Головна » Блог » Аудіореклама на YouTube як можливість охопити аудіалів. Як запустити, які вимоги до оголошень і переваги нового формату

Аудіореклама на YouTube як можливість охопити аудіалів. Як запустити, які вимоги до оголошень і переваги нового формату

01.12.2020

Ольга Коцофане


У блозі відеохостингу YouTube з’явилося повідомлення про те, що компанія запускає новий формат платної реклами – аудіооб’яви. Він орієнтований на тих користувачів, які використовують майданчик більше для прослуховування, ніж для перегляду роликів.

YouTube тестує аудіорекламу

 

Переваги аудіооб’яв на YouTube

Аудіореклама на відеохостингу матиме той же функціонал і метрики, що і відеореклама. Однак новий формат дозволить підвищити впізнаваність бренду для нових аудиторій.

Основні плюси аудіоформату оголошень на YouTube:

  • Охоплення. Більше 50% зареєстрованих користувачів витрачають понад 10 хвилин в день на споживання аудіоконтенту;
  • Дешевше у виробництві. Зйомка самого простого відеоролика з усіма супутніми роботами обійдеться від $ 500 до $ 1000.. Аудіоролик з аналогічними вступними буде коштувати близько $ 100- $ 300;
  • Простота настройки. Призначений для користувача досвід допоможе без проблем запустити свою аудіокампанію. Як ми писали раніше, її функціонал нічим не відрізняється від відеокампаній;
  • Креативний підхід. У брендів відкриються можливості для експериментів, а також з’явиться мотивація для створення або доопрацювання свого аудіобрендінга;
  • Масштаб присутності. Аудіорекламу можна показувати як в роликах з сильним візуалом, так і в тих, які дивляться фоном.

Альфа-тестування аудіооб’яв показало, що понад 75% перевірених аудіокампаній на YouTube підвищили впізнаваність бренду. Наприклад, у компанії Shutterfly на 14% зросли показники запам’ятовування бренду і на 2% підвищився інтерес до покупки серед ЦА.

 

Як почати використовувати аудіорекламу на YouTube?

На даний момент аудіооб’яви на YouTube знаходяться на стадії бета-тестування. Вони доступні на аукціонах в Google Рекламі, дисплей і Відео 360 на основі ціни за тисячу показів з тими ж параметрами орієнтування на аудиторію, стратегіями призначення ставок і можливостями вимірювання Brand Lift, що і відеокампаніі на YouTube.

Щоб запустити аудіорекламу, необхідно купити рекламне місце і налаштувати кампанію в обліковий запис Google Реклами.

Покрокову інструкцію по запуску аудіореклами на YouTube ви знайдете в довідковому центрі Google Реклами.

Нагадаємо, що ми вже 11 років допомагаємо бізнесу налаштовувати різні види платної реклами, включаючи YouTube. Нещодавно до нас звертався UKRSIBBANK, щоб збільшити кількість установок оновленого мобільного додатка. І знаєте що? Наші фахівці домоглися поставленої мети, знизивши при цьому вартість установки на 87,2% для Android і на 75,4% для IOS. Детальніше читайте в кейсі.

 

Технічні вимоги до Аудіооб’яви на YouTube

Перед запуском аудіореклами на YouTube переконайтеся, що ваше Аудіооб’яви відповідає технічним вимогам.

Ось характеристики, яким повинен відповідати креатив у вигляді статичного зображення або анімації:

Вимоги до креативу для аудіореклами на YouTube

Вимоги до креативу для аудіореклами на YouTube

Також переконайтеся, що ваші товари або послуги входять в список дозволених для реклами. На етапі бета-тестування Google забороняє рекламуватися в таких категоріях, як:

  • ліки і охорону здоров’я;
  • алкогольні напої;
  • азартні ігри.

Рекомендації по створенню аудіооб’яв на YouTube

Створюючи аудіорекламу, необхідно враховувати як загальні принципи залучення аудиторії, так і особливості формату. Виходячи з останнього, Google рекомендує:

  • зробити акцент на звуковій доріжці – її якості і наповненні;
  • в якості візуального компонента вибирайте статику або просту анімацію;
  • скоротіть закадровий мова до 40 слів;
  • зберігайте розмірений темп, особливо в мові;
  • подбайте, щоб мова диктора був приємною і розбірливою;
  • вибирайте спокійною, розслаблене звучання для контрасту з контентом на відеохостингу;
  • використовуйте в аудіо заклик до дії – озвучте посилання або скажіть користувачеві, куди клікнути для початку співпраці;
  •  не будьте занадто нав’язливими і дотримуйтесь основні правила реклами.

Приклади для натхнення

Хороший приклад аудіореклами на українському ринку реалізувала команда Сільпо на Чорну п’ятницю 2020. Вони використовували запам’ятовується саунд і тематичну анімацію. Призов до рекламі був реалізований через візуальний ряд.

Ще хочеться відзначити рекламний тренд 2020-2021 – варіант, при якому фонова музика дуже тиха або відсутній повністю. Це відмінне працює, тому що при перегляді або прослуховуванні контенту YouTube, відсутність аудіо відразу звертає на себе увагу.

Подібний прийом уже використовують в своїх відеокампаніях великі бренди. Наприклад, Prom.ua. В їх ролику ключову роль грає текст, який вимовляє героїня.

 

Висновки

Аудіореклама – відмінне і, головне, своєчасне доповнення до існуючих форматів реклами на YouTube. Адже 2020 й рік продемонстрував величезний стрибок у розвитку ніші аудіоконтенту. Зокрема, в Україні зайшов сервіс потокового аудіо Spotify, з’явилося безліч нових подкастів, а 15% українців серед дорослого населення перейшли на аудіокниги. Тому є всі підстави припускати, що підвищення інтересу користувачів до сприйняття аудіоконтенту, створить сприятливі умови для рекламодавців. Одним словом, у брендів з’явиться додатковий ефективний канал, щоб вигідно представити свій продукт. Разом з тим вони залишаться дуже лояльними і ненав’язливими, так як прослуховування реклами не відволікатиме користувачів.

Последние материалы рубрики

Як динамічний контент впливає на SEO: переваги та ризики адаптивності

Вплив динамічного контенту на SEO: преваги та ризики...

Динамічний контент — це прогресивно і актуально в 2021 році. Але з точки зору SEO-просування використання постійно міняє контенту...

Розділ Insights в Google Ads тепер доступний рекламодавцям у всьому світі

Розділ Insights в Google Ads тепер доступний рекламодавцям у...

Бета-версія сторінки Insights в рекламному кабінеті Google Ads була запущена в листопаді 2020 роки для рекламодавців чотирьох країн. З 14 квітня...

5 цілей маркетингових досліджень: які бізнес-завдання вони вирішують

5 цілей маркетингових досліджень: які бізнес-завдання вони...

Що таке маркетингове дослідження, які цілі переслідує і які бізнес-завдання вирішує? У цій статті ми розповімо про п'ять актуальних...

Б'юті-індустрія: 10 актуальних діджитал-трендів

Б'юті-індустрія: 10 актуальних діджитал-трендів

У цьому статті ми підсумуємо Діджитал-тренди на ринку б'юті-товарів - розповімо про 10 найбільш актуальні тенденції, які допоможуть...

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті