Головна » Блог » Маркетинг » Сторінка 12

Маркетинг

5 цілей маркетингових досліджень: які бізнес-завдання вони вирішують

5 цілей маркетингових досліджень: які бізнес-завдання вони...

Що таке маркетингове дослідження, які цілі переслідує і які бізнес-завдання вирішує? У цій статті ми розповімо про п'ять актуальних...

Б'юті-індустрія: 10 актуальних діджитал-трендів

Б'юті-індустрія: 10 актуальних діджитал-трендів

У цьому статті ми підсумуємо Діджитал-тренди на ринку б'юті-товарів - розповімо про 10 найбільш актуальні тенденції, які допоможуть...

6 сценаріїв поведінки омніканального покупця і рекомендації по роботі з ним

6 сценаріїв поведінки омніканального покупця і...

Як взаємодіяти з потенційним клієнтом за правилами омніканального маркетингу, як веде себе омніканальний покупець і які інструменти...

10 тригерів довіри для інтернет-магазинів

Доверие играет ключевую роль в продажах. И сфера e-commerce не исключение. Поэтому интернет-пользователям очень важно доверять...

Залучаємо потенційних клієнтів в 2021 році: 4 канали, які ефективні так само, як і в 2020-му

Залучаємо потенційних клієнтів в 2021 році: 4 канали, які...

У цій статті ми розберемо 4 основні сценарії ефективного залучення потенційних клієнтів в 2021 році. Вони все так само ефективні, як і...

6 векторів масштабування брендового контенту

6 векторів масштабування контент-стратегії, щоб збільшити...

Пряма реклама в інтернеті поступово, але впевнено втрачає свою ефективність. Компанії нарощують брендовий трафік — трафік,...

Що потрібно знати про поведінку споживачів в 2021 році

Пандемія прискорила процес діджіталізаціі в суспільстві. Люди масово прийшли в Інтернет, щоб задовольняти свої базові потреби:...

Розбираємо 3 ключових тренда контент-маркетингу в 2021 році

У цій статті ми розповімо про 3 ключових тренда контент-маркетингу в 2021 році. А також спробуємо розібратися, чому саме вони є головними...

Розбираємося в «мовному законі» з Webpromo: коли вступає силу, які вимоги до веб-сайтів, контенту та онлайн-реклами, чи будуть штрафи

Розбираємося в «мовному законі» з Webpromo: коли вступає силу,...

Що потрібно знати українському онлайн-бізнесу про «мовний закон»? Коли потрібно перевести сайт на українську мову та як зробити це...

Як змінилася роль директора з маркетингу після пандемії?

Як змінилася роль директора з маркетингу після пандемії?...

Як змінилася роль директора з маркетингу після пандемії? Це питання досліджувала соціальна платформа LinkedIn. А керівник відділу...

Статистика для e-commerce: дані, які потрібно знати маркетологу в 2021 році

Статистика для e-commerce: дані, які потрібно знати маркетологу...

Як грамотно розподіляти бюджет на просування? На які канали трафіку звернути увагу? І, врешті-решт, як збільшити продажі...

Як Coral Travel адаптувався до нової реальності: діджиталізація турбізнесу і нові офлайн продукти

Як Coral Travel адаптувався до нової реальності: діджиталізація...

Мабуть, найбільший вплив карантинні заходи в Україні надали на туристичний бізнес. Як сфера адаптувалася до нової реальності і що...

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності