Головна » Блог » Як працює монетизація Тік Ток? З чого почати?

Як працює монетизація Тік Ток? З чого почати?

07.10.2022

Редакція: Оля Сомова. Автор: Ольга Сомова


З дня на день TikTok складе конкуренцію YouTube, який поки що тримає лідируючу позицію. На відміну від YouTube інші соціальні мережі активно підхопили тенденцію на відео, яку привніс TikTok, намагаються максимально впровадити відеоконтент на своїх платформах і монетизувати Тік Ток акаунт. Facebook з початку року намагається конкурувати з TikTok, втративши велику частку користувачів. Чим може бути корисним TikTok? Як заробляти в Тік Ток? Усі питання та способи розбираємо у статті.

Зміст:

Монетизація Тік Ток: основні методи

Особливості монетизації Тік Ток

Як заробляти в Тік Ток більше?

Висновки

монетизация Тик Ток



Міф про те, що TikTok користується лише молоде покоління Z вже давно «помер». Соціальна мережа охоплює широку аудиторію. Як показує статистика TikTok, тут присутні користувачі від 25 і вище. Та не забуваємо, що покоління Z росте і зараз це вже цілком дорослі платоспроможні користувачі. Як відбувається монетизація Тік Ток, а також як заробляти в Тік Ток більше?

 

Монетизація Тік Ток: основні методи

Бренди, блогери, інфлюєнсери та звичайні користувачі можуть не тільки вкладати гроші рекламу в TikTok для розкручування, але й отримувати дохід від кампаній, рекламних колаборацій. Що таке монетизація Тік Ток? Існує кілька способів, як заробляти у Тік Ток?

Інтегрована реклама у відео в TikTok

Банальний та простий спосіб заробити гроші в Тік Ток пряма реклама. Це швидкий метод монетизації на будь-якій платформі. Як платить Тік Ток за рекламу?

Ви можете рекламувати та розповсюджувати інформацію про інших блогерів, брендів на своїй сторінці. Формат вибираєте самостійно згадати ім’я, залишити посилання на обліковий запис один раз чи кілька тут довільний формат, залежно від домовленостей про співпрацю. Рекламований блогер нарощує аудиторію – ви отримуєте дохід. У TikTok можна рекламувати навіть із мінімальною кількістю передплатників. 

Рекомендуємо починати продавати рекламу в Тік Ток, якщо вже є більше 10 тис. підписників. У такому разі отримаєте результат та відчутний прибуток. Заробіток залежить від кількості передплатників та рекламованої ніші, наскільки вона популярна. Ціна стартує від 500 грн. за згадку.

Можна використовувати три способи реклами:

  • згадувати інший обліковий запис у відео для стрічки;
  • залишити посилання на сайт або іншу соцмережу в біо або під відео;
  • взаємопіар з іншими авторами.

Монетизація Тік Ток не ставить обмеження щодо кількості згадок. Однак, краще не переборщувати, оскільки реклама часто стає нав’язливою. Користувачі блокують такі облікові записи. Результатом може стати не прибуток, а відписка. Тому, будьте обережні та краще обмежитися 5-10 рекламними постами на місяць. Це середня кількість оголошень, яка дозволить бути частиною контенту загалом. Якщо у вас поки немає пропозицій, спершу можна працювати за бартером, щоб наростити аудиторію.

монетизация Тик Ток



Tik Tok монетизація за допомогою прямої реклами дозволяє заробляти без обмежень, у чому її перевага. Більше активних передплатників, вища конверсія ви почнете заробляти в Тік Ток без зайвих зусиль.

Стати послом бренду

Даний метод, як заробляти в Тік Ток, не для новачків, тому що бренди вважають за краще співпрацювати з популярними аккаунтами, у яких широка та якісна аудиторія. Якщо у вас є всі умови, можна стати послом бренду та рекламувати товари, монетизувати Тік Ток. Співпраця за взаємним договором укладається на певний період. Ви, як представник бренду, зобов’язуєтесь постійно використовувати товари бренду в роликах, ефірах TikTok. Також відзначаєте відео спеціальними тематичними хештегами, берете участь у акціях і т.д. Продукт можна використовувати у челенджі або як реквізит у зйомках розіграшу.

Завдання амбасадору не прямий продаж, а привернення уваги до бренду, підвищення лояльності аудиторії.

Скільки можна заробити? Це залежить від популярності облікового запису та поставлених умов, які укладені в договорі. Звання «посол бренду» має й інші переваги, як заробляти у Тік Ток. Окрім монетизації Тік Ток акаунту, це можливість тестувати продукцію першим, отримувати персональні знижки, товари бренду безкоштовно.

Щоб стати амбасадором бренду та заробляти у Тік Ток, потрібно розвивати власний профіль, нарощувати аудиторію. Співпраця вигідна для обох сторін. Багато брендів зацікавлені в просуванні та монетизації Тік Ток. При цьому можна і самостійно надіслати запит на співпрацю.

Просування власних послуг/товарів

Tik Tok монетизація доступна для будь-яких ніш. Формати, як заробити на Тік Ток, підходить для експертів та професіоналів. Вони можуть цікаво розповідати про свою професію або ділитися корисною та унікальною інформацією. Якщо здається, що ваша сфера «не вписується» в стандарти соціальної мережі, ви помиляєтеся. У Тік Ток багато незайнятих ніш, які можна заповнити серйозним контентом. Наприклад, психологія, медицина, юриспруденція.

Як заробити гроші у Тік Ток для просування власних послуг? Ви можете вести блог та розповідати про діяльність, давати експертні поради, корисні рекомендації, ділитися новинами та думкою. Такий формат підійде для коучів, вчителів, фотографів.

Схема заробітку та монетизації у Тік Ток зав’язана на залученні трафіку, який потім конвертується у клієнтів. У відео чи профілі обов’язково потрібно вказати посилання на Інстаграм або сайт. Там аудиторія ставитиме додаткові питання щодо проблем, купуватиме послуги. Ви підвищуєте лояльність аудиторії, вона вам довірятиме як лідеру в ніші.

Якщо ви займаєтеся електронною торгівлею та просуваєте товари, тоді слід розповідати про процес створення продукції (закулісся завжди цікава тема), давати поради щодо догляду за нею, показувати відгуки клієнтів, демонструвати товари.

Тік Ток ідеально підходить для інфобізнесу. Тут є можливість підігріти аудиторію, підготувати їх до покупки, а для теплої групи сформувати пропозицію. Прості рекомендації, як заробити гроші в Тік Ток, допоможуть розширити можливості монетизації Тік Ток облікового запису.

Монетизація прямих ефірів Тік Ток

монетизация Тик Ток



Як заробляти у Тік Ток за допомогою прямих ефірів? Даний формат доступний тільки для тих, у кого кількість фоловерів налічує від 1 тис. і більше. Тільки ці облікові записи отримують доступ до функції стрімінгу. У прямому ефірі можна рекламувати продукцію двома способами:

  1. Провести прямий ефір у тематиці рекламної продукції. Під час трансляції показувати товар, демонструвати його переваги, робити детальний огляд. У середньому реклама у прямому ефірі коштує 1 тис. грн, але багато залежатиме від статистики облікового запису tik tok.
  2. Заробіток на монетах. Цей метод монетизації доступний лише у Тік Ток. Користувачі купують стікери за монети протягом усієї трансляції та дарують їх блогеру за цікаву інформацію. Він отримує 80% вартості стікера на баланс, а потім може конвертувати їх у реальні гроші і вивести на карту. Яким буде заробіток? Ціна за 100 монет складає $1, щоб купити 1 стікер потрібно 10 монет. Сума залежатиме від кількості подарованих монет та рівня активності користувачів. Щоб аудиторія залишала «чайові», проводьте якісні прямі ефіри.

Як заробляти у Тік Ток на стрімінграх? Для цього потрібно:

  • давати корисний контент (поради, лайфхаки);
  • аналізувати інтереси аудиторії;
  • відповідати на запитання;
  • проводити тематичні конкурси;
  • виконувати нескладні завдання за донати, наприклад, заспівати улюблену пісню за N кількість монет;
  • використовувати методи розпакування, екскурсії, репортажі.

Даний спосіб, як заробити на Тік Ток, відноситься до складнішого, тому що важливо утримувати увагу аудиторії і при цьому рекламувати товари.

Ще один мінус відсутність аналітики. Ви не зможете відстежити кількість переходів на сайт після прямого ефіру або клієнтів за рекомендацією, щоб монетизувати обліковий запис TikTok.

Реклама товарів та послуг

Легкий спосіб заробити гроші в Тік Ток. Вам потрібно знімати рекламу на тему, задану замовником. Це може бути огляд товару, відеовідгук.

Даний метод, як заробляти на Тік Ток, нагадує інтеграцію реклами у відео, тільки ви просуваєте товари чи послуги. Тут доступні кілька видів монетизації Тік Ток облікового запису:

  • реклама за бартером;
  • оплачений піар;
  • знижки, промокоди.

монетизация Тик Ток



Вартість ролика варіюватиметься в залежності від популярності облікового запису, кількості підписників та рівня залученості. Чим вищі ці показники, тим вища ціна реклами більший дохід tik tok монетизація.

В Україні монетизація Тік Ток за допомогою реклами товарів та послуг складає від 3 до 5 тис. грн. Також не варто заповнювати стрічку виключно подібними роликами. Як і з інтегрованою рекламою, краще обмежитися 5-10 постами на місяць. Якщо у вас недостатньо підписників, можна розмістити пропозицію щодо послуг на біржах реклами або в тематичних групах в інших соціальних мережах.

Не чекайте мільйони з перших рекламних колаборацій, все приходить з часом. 

Реферальні програми як монетизація Тік Ток

Реферальні або партнерські програми монетизації Тік Ток підійдуть для вузькотематичних каналів. Тип як заробляти в Тік Ток має на увазі розміщення партнерського посилання і згадування бренду у відео, а у відповідь ви отримуєте комісійні від продажу, реєстрації, установки програми будь-якої заданої цільової дії. Особливість у тому, що бренд платить за кожного клієнта від вас, а не просто за рекламну інтеграцію.

Подібні програми монетизації Тік Ток проводять багато великих брендів, серед них AliExpress, Ebay, iHerb та інші.

Реферальні програми, як заробляти в Тік Ток, мають різні умови. Компанія встановлює певний відсоток, який можна отримати у співпраці як tik tok монетизація.

Як знайти партнерські програми, щоб заробляти Тік Ток?

  • на сайтах компаній, інтернет-магазинів, сервісів;
  • у CPA-мережах (модель взаємодії)
  • знайти в Google на запит «партнерські програми для TikTok».

Компанії у пошуку розкручених профілів для реклами. Якщо ваші відео популярні та потрапляють у рекомендації, можна монетизувати Тік Ток. Ви обов’язково отримаєте зустрічну пропозицію про співпрацю, як заробити гроші у Тік Ток.

Участь у челенджах Тік Ток

Тік Ток лідер із проведення челенджів. На платформі регулярно можна зустріти пропозицію взяти участь у випробуваннях. Це також хороший спосіб як заробити в Тік Ток.

Челенджі зазвичай проводять для привернення уваги до продукції, збільшення популярності серед користувачів. Якщо аккаунт розкручений, налічує 10 тис. підписників, можна заробити від 4 тис. грн за відео та монетизувати Тік Ток аккаунт.

Офіційний хештег-челендж можна запустити через рекламний кабінет TikTok Ads Manager і заробити гроші в Тік Ток. До блогера надходить пропозиція записати відео з хештегом, аудиторія має підхопити естафету та зняти власне відео. Таким чином, товар отримує популярность, бренд лояльність користувачів, блогер монетизацію Тік Ток.

монетизация Тик Ток



 

Особливості монетизації TikTok

  • Ключовий фактор tik tok монетизація — рівень залучення. Для того, щоб заробляти в Тік Ток, не потрібно мати багатомільйонну аудиторію. Відеоролики можуть стати вірусними навіть якщо у вас 1 тис. фоловерів. Тут важливими є лайки, репости, коментарі.
  • Тренди швидко змінюються. Популярність безпосередньо залежить від тенденцій усередині соціальної мережі. Монетизація Тік Ток вимагає постійно стежити за трендами, які тут змінюються щодня, та слідувати їм.
  • Виділятись серед натовпу. Користувачі переглядають мільйони роликів щодня, шукають щось оригінальне, незвичайне. Сьогодні, щоб розуміти, як заробляти в Тік Ток, потрібно бути оригінальним, відрізнятися від інших.
  • Не користуватись сервісами накрутки. Соціальна мережа швидко знаходить такі хитрі облікові записи і відправляє в бан. Монетизація Тік Ток у цьому випадку не працює.
  • Аудиторія в Тік Ток змінюється. Пам’ятайте, що кількість користувачів збільшується, до майданчика приєднується старше покоління. Ви можете заробляти гроші у Тік Ток.

 

Як заробляти в Тік Ток більше?

Питання, як заробляти в Тік Ток, актуальне завжди. Існують базові правила, виконання яких допоможе монетизувати TikTok обліковий запис:

  1. Регулярність — запорука успіху. Аудиторія позитивно реагує на публікації. Якщо ви публікуєте за графіком, користувачі чекатимуть на ваші пости і слідкуватимуть за активністю в акаунті.
  2. Якість контенту. Пам’ятайте про високе розширення відео, правильний фокус і світло в кадрі, так монетизація Тік Ток стане ще вигіднішою.
  3. Утримуйте глядача. Якщо відео доглядають до кінця, значить воно корисне. Алгоритми Тік Ток додаватимуть такий ролик у рекомендації.
  4. Слідкуйте обраній темі.
  5. Застосовуйте всі доступні способи та механізми соціальної мережі для tik tok монетизації.

монетизация Тик Ток



Платформа має великий потенціал, як заробляти на Тік Ток просто й швидко. Одна з провідних соціальних мереж дозволяє монетизувати аккаунт та отримувати дохід за допомогою колаборацій із брендами, блогерами, інфлюєнсарами, прямих ефірів та реклами товарів чи послуг.

  

Висновки

TikTok стрімко зростає. Аудиторія соціальної мережі розширюється, монетизація Тік Ток відкриває додаткові можливості заробітку. Існує кілька реальних способів, як заробляти в Тік Ток, використовуючи власний обліковий запис. Популярність майданчика збільшуватиметься, тому питання, як заробити гроші в Тік Ток, потрібно ставити вже сьогодні і розпочинати монетизацію Тік Ток.

Последние материалы рубрики

«Вітамінізований кейс», або Як за допомогою структурованого сайту та ребрендингу просувати екопродукцію: історія компанії VitaminBox

«Вітамінізований кейс», або Як за допомогою...

На прикладі нового кейсу ми покажемо, як підвищити впізнаваність бренду, розробити візуальний контент спеціально для ніші...

Аудит Google Ads

Аудит Google Ads: на що звернути увагу маркетологу?

Що таке аудит Google Ads? Які задачі виконує та як правильно провести аналіз облікового запису?

Оголошення Google Local Inventory Ads

Оголошення Google Local Inventory Ads: як вони працюють та кому...

Оголошення Google Local Inventory Ads — ефективний спосіб просування в інтернеті фізичних торгових точок. Про переваги та недоліки LIA, а також...

Аналоги Canva

Аналоги Canva: 8 зручних онлайн-сервісів для роботи з...

Графічний онлайн-редактор Canva — справжній фаворит багатьох digital-фахівців, які працюють із зображеннями чи презентаціями. Зважаючи на...

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Виконують всі задачі, досягаючи кращих КРІ
Рекомендую Webpromo як надійних партнерів
Кратно зросли показники приросту органічного трафіку
Серед багатьох ми обрали Webpromo
Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo - це продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності