Головна » Блог » Як збільшити ефективність динамічної товарної реклами в Facebook

Як збільшити ефективність динамічної товарної реклами в Facebook

28.05.2021

Олексій Бакуменко, автор блогу Webpromo


У 2020 році компанії витратили на маркетинг в Facebook в цілому $ 11,5 млрд. (Statista) І конкурентна гонка триває: щоб донести своє послання до користувача, потрібно або вкладати ще більше грошей в рекламу, або оптимізувати наявні канали просування в інтернеті. Один із способів зробити це, не роздуваючи бюджет, динамічна реклама Facebook. Розглянемо докладніше, що це таке і як збільшити її ефективність.

Як збільшити ефективність динамічної товарної реклами в Facebook

Зміст

  1. Що таке динамічна реклама Facebook.
  2. Як підготувати та запустити динамічну рекламу в Facebook.
  3. Збільшення ефективності динамічної реклами в Facebook Ads.
  4. Висновки.

 

Що таке динамічна реклама Facebook

Динамічна реклама в Facebook (Dynamic Ads for Broad Audience, DABA) — це рекламні оголошення на підставі завантаженого раніше каталогу товарів (фида), які показуються потенційно зацікавленої аудиторії.

Корисно! Facebook дає повну інструкцію по створенню фіда даних. Рекомендуємо використовувати саме її, тому що дані актуалізуються в процесі змін на платформі.

Як формується і виглядає

Як працює і виглядає динамічна реклама Facebook, ми демонстрували в нашому кейсі з просування бренду чоловічого одягу Ombre. Ось слайд з презентації, де ми бачимо процес збору сигналів системою Facebook і демонстрацію оголошень з каталогу на основі сформованого інтересу.

Як виглядає динамічна реклама в Facebook



Кому підходить

Формат ідеально підходить для інтернет-магазинів, але не обмежується ними. Продуктові каталоги дуже універсальні і їх можна використовувати практично в будь-якій ніші. Рекламуйте через DABA:

  • нерухомість (забудовники, ріелтори, агрегатори);
  • авто (виробники та дилери);
  • туризм (готелі, туроператори і агентства, авіакомпаній);
  • освіту (курси, записи програм і ефірів, освітні матеріали);
  • стрімінгові платформи (фільми, телешоу) і т.д.

Чому варто використовувати

Основні причини, щоб почати використовувати динамічну рекламу в Facebook:

  • залучення нової аудиторії, яка найімовірніше зацікавлена в ваші товари;
Приклад: ви запускаєте динамічну рекламу книжкового інтернет-магазину. Facebook аналізує переваги користувачів (в яких спільнотах складаються, які посади лайкають, що пишуть в коментарях, а також дані з зовнішніх джерел). Відповідно в оголошенні людина побачить рекламу конкретної книги з інтернет-магазину, яка йому, найімовірніше, буде цікава. 
  • підвищення якості лидів ― люди побачать ті товари, які їм потрібні;
  • ретаргетинг ― наздоганяйте рекламними оголошеннями тих, хто пішов з сайту без покупки або кинув кошик;
  • допродаж ― таргетуйтеся на тих, хто вже робив покупки, і збільшуйте прибуток при менших витратах;
  • масштабування ― формування сотні рекламних креативів не вимагає настройки кожного оголошення окремо.

 

Як підготувати та запустити динамічну рекламу в Facebook

  • Підключіть бізнес-аккаунт Facebook Business Manager. 

Запускати динамічну рекламу можна з особистого облікового запису, але тоді доступ до кампанії буде тільки у вас. Щоб дати доступ іншим людям, підключіть бізнес-менеджер.

Як налаштувати динамічну рекламу в Facebook

 

Піксель — це «жучок» у програмному коді сайту, який збирає дані про поведінку користувачів і формує по ним аналітику. Завдяки встановленню пікселя ви зможете отримувати інформацію про користувачів, які здійснили покупку, відклали товар в корзину, переглядали товари, реєструвалися на сайті, замовляли зворотний зв’язок, відвідували певні сторінки сайту.

Піксель налаштовується за допомогою інструменту «Events Manager». Підключіть новий джерело даних, вибравши зі списку «Інтернет». Спосіб підключення — Піксель Facebook. Далі дайте йому назву і вкажіть URL сайту, з якого буде йти інформація.

Як встановити і налаштувати піксель Facebook на сайті

Наступний етап прописати код пікселя на сайт. Скористайтеся допомогою партнерів Facebook, або зробіть це самостійно. Система згенерує код пікселя, а ви скопіюйте його на кожну сторінку сайту.

Фейсбук піклуються про ваш комфорт: код копіюється натисканням кнопки, поруч є відео-інструкція, а якщо ви займаєтеся цим не один – можете одним кліком мишки відправити інструкцію колегам по пошті прямо з менеджера.

Далі потрібно налаштувати автоматичний розширений пошук збігів. Включайте всі опції, щоб подальша реклама мала більший радіус дії.

Як налаштувати Dynamic Ads в Facebook

 

Останній крок у встановленні пікселя настройка стандартних подій. Система повинна розуміти, які дії користувачів їй аналізувати. Для того щоб працювати з динамічною товарної рекламою (DABA), необхідно 3 стандартні події: ViewContent, AddToCard і Purchase. Вони збирають інформацію про те, хто дивився той чи інший товар, додав його в кошик або купив. За допомогою інструменту налаштування подій Facebook пропишіть код до кожної події, яка буде зчитувати піксель.

Налаштування стандартних подій для динамічної реклами в Фейсбук

На цьому етапі також рекомендуємо звернутися до нашого кейсу Ombre із запуску DABA.

Потім обов’язково переконайтеся, чи працює піксель як слід. У цьому допоможе розширення для Google Chrome Facebook Pixel Helper.

Фід ― це список товарів з їх атрибутами в форматі електронної таблиці. Ці дані система використовує при генерації персоналізованих рекламних оголошень.

Існує багато форматів файлів, які використовують для опису контенту сайту. Наприклад: XML, YML, Excel, TXT, CSV і інші. Facebook воліє CSV, TSV і XML. Більш того, платформа навіть надає для заповнення фида готовий шаблон. Якщо ви заповните його некоректно — рекламна кампанія не запуститися, тому перед завантаженням перевірте список в отладчике фідів.

Серед найпоширеніших помилок при завантаженні фида:

  • сервер або сховище файлів блокує запит Facebook на витяг документа;
  • URL файлу посилається на файл, недоступний для скачування;
  • URL веде на сторінку з помилкою 404 або 503;
  • у URL неправильний формат або він знаходиться не в колонці Content-Type;
  • фід представлений в форматі, який не підтримує Facebook (які підтримує, ми написали в попередньому абзаці);
  • неккоректно заповнені поля фида (весь текстовий контент прописаний капслоком «ОСЬ ТАК», неправильно прописані заголовки, містяться помилки, відсутні обов’язкові поля для вашого типу асортименту). Вище ми дали посилання на шаблон фида даних, скористайтеся ним, щоб уникнути грубих помилок в оформленні;
  • товари в таблиці повторюються;
  • файл перевищує допустимий розмір (для одиничної завантаження 100 мб, для завантаження за графіком 8 ГБ).

Заповнюючи фид вручну пам’ятайте, що поновлення теж потрібно буде вносити самостійно. Але процес можна автоматизувати за допомогою CMS – системи управління контентом сайту.

Важливо! Якщо ви маєте намір робити все вручну, то можна також пропустити крок з фідом і відразу перейти до ручного додавання товарів в каталог в Facebook Ads. Такий варіант підійде, якщо у вас до 50 товарів. При більшій кількості позицій Facebook запропонує вам інші варіанти вивантаження.

Каталоги додаються в Facebook Ads за допомогою Catalog Manager. Вони дозволяють розділити асортимент за групами, щоб точніше налаштувати рекламну кампанію.

У вікні Catalog Manager виберіть опцію «Створення каталогу».

Налаштування динамічної реклами фейсбук

 

Визначте тип.

Інструкція по налаштуванню динамічної реклами в Facebook

 

Facebook передбачає 2 джерела товарних списків: самостійна завантаження, і синхронізація з платформами електронної комерції. В цьому ж меню потрібно дати назву каталогу.

Алгоритм настройки динамічної реклами в Facebook

 

Наповніть каталог товарами вручну (до 50 одиниць товарів), за допомогою фида, пікселя або шляхом інтеграції з партнерською платформою (Shopify або BigCommerce).

Як вивантажити товари для динамічної реклами в Facebook

 

  • Налаштуйте рекламну кампанію.

Для запуску динамічної реклами в Facebook Ads виберіть мета «Продажі по каталогу» і вкажіть відповідний каталог (якщо їх декілька).

Як запустити динамічну рекламу в Facebook

 



Далі визначте денний бюджет і стратегію призначення ставок.

Інструкція по запуску динамічної реклами в Facebook

 

Визначте, на яку аудиторію буде транслюватися реклама. Вам доступно два варіанти — ретаргетинг (хто раніше взаємодіяв з вами) і таргетинг на широку аудиторію (все, включно з тими, хто ще не знайомий з вашим сайтом або додатком).

Вибір аудиторії для динамічної реклами в Фейсбук

 

Виберіть подію, яке буде вважатися результатом реклами.

Налагодження та запуск динамічної реклами в Фейсбук

Додайте максимально можливу кількість описів для оголошень і заклик до дії.

Підвищення ефективності динамічної реклами в Фейсбук

Готово!

 

Збільшення ефективності динамічної реклами в Facebook Ads

Отримати максимум від динамічної реклами в Facebook можна декількома способами. І ми про них розповімо.

Оптимізація та управління витратами

Оптимізувати DABA-кампанію можна ще на етапі її створення. Для цього виберіть відповідний тип оптимізації для оголошень.

Як оптимізувати динамічну рекламу в Facebook

 

Потім виберіть тип заходу.

Як оптимізувати динамічну рекламу в Facebook

Налаштування динамічного ремаркетингу в Facebook

Динамічний ремаркетинг в Facebook — це реклама, запущена в Facebook Ads з автоматичною генерацією оголошень про різні товари і орієнтована на тих користувачів, які вже взаємодіяли з товарами компанії.

Приклад: користувач на сайті інтернет-магазину побутової техніки відклав в кошик кавоварку, але в момент оформлення замовлення його відволікли, і він передумав здійснювати покупку. При наступних сеансах ремаркетинг наздожене його і покаже рекламне оголошення тієї кавоварки, якою цікавився.

Налаштування динамічного ремаркетингу в фейсбуці багато в чому повторює запуск динамічної реклами. Тільки на останньому етапі при визначення аудиторії вибирайте «Ретаргетіровать рекламу на людей, які взаємодіяли з вашими товарами в мережі Facebook і поза нею.»

Більш того, ви можете тестувати різні варіанти ретаргетінга аудиторії.

Важливо! Перевага ремаркетингу в Facebook — ви не прив’язані до cookie сайту. Реклама товарів показівается конкретного користувача незалежно від того, яким пристроєм, браузером, додатком він користується для входу в обліковий запис. Це дуже актуально, враховуючи недавнє оновлення iOS 14.

Рекомендуємо докладніше прочитати про те, як оновлення iOS 14 загалом вплине на рекламу в Facebook у довідці платформи. Спойлер: Facebook почне використовувати вимір на основі агрегованих даних про події.

Використовуйте можливості вибору аудиторії

На етапі вибору аудиторії ви можете скористатися функцією просування на кастомную аудиторію, створюючи різні комбінації з різних параметрів для показу.

Зверніть увагу, що добре спрацьовує варіант ремаркетингу «Продаж дорожчих або додаткових товарів або послуг». Користувачі знайомляться з товарами з однієї групи позицій, а потім за допомогою реклами — з іншого.

Можна відразу встановити віковий поріг — старше 23 років, щоб точно показуватися платоспроможною аудиторією. Але якщо немає чіткого розуміння, навіщо потрібно ставити обмеження на вік, то краще не робити цього.

Також ви можете застосувати методику перехресного продажу, демонструючи в оголошеннях доповнюють групи товарів (телефон — гарнітура, одяг — взуття та аксесуари і т.д.).

Використовуйте функцію настройки зображення.

Хоча рекламні креативи для динамічної реклами формуються з каталогу товарів, є можливість застосувати деякі настройки. Ви можете урізноманітнити креатив за допомогою рамки, лого бренду, графічний елемент (“sale”, “чорна п’ятниця”) або додати додаткову інформацію під зображення – ціну, знижку.

Важливо! Враховуйте, що велика частина показів відбувається на мобільних пристроях, тому логотип або інша графіка не повинні перевантажувати зображення з товаром.

Не зупиняйте рекламу

Поки динамічна реклама в Facebook працює, вона навчається. Чим більше даних збере система, тим краще буде якість лидів, які приходять з оголошень, і тим вигідніше буде їхня вартість. Якщо ви зупините рекламу, то вся оптимізація зіб’ється і системі доведеться заново збирати інформацію про підходящої аудиторії.

Подбайте про зручність цільової сторінки для мобільних пристроїв.

Так як більшість трафіку з реклами в Facebook доводиться на мобільні пристрої, то якість мобільної версії сайту грає не останню роль в конверсійних. Тому перед запуском просування перевірте швидкість завантаження сторінок на Мобайлі, відображення всіх елементів і тексту, а також усунете відволікаючі від цільового дії фактори.

 

Висновки

Динамічна реклама в Facebook ― це відмінний спосіб залучити клієнтів для бізнесу. Формат підійде тим, у кого;

  • є чітке позиціонування;
  • широка аудиторія і стабільний трафік на сайт;
  • цільові сторінки адаптовані під мобайл.

Для компаній, що працюють в специфічних вузьких нішах, цей спосіб онлайн-просування точно не підійде, так як при нестачі трафіку на сайт реклама не буде достатньо ефективною.

Хочете отримати індивідуальну стратегію просування в інтернеті для бізнесу, яка почне працювати відразу після впровадження?

Напишіть Webpromo і ми принесемо результат!

 

Також читате інші статті в блозі Webpromo:

І підписуйтесь на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

Що таке SEO-тексти і як їх правильно писати? Навчіться, щоб опинитися в Топі Google

Що таке SEO-тексти і як їх правильно писати? Навчіться, щоб...

Розповімо про особливості роботи алгоритмів в пошукових системах, чому не кожен текст може бути SЕО-статтею, чим займається і що...

Офлайн-конверсії Facebook Ads і Google Ads. Як підвищити якість лідів?

Що таке офлайн-конверсія (offline conversion), як працює цей сучасний інструмент в інтернеті, соціальних мережах, як правильно і ефективно...

Performance Marketing в діджитал - тренди 2021, які потрібно запровадити ще "вчора"

Performance Marketing в діджитал – тренди 2021, які потрібно...

Як працює performance-маркетинг для бізнесу сьогодні, хто такий сучасний перформанс-маркетолог, ключові методи та підходи маркетингу в...

Google June 2021 Core Update: які зміни принесло оновлення основного...

2 червня Google викотив June 2021 Core Update ― першу частину із запланованого на літо поновлення ядра. Як апдейт вплинув на ранжування сайтів? Які...

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті