Головна » Блог » Персоналізована реклама в Facebook для МСБ як спосіб пережити пандемію

Персоналізована реклама в Facebook для МСБ як спосіб пережити пандемію

01.03.2021

Ольга Коцофане, головний редактор блогу Webpromo


Ми вже не раз піднімали в нашому блозі тему роботи бізнесу в умовах пандемії COVID-19. Це питання не обійшов стороною і інші платформи, які безпосередньо пов’язані з просуванням проектів онлайн. Так, в кінці лютого Facebook представив ініціативу для малого і середнього бізнесу «Good Ideas Deserve To Be Found» («Хороші ідеї заслуговують бути знайденими»). Її ключовий ідей щодо залучення клієнтів з соціальних мереж є персоналізована реклама.



Персоналізована реклама в Facebook для МСБ як спосіб пережити пандемію

 

Чому МСБ варто робити ставки на персоналізовану рекламу?

Стрічка новин кожної людини унікальна. Алгоритм Facebook і Instagram показують користувачам той контент, який з більшою ймовірністю їм цікавий. Його робота як раз заснована на персоналізації. У рекламі такий підхід сприяє тому, щоб користувачі знаходили продукти і послуги, що відповідатимуть їхнім потребам.

Для МСБ персоналізована реклама дозволить «охопити найбільш ймовірних клієнтів за доступною ціною». Як наслідок, бізнес отримає більше конверсій при менших витратах. І це як раз те, що необхідно кожній компанії в умовах затяжного пандемії і зниження продажів офлайн.

Важливо! Для багатьох компаній в сегменті МСБ цифровий маркетинг став рятувальним кругом: дві третини малих підприємств в 17 країнах повідомили, що вони почали або розширили використання цифрових інструментів для маркетингу, а 61% повідомили, що вони очікують збільшення використання цих інструментів після пандемії. Про це пише в своєму дослідженні Deloitte. Особливо це видно на діаграмі нижче:

Які інструменти малий і середній бізнес вибирає на різних етапах роботи з клієнтом від обізнаності до продажу. Дослідження: Deloitte

Які інструменти малий і середній бізнес вибирає на різних етапах роботи з клієнтом від обізнаності до продажу. Дослідження: Deloitte



 

Що ще Facebook пропонує малому і середньому бізнесу?

  • Спрощену панель управління Business Ads Manager. Тепер буде набагато простіше оцінити ефективність кампаній і ви зможете швидше приступити до їх оптимізації.
  • До червня 2021 року скасовані збори з підприємств, які продають через Checkout.
  • Мінімум до серпня 2021 року скасовані збори за платні онлайн-заходи.
  • У бізнес-сторінок для ресторанів з’явилася вкладка для меню, а також спрощений їх перегляд в «Бізнес поблизу».
  • У центрі ресурсів для бізнесу Facebook і професійному дашборда Instagram можна знайти додаткову інформацію про персоналізовану рекламу. Вона буде регулярно додаватися з хештегом #DeserveToBeFound.

 

Також читайте інші статті в блозі Webpromo:

І підписуйтесь на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

Як розробити лендінг в сервісі SendPulse

Як розробити лендінг в сервісі SendPulse

Раніше ми розглянули анатомію лендінгу, етапи його підготовки. Для вибору посадкової сторінки вам не знадобляться знання коду або...

Spark Ads — новий нативний формат реклами для брендів в TikTok

Spark Ads забезпечує більш високі результати від проведення рекламних кампаній при мінімальному бюджеті. Новий нативний формат об'єднує...

Як створити і використовувати воронки продажів в маркетингу? Відстежуємо воронку за допомогою Google Analytics

Як створити і використовувати воронки продажів в...

Що таке воронка продажів, як створити і використовувати, для чого відстежувати ваші воронки в Google Analytics? Все, що ви хотіли дізнатися про...

Landing Page від А до Я Підготовка ефективного лендінгу: 8 кроків до високих продаж

Підготовка ефективного лендінгу: 8 кроків до високих...

Перед розробкою лендінгу потрібно продумати весь шлях потенційного клієнта. Як? Конвертувати ліди в клієнтів із залученням трафіку?...

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті