Персоналізована реклама в Facebook для МСБ як спосіб пережити пандемію
01.03.2021
Ми вже не раз піднімали в нашому блозі тему роботи бізнесу в умовах пандемії COVID-19. Це питання не обійшов стороною і інші платформи, які безпосередньо пов’язані з просуванням проектів онлайн. Так, в кінці лютого Facebook представив ініціативу для малого і середнього бізнесу «Good Ideas Deserve To Be Found» («Хороші ідеї заслуговують бути знайденими»). Її ключовий ідей щодо залучення клієнтів з соціальних мереж є персоналізована реклама.
Чому МСБ варто робити ставки на персоналізовану рекламу?
Стрічка новин кожної людини унікальна. Алгоритм Facebook і Instagram показують користувачам той контент, який з більшою ймовірністю їм цікавий. Його робота як раз заснована на персоналізації. У рекламі такий підхід сприяє тому, щоб користувачі знаходили продукти і послуги, що відповідатимуть їхнім потребам.
Для МСБ персоналізована реклама дозволить «охопити найбільш ймовірних клієнтів за доступною ціною». Як наслідок, бізнес отримає більше конверсій при менших витратах. І це як раз те, що необхідно кожній компанії в умовах затяжного пандемії і зниження продажів офлайн.
Важливо! Для багатьох компаній в сегменті МСБ цифровий маркетинг став рятувальним кругом: дві третини малих підприємств в 17 країнах повідомили, що вони почали або розширили використання цифрових інструментів для маркетингу, а 61% повідомили, що вони очікують збільшення використання цих інструментів після пандемії. Про це пише в своєму дослідженні Deloitte. Особливо це видно на діаграмі нижче:
Які інструменти малий і середній бізнес вибирає на різних етапах роботи з клієнтом від обізнаності до продажу. Дослідження: Deloitte
Що ще Facebook пропонує малому і середньому бізнесу?
- Спрощену панель управління Business Ads Manager. Тепер буде набагато простіше оцінити ефективність кампаній і ви зможете швидше приступити до їх оптимізації.
- До червня 2021 року скасовані збори з підприємств, які продають через Checkout.
- Мінімум до серпня 2021 року скасовані збори за платні онлайн-заходи.
- У бізнес-сторінок для ресторанів з’явилася вкладка для меню, а також спрощений їх перегляд в «Бізнес поблизу».
- У центрі ресурсів для бізнесу Facebook і професійному дашборда Instagram можна знайти додаткову інформацію про персоналізовану рекламу. Вона буде регулярно додаватися з хештегом #DeserveToBeFound.
Також читайте інші статті в блозі Webpromo:
- Види реклами на YouTube: опис, плюси та мінуси;
- Просування мобільного додатка «UKRSIB Online». Зниження ціни за установку для IOS в 3 рази за допомогою нового джерела. Кейс Ukrsibbank BNP Paribas Group;
- Статистика для e-commerce: дані, які потрібно знати маркетологу в 2021 році.
І підписуйтесь на наш Telegram-канал про маркетинг.