховує релевантність та зручність посадкової сторінки, і якщо ваш лендинг буде не оптимізований для користувачів, витрати на рекламу PPC зростуть, а  її ефективності знизиться. В результаті такий спосіб створення лендингу коштуватиме вам дорожче, ніж звернутися до професійної агенції.

Враховуючи всі недоліки, купівля шаблонів вже не здається найпростішим і найбюджетнішим способом створення лендингу. Важливо продумувати усі етапи наперед.

Вартість

Середня вартість шаблонів коливається від 40 до 90 доларів. 

Замовити лендинг у фрілансера

Сьогодні послуги фрілансерів дуже популярні. На профільних сайтах таких як Upwork або Fiverr ви знайдете безліч фахівців різної кваліфікації, які готові приступити до роботи над вашим проектом.

Разработка лендинга



Переваги

  • Послуги фріланс-фахівців, як правило, дешевші за вартість створення лендингу у професійного агентства, тому до них за допомогою часто звертаються маркетологи.
  • Завдання виконує один фахівець, якого можна звернутися безпосередньо у разі потреби.
  • Якщо ви звернетеся до досвідченого фахівця, шанси отримати якісний лендинг досить високі.

Недоліки

Знайти хорошого фрілансера завдання не з простих. Навіть наявність спеціальних платформ, які спрощують пошук фахівців, це не гарантія того, що найнята людина буде відповідати вашим вимогам. Вам доведеться використовувати безліч фільтрів, питань та процесів, щоб знайти ідеального кандидата.

  • Немає гарантії, що проект буде зданий вчасно або його вартість не зміниться.
  • Фрілансер не зможе замінити цілу групу фахівців, які працюють в агентстві над створенням проекту (UI-дизайнер, UX-дизайнер, маркетолог, розробник, спеціаліст з налаштування Google Analytics).
  • Фріланс-фахівці не такі лояльні до вашого проекту, як штатні співробітники агентства. Професійні компанії зі створення лендингу зацікавлені як виконані роботи та подальша ефективність цільової сторінки, оскільки це їх репутація.

Вартість

Як правило, фрілансери беруть за свою роботу від 15 до 100 доларів/годину.

Замовити лендинг у професійної агенції

Замовити професійну розробку лендингу в агентстві найперевіреніший, але не найдешевший спосіб. Існує безліч компаній, які займаються розробкою лендингів, звертаючись до однієї з них ви отримуєте низку переваг.

Разработка лендинга



Переваги

  • Ви підписуєте офіційний договір, в якому фіксується узгоджена сума та строки. Вони можуть змінитися.
  • В агентствах є команда розробників, кожен із яких відповідальний за свої завдання. Це знижує ймовірність помилок через робоче навантаження.
  • Професійні компанії пропонують повний спектр робіт: від маркетингу, дизайну UI/UX та розробки сайтів до SEO-послуг та РРС реклами.
  • Агентство веб-розробки несе повну відповідальність за свою роботу та кінцевий результат. Розробники зацікавлені в успіху вашого бізнесу, тому що чим більше ви отримуєте прибутки, тим довше працюєте з компанією.

Недоліки

  • Замовити професійну розробку лендингу це не дешево, тому що над вашим проектом працюватимуть досвідчені та кваліфіковані експерти.
  • Створення ефективного лендингу може зайняти більше часу, ніж придбання готового шаблону. Наприклад, якщо фрілансер не має замовлень, він може реалізувати проект дуже швидко. А ось у затребуваної агенції завжди є поточні завдання та проекти і реалізувати ваші вимоги в дуже стислий термін буде складно. Великою перевагою агентств є збудовані та налагоджені процеси. Однак для прискорення реалізації проектів їх не можна порушувати, інакше це позначиться на інших клієнтах.

Вартість

Лендінг в агентстві коштуватиме вам від 500 до 4 000 доларів. Вартість залежить від низки факторів.

Чинники, що впливають на вартість лендінгу

Залежно від ваших вимог та складності реалізації завдань варіюватиметься і вартість робіт. На вартість лендингу впливають такі фактори, як:

Функціональність лендінгу

Наприклад, якщо вам необхідний простий лендинг, який включає контент, текст і зображеннями — це одна вартість. Якщо в списку ваших вимог калькулятори, динамічні блоки з картою, кошик, покупка онлайн або інші нестандартні рішення — ціна за таку роботу буде набагато вище.

Кількість екранів

Лендінг — це як односторінковий сайт, який вміщатиме в себе велику кількість інформації. Ця інформація розділена по екранах, на розробку лендингу впливає кількість таких екранів. Наприклад, сайт може вміщувати до 3-х екранів, а може і всі 15.

Кількість годин

На вартість розробки лендингу також впливає кількість годин, які спеціаліст витрачає на ваш проект. Наприклад, якщо ваш запит є стандартним, розробник витратить менше часу на створення цільової сторінки. А якщо ваші завдання розширені та їх не так просто реалізувати, відповідно часу знадобиться більше.

Кількість фахівців у проекті

Наприклад, вартість години роботи фрілансера менша тому, що в проекті лише один фахівець. Агентство, у свою чергу, надає вам цілу команду, в яку входить: менеджер проекту, маркетолог, верстальник, програміст, UX-дизайнер, копірайтер, UI-дизайнер. Це впливає як на якість створення лендингу, так і його вартість.

Висновки:

  1. Створити лендинг за допомогою конструкторів буде коштувати від 37 до 330 доларів на місяць.
  2. Шаблон готового сайту коштує від 40 до 90 доларів.
  3. Робота фріланс-фахівця обійдеться вам від 15 доларів/годину.
  4. Вартість лендингу у професійної агенції коштує від 500 до 4000 доларів.
  5. При виборі способу створення цільової сторінки важливо звертати увагу не лише на вартість, а й на функціональність, оптимізацію, майбутню продуктивність та ефективність.
  6. Якщо ви надалі плануєте запускати рекламу PPC або займатися SEO-просуванням, від шаблонів і конструкторів краще відмовитися.

 

Також читайте інші статті в блозі Webpromo:

І підписуйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

превью смм юа

Топ-9 трендів SMM у 2023 році, які ви маєте знати

Дізнайтеся, які тренди SMM у 2023 році допоможуть вам просунути компанію, обігнати конкурентів та отримати нових клієнтів

Google for Startups оголосив 25 переможців. Які українські компанії...

Google оголосив переможців третьої групи на підтримку стартапів в Україні

ErsteBank preview ua

Реклама дня: Erste Bank зробив різдвяний анімаційний ролик про...

Віденська банківська група Erste Bank у своєму новому різдвяному ролику «Вірю в Різдво» порушила тему енергетичної кризи.

Чорна п'ятниця

Black Friday: підсумки щорічного розпродажу від Фокстроту за 2022...

Лідери продажів та списки найпопулярніших товарів у 2022 році. Найбільший рітейлер України опублікував результати розпродажу

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності