Створення та налаштування Business Manager: покрокова інструкція
13.12.2022
Meta Business Manager (раніше Facebook Business Manager) — один із ключових інструментів для ефективного просування бізнесу в соцмережах. Він полегшує керування кількома обліковими записами, допомагає автоматизувати процеси та систематизувати дані різних проєктів, а також налаштовувати рекламні кампанії, відслідковувати статистику та контролювати роботу команди.
Щоб на максимум використовувати всі переваги інструменту, вже на етапі створення акаунту бізнес менеджера, важливо встановити правильні налаштування. Ми підготували покрокову інструкцію, яка допоможе значно скоротити час на вивченні всіх нюансів та уникнути поширених проблем, з якими стикаються digital-фахівці на старті роботи з Business Manager.
Зміст:
- Створення облікового запису та підключення сторінок
- Створення рекламних облікових записів
- Відкриття доступів іншим користувачам
- Налаштування Pixel
- Висновки
В яких випадках не обійтись без створення бізнес менеджера?
BM розроблений для компаній та фахівців, які використовують соцмережі в робочих цілях. Бізнес-акаунт Meta необхідний маркетинговим агентствам для запуску таргетованої реклами клієнтів, та фрілансерам, що ведуть кілька проєктів одночасно. Серед основних можливостей Meta (Фейсбук) Business Manager:
- керування кількома сторінками Facebook та Instagram, зв’язаними з одним обліковим записом;
- окремий доступ до статистики по кожній доданій бізнес-сторінці;
- використання кількох пікселів для збору даних та відслідковування конверсій;
- створення каталогу товарів при роботі з Facebook магазин;
- оплата окремими платіжними картками для рекламних кампаній різних бізнес-сторінок;
- додавання інших користувачів для спільної роботи та присвоєння їм різних статусів (адміністратор, редактор, аналітик та ін.);
- розподіл рекламних кампаній по групам із можливістю окремих налаштувань кожної;
- двофакторна ідентифікація для високого рівня безпеки та захисту від злому сторінок.
BM — це своєрідний «центр», в якому зберігається все для зручного створення та ведення рекламних кампаній Facebook и Instagram.
Як створити бізнес менеджер Мета (Фейсбук)?
Крок перший: створення облікового запису та підключення сторінок
Для створення облікового запису Business Manager потрібно мати сторінку у Facebook. Можна використовувати особистий профіль, або ж зареєструвати новий (в цьому випадку важливо, щоб він був дійсним не менше 3 тижнів). Після авторизації в соцмережі Facebook, виконайте наступні кроки:
1. Перейдіть за посиланням: https://business.facebook.com/ та натисніть «Створити акаунт».
2. Заповніть всі необхідні поля, підтвердіть їх кнопкою «Надіслати».
Важливо! Вказуйте лише реальні дані. В більшості випадків служба Meta просить надіслати документальне підтвердження особистості.
3. Далі важливо підтвердити адресу електронної скриньки. Meta надсилає лист на пошту (якщо листа немає — перевірте вкладки «Соцмережі» та «Спам»).
4. Після підтвердження відбудеться автоматична переадресація до кабінету Business Manager, де потрібно заповнити базову інформацію про компанію.
Внесення юридичної назви, адреси компанії є обов’язковим лише для деяких видів бізнесу. Проте Meta рекомендує додавати та підтверджувати юридичні дані всім, хто планує запускати рекламні кампанії. Це допоможе уникнути можливих проблем з блокуванням в майбутньому.
Підтвердження бізнесу необхідне:
- розробникам додатків, чий продукт ще не пройшов перевірку для певних API;
- щоб стати Мета бізнес-партнером (MBP);
- розробникам ігор, які хочуть взяти участь у партнерській програмі Facebook Instant Games Approved Partner;
- при створенні облікового запису WhatsApp Business;
- організаціям, які націлені на підписників з США, або розміщують політичну чи соціальну рекламу для американської аудиторії;
- компаніям, що розташовані в Китаї;
- новинним сторінкам на Facebook.
Новий обліковий запис у Meta Business Manager створено, далі потрібно його налаштувати. В першу чергу — підключити бізнес-сторінки. Для цього в тому самому розділі оберіть пункт «Облікові записи», і в випадаючому списку — «Сторінки». Ви можете додати вже наявну бізнес-сторінку Facebook або створити нову. Якщо все вірно зроблено — вона з’явиться в списку.
Для того, щоб в business manager керувати сторінкою клієнта, партнера або компанії, в якій працюєте, потрібно надіслати запит на надання доступу.
Meta Business Manager дозволяє керувати сторінками соцмереж Facebook та Instagram. Якщо ви плануєте просувати акаунти обох соцмереж, або ж лише Instagram, варто зв’язати професійний обліковий запис з Business Manager за аналогією попереднього етапу — в розділі «Облікові записи» оберіть пункт «Обліковий запис Instagram», натисніть «Додати» та вкажіть дані. Якщо ваша сторінка Instagram зв’язана з бізнес-профілем Facebook, то при його додаванні в Business Manager вона автоматично з’явиться в «Налаштуваннях компанії».
Крок другий: створення рекламних облікових записів
Для налаштування таргетованої реклами в соцмережах необхідно мати рекламний кабінет. В ньому можна створювати рекламні кампанії та керувати ними, встановлювати час та тривалість показів, відслідковувати та аналізувати результативність за допомогою статистики.
Є два способи створення рекламного кабінету:
- за допомогою профіля Facebook;
- безпосередньо в Business Manager. Цей варіант використовується фахівцями частіше та є більш доцільним для запуску рекламних кампаній на регулярній основі. Якщо ви плануєте використання декількох рекламних акаунтів — підійде лише цей спосіб, адже за допомогою профілю Facebook доступно додати лише один обліковий запис для реклами.
Розглянемо налаштування Ads Manager після створення облікового запису бізнес менеджера детальніше:
1. На сторінці «Налаштування компанії» потрібно перейти до розділу «Рекламні облікові записи» та натиснути «Додати». У випадаючому списку з’явиться кілька варіантів:
- «Додати рекламний обліковий запис» — для додавання вже наявного рекламного кабінету, налаштованого через профіль Facebook;
- «Запит на доступ» — якщо потрібно увійти в раніше створений рекламний кабінет компанії;
- «Створення рекламного облікового запису» — саме цей пункт варто обрати для додавання нового рекламного акаунту до Business Manager та його налаштування «з нуля».
2. З’явиться наступна інформація для заповнення:
Порада: обирайте актуальний часовий пояс регіону, для якого будете запускати рекламу. Саме за ним відбувається графік показу рекламних оголошень та збір статистики в Ads Manager. Надалі змінити часовий пояс буде доволі проблематично.
3. Після заповнення потрібно ще раз підтвердити актуальність профілю, для якого налаштовується рекламний кабінет.
4. Далі — обрати користувачів, яким хочете надати доступ до Ads Manager, та перелік доступного їм функціоналу.
Обліковий запис створено!
5. Останній крок — внесення платіжної інформації.
Варто додавати платіжну картку власника або адміністратора Business Manager, який має повні права користування інструментом та зможе контролювати витрати. Так, у випадку непорозумінь з Meta буде можливість підтвердження документів. Meta дуже прискіпливо ставиться до підозрілої активності та порушення правил, тому це важливо для запобігання блокування рекламного кабінету.
Крок третій: відкриття доступів іншим користувачам
В інструкції користувача Business Manager рекомендується додати як мінімум двох адміністраторів, інших вказати як співробітників.
Відповідно до призначеної ролі, надається доступ до певних функцій. Наприклад, тільки до сторінки у Facebook чи Instagram, рекламного кабінету або пікселя.
Відкриття доступів членам команди відбувається в кілька етапів:
1. На сторінці «Налаштування компанії» потрібно перейти до розділу «Люди», натиснути «Додати».
2. Ввести електронні скриньки тих, кому потрібен доступ. Можна запросити відразу декількох членів команди.
Зверніть увагу: потрібно вказувати ту адресу, за якою користувач зареєстрований у Facebook. Якщо обліковий запис прив’язаний лише до номеру телефону, попросіть співробітника також додати email.
3. Вам будуть запропоновані варіанти доступу, можна обрати один або кілька. Рекомендуємо детально ознайомитись із описом кожного з них.
4. Якщо все зроблено вірно, в розділі «Люди» мають з’явитися електронні скриньки запрошених зі статусом «На розгляді». Статус зникне після схвалення заявки членом команди.
Крок четвертий: налаштування Pixel
Pixel Meta — фрагмент коду JavaScript, який встановлюється на сайт для відстеження поведінки користувачів. Якщо провести аналогію з Google Ads, то Pixel — це свого роду Google Analytics. Він допомагає впевнитись, що реклама відображається релевантній аудиторії та зібрати інформацію про відвідувачів сайту для налаштування ремаркетингу в подальшому. Отримати код для додавання в Business Manager можна в адміністратора або frontend розробника сайту. Це можна зробити перед тим, як створити бізнес менеджер, або ж вже після внесення всіх інших даних в BM.
Щоб встановити піксель, в «Налаштуваннях компанії» відкрийте розділ «Джерела даних», а в ньому пункт «Пікселі».
В наступному вікні введіть назву пікселя та вставте скопійований URL вашого сайту. Код буде додано до списку.
Висновки
- Meta Business Manager — помічник в управлінні рекламними акаунтами в Facebook та Instagram. Його встановлення рекомендується всім, хто планує просувати бізнес в соцмережах. За допомогою BM можна налаштовувати таргетовану рекламу, збирати статистику, аналізувати результати рекламних кампаній.
- Для встановлення Business Manager, потрібно мати сторінку на FB та додатково зареєструвати обліковий запис. Необхідно вказувати лише реальні дані, так як служба підтримки Meta може запросити документи, що посвідчують особу.
- Щоб регулярно налаштовувати таргетовану рекламу в Facebook та Instagram, необхідний рекламний обліковий запис. Під час його створення варто зазначати актуальний часовий пояс та платіжні дані користувача з правами адміністратора.
- В Business Manager можна призначати ролі для користувачів інструментом та надавати їм доступ з обмеженими правами, в залежності від обов’язків, які член команди має виконувати в соцмережах.
- Якщо компанії потрібно збирати дані також з сайту, який вказаний у рекламних кампаніях, рекомендується встановлення Pixel. Отримати код для додавання в BM можна в адміністратора або frontend розробника сайту.