Головна » Блог » Персоналізована реклама в Facebook для МСБ як спосіб пережити пандемію

Персоналізована реклама в Facebook для МСБ як спосіб пережити пандемію

01.03.2021

Ольга Коцофане, головний редактор блогу Webpromo


Ми вже не раз піднімали в нашому блозі тему роботи бізнесу в умовах пандемії COVID-19. Це питання не обійшов стороною і інші платформи, які безпосередньо пов’язані з просуванням проектів онлайн. Так, в кінці лютого Facebook представив ініціативу для малого і середнього бізнесу «Good Ideas Deserve To Be Found» («Хороші ідеї заслуговують бути знайденими»). Її ключовий ідей щодо залучення клієнтів з соціальних мереж є персоналізована реклама.



Персоналізована реклама в Facebook для МСБ як спосіб пережити пандемію

 

Чому МСБ варто робити ставки на персоналізовану рекламу?

Стрічка новин кожної людини унікальна. Алгоритм Facebook і Instagram показують користувачам той контент, який з більшою ймовірністю їм цікавий. Його робота як раз заснована на персоналізації. У рекламі такий підхід сприяє тому, щоб користувачі знаходили продукти і послуги, що відповідатимуть їхнім потребам.

Для МСБ персоналізована реклама дозволить «охопити найбільш ймовірних клієнтів за доступною ціною». Як наслідок, бізнес отримає більше конверсій при менших витратах. І це як раз те, що необхідно кожній компанії в умовах затяжного пандемії і зниження продажів офлайн.

Важливо! Для багатьох компаній в сегменті МСБ цифровий маркетинг став рятувальним кругом: дві третини малих підприємств в 17 країнах повідомили, що вони почали або розширили використання цифрових інструментів для маркетингу, а 61% повідомили, що вони очікують збільшення використання цих інструментів після пандемії. Про це пише в своєму дослідженні Deloitte. Особливо це видно на діаграмі нижче:

Які інструменти малий і середній бізнес вибирає на різних етапах роботи з клієнтом від обізнаності до продажу. Дослідження: Deloitte

Які інструменти малий і середній бізнес вибирає на різних етапах роботи з клієнтом від обізнаності до продажу. Дослідження: Deloitte



 

Що ще Facebook пропонує малому і середньому бізнесу?

  • Спрощену панель управління Business Ads Manager. Тепер буде набагато простіше оцінити ефективність кампаній і ви зможете швидше приступити до їх оптимізації.
  • До червня 2021 року скасовані збори з підприємств, які продають через Checkout.
  • Мінімум до серпня 2021 року скасовані збори за платні онлайн-заходи.
  • У бізнес-сторінок для ресторанів з’явилася вкладка для меню, а також спрощений їх перегляд в «Бізнес поблизу».
  • У центрі ресурсів для бізнесу Facebook і професійному дашборда Instagram можна знайти додаткову інформацію про персоналізовану рекламу. Вона буде регулярно додаватися з хештегом #DeserveToBeFound.

 

Також читайте інші статті в блозі Webpromo:

І підписуйтесь на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

Конверсія продажів онлайн та офлайн: проста формула + приклад розрахунку

Конверсія продажів онлайн та офлайн: проста формула +...

Визначення поняття конверсії продажів. Як правильно робити розрахунок та підвищити ефективність маркетингової стратегії?

Як оптимізувати зображення на сайті: практичні рекомендації від назви до мікророзмітки

Як оптимізувати зображення на сайті: практичні...

Впевнені, що знаєте як оптимізувати картинки на сайті? Які основні вимоги пошукових систем до зображень на сайті? Як стиснути графіку...

Модель аукціону першої ціни: нововведення від Google AdSense

Модель аукціону першої ціни: нововведення від Google AdSense

Модель аукціону першої ціни спростить процес покупки рекламних місць на платформі Google AdSense.

Google Analytics 4 оновився: інтеграція з Search Console, атрибуція на основі даних і досягнення маркетингових цілей

Google Analytics 4 оновився: інтеграція з Search Console, атрибуція на...

Що оновили в Google Analytics 4? Як інтегрували Search Console, змінили модель атрибуції, а також які представили нові дві моделі машинного навчання?...

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті