Головна » Блог » Що заважає новим додаткам досягати успіху? Банальні помилки, яких все ще припускаються замовники

Що заважає новим додаткам досягати успіху? Банальні помилки, яких все ще припускаються замовники

22.02.2021

Ольга Коцофане, головний редактор блогу Webpromo


Додатки дають мільйонам людей по всьому світу можливість залишатися на зв’язку з близькими, робити покупки, дивитися фільми та багато іншого онлайн. За даними App Annie, у всьому світі число завантажень в App Store і Google Play за 2020 року перевищило 130 млрд, що на 10% більше за показники 2019 року. Зазвичай подібне зростання характерне для ринків, що розвиваються, але в 2020-му пандемія коронавірусу COVID-19 стимулювала попит на мобільні рішення для роботи, навчання і розваг.

Так виглядає світової топ додатків за 2020-й рік:

Найпопулярніші мобільні додатки за 2020-й рік

Найпопулярніші мобільні додатки за 2020-й рік

А так, згідно з дослідженням TNS Ukraine, список найпопулярніших додатків серед українців за січень 2021-го року:

Найпопулярніші додатки в Україні за січень 2021 року

Найпопулярніші додатки в Україні за січень 2021 року

Якщо ви теж хочете просунути свій мобільний додаток в ТОП, то повинні відповідально підійти до кожного з етапів, що передують запуску інтелектуального продукту на ринок. Розробка додатка— складний процес. Щоб виділитися на тлі конкурентів і зайняти місце на робочому столі смартфонів потенційних клієнтів, обов’язково переконайтеся, що не допустили одну з критичних помилок.



Отже, чого варто уникати під час розробки мобільних додатків.

 

1. Інтегрувати занадто велику кількість функцій

Функціональність спочатку може здатися гарною ідеєю. Але насправді, надмірна кількість функцій і налаштувань в додатку має досить негативні наслідки:

  • Передбачається, що додаток буде оптимізовано. Чим складніше воно стає, тим менше користувачів захочуть його використовувати.
  • Чим об’ємніше код, тим більшою мірою продукт буде схильний до помилок, «Багам» і збоїв.
  • Кожна нова функція збільшує загальну вартість і час, що витрачається на розробку.
  • Більша кількість функцій впливає на обсяг займаного дискового простору. Згідно з опитуванням, проведеним The Manifest, кожен четвертий користувач регулярно видаляє великі мобільні додатки через брак пам’яті.

Краще рішення — скласти докладний список функцій ще до початку процесу розробки. Якщо якісь опції не є обов’язковими, немає необхідності включати їх в свій продукт відразу. Таким чином, ви можете почати з розробки мінімально життєздатного продукту (MVP) і поступово інтегрувати нові функції, спираючись на відгуки користувачів.

 

2. Розробляти додаток без чіткої мети

Компанії створюють додатки, щоб слідувати тенденціям і йти в ногу з конкурентним ринком. На жаль, багато хто при цьому забувають сформулювати свої цілі або виділити аудиторію, для якої призначається продукт.

Наприклад, якщо ви хочете, щоб ваші користувачі зв’язувалися з вами, переконайтеся, що їм легко отримати доступ до вашої контактної інформації (номером телефону, адресою електронної пошти або онлайн-чату). Якщо ви хочете просувати і продавати свої продукти, переконайтеся, що ваші кращі пропозиції і акції відразу ж привертають увагу користувача.

6 поширених помилок при розробці додатків, яких слід уникати

 

3. Вибирати між UI та UX

Користувацький інтерфейс (UI) та користувацький досвід (UX) — це дві невід’ємні складові успіху вашого застосування. Навіть якщо ваш продукт пропонує дійсно корисні і в своєму роді унікальні функції, непривабливий і незручний дизайн може відлякати потенційних користувачів.

За даними Forrester Research, продуманий інтерфейс може підвищити коефіцієнт конверсії на 200%. Погодьтеся, ці цифри змушують замислитися.

Створення інноваційного дизайну — не завжди вдала ідея. Наприклад, всякий раз, відкриваючи веб-сайт, користувач очікує безперешкодної навігації по сторінках. Головне меню, яке зазвичай розташовується у верхній частині екрану, надає таку можливість. Звичайно, ви можете розмістити головне меню де завгодно на сторінці; однак це буде не той дизайн, до якого звикли користувачі, і велика ймовірність, що нестандартний варіант їм не сподобається. Той же підхід застосуємо і до додатків.

 

4. Запускати додаток без тестування

Якісне додаток з більшою ймовірністю приверне увагу користувачів і створить відмінну репутацію для бренду. Тестування грає вирішальну роль в забезпеченні належної якості та усунення помилок перед офіційним запуском продукту. Хоча це вимагає часу, поспіх і бажання запустити додаток якомога швидше призводить до безлічі помилок.

Щоб гарантувати якісне бета-тестування, слід скласти графік його проведення і знайти тестувальників. Залучити можна як власних, так і сторонніх експертів. Для внутрішнього тестування ви повинні створити спеціальну середу і надати співробітникам необхідні інструменти.

Позаштатні тестувальники зможуть швидше виявляти проблеми, оскільки вони раніше не бачили програми, але не брали участь в процесі розробки. Але не варто гнатися за найдешевшим варіантом. Проведіть дослідження, вивчіть їх схему роботи і переконайтеся, що вони поділяють ваші цінності.

Тестування мобільного додатку - обов'язковий етап для вдалого запуску продукту

Тестування мобільного додатку – обов’язковий етап для вдалого запуску продукту

 

5. Не розробити маркетингову стратегію

Розробка програми вимагає вкладень грошей і часу. Поки у вас немає чіткого маркетингового плану і розуміння того, як досягти своєї цільової аудиторії, зберігається ризик того, що ваші зусилля виявляться марними.

Оскільки на ринку вже представлена ​​величезна кількість додатків, привернути увагу користувачів непросто. Щоб розробити ефективну маркетингову стратегію і добитися успіху, необхідно провести комплексне дослідження:

  1. Визначте ринкову нішу для свого застосування.
  2. Проаналізуйте своїх конкурентів, їх сильні і слабкі сторони.
  3. Вивчіть цільову аудиторію і потенційних клієнтів; з’ясуйте, що їм подобається і не подобається в існуючих програмах.
  4. Виділіть переважаючі тенденції.
  5. Виконайте SWOT-аналіз.

Дослідження ринку допоможе розробити ефективний УТП (унікальна торгова пропозиція) прикладної програми і особистість вашого клієнта.



 

6. Нехтувати подальшими оновленнями

Запуск програми не повинен ставати точкою в процесі розробки. Щоб відповідати очікуванням споживача, важливо регулярно вводити нові функції і виправляти можливі помилки. Згідно з опитуванням AnyPresence, 80% додатків оновлюються кожні шість місяців. Краще врахувати це в своєму бюджеті ще на початку розробки і працювати на довгострокову перспективу, замість того, щоб витратити всі гроші на запуск.

 

Також читайте інші статті в блозі Webpromo:

І підписуйтесь на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

Персоналізована реклама в Facebook для МСБ як спосіб пережити...

Facebook представив нову ініціативу для малого і середнього бізнесу. В його основу лягла ідея персоналізації. Детальніше про це читайте в...

Як правильно оформити сторінку з контактами в інтернет-магазині?

Як правильно оформити сторінку з контактами в...

У цій статті ми поговоримо про правила ефективного і клієнтоорієнтованого оформлення розділу «Контактна інформація» (Contact Page) на...

Розбираємо 3 ключових тренда контент-маркетингу в 2021 році

У цій статті ми розповімо про 3 ключових тренда контент-маркетингу в 2021 році. А також спробуємо розібратися, чому саме вони є головними...

Тактики SEO оптимізації мета-тегів Title і Description

Тактики SEO оптимізації мета-тегів Title і Description

Що таке мета-теги Title (Тайтл) і Description (Дескрипшн) і навіщо вони потрібні навіщо він потрібен? Як правильно складати мета-опису сторінок з...

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті