Головна » Блог » PPC | Контекстна та таргетингова реклама » Створення та налаштування Business Manager: покрокова інструкція

Створення та налаштування Business Manager: покрокова інструкція

13.12.2022

Таня Шевченко


Meta Business Manager (раніше Facebook Business Manager) — один із ключових інструментів для ефективного просування бізнесу в соцмережах. Він полегшує керування кількома обліковими записами, допомагає автоматизувати процеси та систематизувати дані різних проєктів, а також налаштовувати рекламні кампанії, відслідковувати статистику та контролювати роботу команди.

Щоб на максимум використовувати всі переваги інструменту, вже на етапі створення акаунту бізнес менеджера, важливо встановити правильні налаштування. Ми підготували покрокову інструкцію, яка допоможе значно скоротити час на вивченні всіх нюансів та уникнути поширених проблем, з якими стикаються digital-фахівці на старті роботи з Business Manager. 

Зміст:

  1. Створення облікового запису та підключення сторінок
  2. Створення рекламних облікових записів
  3. Відкриття доступів іншим користувачам
  4. Налаштування Pixel
  5. Висновки

 

В яких випадках не обійтись без створення бізнес менеджера?

BM розроблений для компаній та фахівців, які використовують соцмережі в робочих цілях. Бізнес-акаунт Meta необхідний маркетинговим агентствам для запуску таргетованої реклами клієнтів, та фрілансерам, що ведуть кілька проєктів одночасно. Серед основних можливостей Meta (Фейсбук) Business Manager:

  • керування кількома сторінками Facebook та Instagram, зв’язаними з одним обліковим записом;
  • окремий доступ до статистики по кожній доданій бізнес-сторінці;
  • використання кількох пікселів для збору даних та відслідковування конверсій;
  • створення каталогу товарів при роботі з Facebook магазин;
  • оплата окремими платіжними картками для рекламних кампаній різних бізнес-сторінок;
  • додавання інших користувачів для спільної роботи та присвоєння їм різних статусів (адміністратор, редактор, аналітик та ін.);
  • розподіл рекламних кампаній по групам із можливістю окремих налаштувань кожної;
  • двофакторна ідентифікація для високого рівня безпеки та захисту від злому сторінок.

 

BM — це своєрідний «центр», в якому зберігається все для зручного створення та ведення рекламних кампаній Facebook и Instagram.



 

Як створити бізнес менеджер Мета (Фейсбук)?

Крок перший: створення облікового запису та підключення сторінок

Для створення облікового запису Business Manager потрібно мати сторінку у Facebook. Можна використовувати особистий профіль, або ж зареєструвати новий (в цьому випадку важливо, щоб він був дійсним не менше 3 тижнів). Після авторизації в соцмережі Facebook, виконайте наступні кроки:

1. Перейдіть за посиланням: https://business.facebook.com/ та натисніть «Створити акаунт»‎.

Створення облікового запису у Business Manager

 

2. Заповніть всі необхідні поля, підтвердіть їх кнопкою «Надіслати»‎.

Створення облікового запису у Business Manager

 

Важливо! Вказуйте лише реальні дані. В більшості випадків служба Meta просить надіслати документальне підтвердження особистості.

 

3. Далі важливо підтвердити адресу електронної скриньки. Meta надсилає лист на пошту (якщо листа немає перевірте вкладки «Соцмережі»‎ та «Спам»‎).

4. Після підтвердження відбудеться автоматична переадресація до кабінету Business Manager, де потрібно заповнити базову інформацію про компанію.

Внесення юридичної назви, адреси компанії є обов’язковим лише для деяких видів бізнесу. Проте Meta рекомендує додавати та підтверджувати юридичні дані всім, хто планує запускати рекламні кампанії. Це допоможе уникнути можливих проблем з блокуванням в майбутньому. 

Підтвердження бізнесу необхідне:

  • розробникам додатків, чий продукт ще не пройшов перевірку для певних API;
  • щоб стати Мета бізнес-партнером (MBP);
  • розробникам ігор, які хочуть взяти участь у партнерській програмі Facebook Instant Games Approved Partner;
  • при створенні облікового запису WhatsApp Business;
  • організаціям, які націлені на підписників з США, або розміщують політичну чи соціальну рекламу для американської аудиторії;
  • компаніям, що розташовані в Китаї;
  • новинним сторінкам на Facebook.

Налаштування компанії в Business Manager

 

Новий обліковий запис у Meta Business Manager створено, далі потрібно його налаштувати. В першу чергу — підключити бізнес-сторінки. Для цього в тому самому розділі оберіть пункт «Облікові записи»‎, і в випадаючому списку — «Сторінки»‎. Ви можете додати вже наявну бізнес-сторінку Facebook або створити нову. Якщо все вірно зроблено — вона з’явиться в списку.

Створення облікового запису в Business Manager

 

Для того, щоб в business manager керувати сторінкою клієнта, партнера або компанії, в якій працюєте, потрібно надіслати запит на надання доступу.

Надання доступу до облікового запису business manager

 

Meta Business Manager дозволяє керувати сторінками соцмереж Facebook та Instagram. Якщо ви плануєте просувати акаунти обох соцмереж, або ж лише Instagram, варто зв’язати професійний обліковий запис з Business Manager за аналогією попереднього етапу в розділі «Облікові записи»‎ оберіть пункт «Обліковий запис Instagram»‎, натисніть «Додати»‎ та вкажіть дані. Якщо ваша сторінка Instagram зв’язана з бізнес-профілем Facebook, то при його додаванні в Business Manager вона автоматично з’явиться в «Налаштуваннях компанії»‎.

Підключення сторінки Instagram в Business Manager

 

 

Крок другий: створення рекламних облікових записів

Для налаштування таргетованої реклами в соцмережах необхідно мати рекламний кабінет. В ньому можна створювати рекламні кампанії та керувати ними, встановлювати час та тривалість показів, відслідковувати та аналізувати результативність за допомогою статистики. 

Є два способи створення рекламного кабінету:

  • за допомогою профіля Facebook; 
  • безпосередньо в Business Manager. Цей варіант використовується фахівцями частіше та є більш доцільним для запуску рекламних кампаній на регулярній основі. Якщо ви плануєте використання декількох рекламних акаунтів підійде лише цей спосіб, адже за допомогою профілю Facebook доступно додати лише один обліковий запис для реклами. 

Розглянемо налаштування Ads Manager після створення облікового запису бізнес менеджера детальніше:

1. На сторінці «Налаштування компанії»‎ потрібно перейти до розділу «Рекламні облікові записи»‎ та натиснути «Додати»‎. У випадаючому списку з’явиться кілька варіантів:

  • «Додати рекламний обліковий запис»‎ для додавання вже наявного рекламного кабінету, налаштованого через профіль Facebook;
  • «Запит на доступ»‎ якщо потрібно увійти в раніше створений рекламний кабінет компанії;
  • «Створення рекламного облікового запису»‎ саме цей пункт варто обрати для додавання нового рекламного акаунту до Business Manager та його налаштування «з нуля»‎

Налаштування рекламного облікового запису в Business Manager

 

2. З’явиться наступна інформація для заповнення:

Налаштування рекламного облікового запису в Business Manager

 

Порада: обирайте актуальний часовий пояс регіону, для якого будете запускати рекламу. Саме за ним відбувається графік показу рекламних оголошень та збір статистики в Ads Manager. Надалі змінити часовий пояс буде доволі проблематично.

 

3. Після заповнення потрібно ще раз підтвердити актуальність профілю, для якого налаштовується рекламний кабінет.

Налаштування рекламного облікового запису в Business Manager

 

4. Далі обрати користувачів, яким хочете надати доступ до Ads Manager, та перелік доступного їм функціоналу.

Налаштування рекламного облікового запису в Business Manager

 

Обліковий запис створено!

Рекламний обліковий запис в Business Manager

 

5. Останній крок внесення платіжної інформації.

Внесення платіжних даних в рекламний обліковий запис

Варто додавати платіжну картку власника або адміністратора Business Manager, який має повні права користування інструментом та зможе контролювати витрати. Так, у випадку непорозумінь з Meta буде можливість підтвердження документів. Meta дуже прискіпливо ставиться до підозрілої активності та порушення правил, тому це важливо для запобігання блокування рекламного кабінету.



 

Крок третій: відкриття доступів іншим користувачам

В інструкції користувача Business Manager рекомендується додати як мінімум двох адміністраторів, інших вказати як співробітників.

Відповідно до призначеної ролі, надається доступ до певних функцій. Наприклад, тільки до сторінки у Facebook чи Instagram, рекламного кабінету або пікселя. 

Відкриття доступів членам команди відбувається в кілька етапів:

1. На сторінці «Налаштування компанії»‎ потрібно перейти до розділу «Люди»‎, натиснути «Додати»‎.

Відкриття доступів у Business Manager іншим користувачам

 

 

2. Ввести електронні скриньки тих, кому потрібен доступ. Можна запросити відразу декількох членів команди.

Відкриття доступів у Business Manager іншим користувачам

 

Зверніть увагу: потрібно вказувати ту адресу, за якою користувач зареєстрований у Facebook. Якщо обліковий запис прив’язаний лише до номеру телефону, попросіть співробітника також додати email.

 

3. Вам будуть запропоновані варіанти доступу, можна обрати один або кілька. Рекомендуємо детально ознайомитись із описом кожного з них.

Відкриття доступів у Business Manager іншим користувачам

 

Відкриття доступів у Business Manager іншим користувачам

 

4. Якщо все зроблено вірно, в розділі «Люди»‎ мають з’явитися електронні скриньки запрошених зі статусом «На розгляді»‎. Статус зникне після схвалення заявки членом команди.

 

Крок четвертий: налаштування Pixel

Pixel Meta — фрагмент коду JavaScript, який встановлюється на сайт для відстеження поведінки користувачів. Якщо провести аналогію з Google Ads, то Pixel — це свого роду Google Analytics. Він допомагає впевнитись, що реклама відображається релевантній аудиторії та зібрати інформацію про відвідувачів сайту для налаштування ремаркетингу в подальшому. Отримати код для додавання в Business Manager можна в адміністратора або frontend розробника сайту. Це можна зробити перед тим, як створити бізнес менеджер, або ж вже після внесення всіх інших даних в BM.

Щоб встановити піксель, в «Налаштуваннях компанії»‎ відкрийте розділ «Джерела даних»‎, а в ньому пункт «Пікселі»‎.

Налаштування пикселя в Business Manager

 

В наступному вікні введіть назву пікселя та вставте скопійований URL вашого сайту. Код буде додано до списку.

Висновки

  1. Meta Business Manager помічник в управлінні рекламними акаунтами в Facebook та Instagram. Його встановлення рекомендується всім, хто планує просувати бізнес в соцмережах. За допомогою BM можна налаштовувати таргетовану рекламу, збирати статистику, аналізувати результати рекламних кампаній. 
  2. Для встановлення Business Manager, потрібно мати сторінку на FB та додатково зареєструвати обліковий запис. Необхідно вказувати лише реальні дані, так як служба підтримки Meta може запросити документи, що посвідчують особу. 
  3. Щоб регулярно налаштовувати таргетовану рекламу в Facebook та Instagram, необхідний рекламний обліковий запис. Під час його створення варто зазначати актуальний часовий пояс та платіжні дані користувача з правами адміністратора.
  4. В Business Manager можна призначати ролі для користувачів інструментом та надавати їм доступ з обмеженими правами, в залежності від обов’язків, які член команди має виконувати в соцмережах.
  5. Якщо компанії потрібно збирати дані також з сайту, який вказаний у рекламних кампаніях, рекомендується встановлення Pixel. Отримати код для додавання в BM можна в адміністратора або frontend розробника сайту.

Последние материалы рубрики

«Вітамінізований кейс», або Як за допомогою структурованого сайту та ребрендингу просувати екопродукцію: історія компанії VitaminBox

«Вітамінізований кейс», або Як за допомогою...

На прикладі нового кейсу ми покажемо, як підвищити впізнаваність бренду, розробити візуальний контент спеціально для ніші...

Аудит Google Ads

Аудит Google Ads: на що звернути увагу маркетологу?

Що таке аудит Google Ads? Які задачі виконує та як правильно провести аналіз облікового запису?

Оголошення Google Local Inventory Ads

Оголошення Google Local Inventory Ads: як вони працюють та кому...

Оголошення Google Local Inventory Ads — ефективний спосіб просування в інтернеті фізичних торгових точок. Про переваги та недоліки LIA, а також...

Аналоги Canva

Аналоги Canva: 8 зручних онлайн-сервісів для роботи з...

Графічний онлайн-редактор Canva — справжній фаворит багатьох digital-фахівців, які працюють із зображеннями чи презентаціями. Зважаючи на...

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Виконують всі задачі, досягаючи кращих КРІ
Рекомендую Webpromo як надійних партнерів
Кратно зросли показники приросту органічного трафіку
Серед багатьох ми обрали Webpromo
Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo - це продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності