Головна » Блог » Персоналізована реклама в Facebook для МСБ як спосіб пережити пандемію

Персоналізована реклама в Facebook для МСБ як спосіб пережити пандемію

01.03.2021

Ольга Коцофане, головний редактор блогу Webpromo


Ми вже не раз піднімали в нашому блозі тему роботи бізнесу в умовах пандемії COVID-19. Це питання не обійшов стороною і інші платформи, які безпосередньо пов’язані з просуванням проектів онлайн. Так, в кінці лютого Facebook представив ініціативу для малого і середнього бізнесу «Good Ideas Deserve To Be Found» («Хороші ідеї заслуговують бути знайденими»). Її ключовий ідей щодо залучення клієнтів з соціальних мереж є персоналізована реклама.



Персоналізована реклама в Facebook для МСБ як спосіб пережити пандемію

 

Чому МСБ варто робити ставки на персоналізовану рекламу?

Стрічка новин кожної людини унікальна. Алгоритм Facebook і Instagram показують користувачам той контент, який з більшою ймовірністю їм цікавий. Його робота як раз заснована на персоналізації. У рекламі такий підхід сприяє тому, щоб користувачі знаходили продукти і послуги, що відповідатимуть їхнім потребам.

Для МСБ персоналізована реклама дозволить «охопити найбільш ймовірних клієнтів за доступною ціною». Як наслідок, бізнес отримає більше конверсій при менших витратах. І це як раз те, що необхідно кожній компанії в умовах затяжного пандемії і зниження продажів офлайн.

Важливо! Для багатьох компаній в сегменті МСБ цифровий маркетинг став рятувальним кругом: дві третини малих підприємств в 17 країнах повідомили, що вони почали або розширили використання цифрових інструментів для маркетингу, а 61% повідомили, що вони очікують збільшення використання цих інструментів після пандемії. Про це пише в своєму дослідженні Deloitte. Особливо це видно на діаграмі нижче:

Які інструменти малий і середній бізнес вибирає на різних етапах роботи з клієнтом від обізнаності до продажу. Дослідження: Deloitte

Які інструменти малий і середній бізнес вибирає на різних етапах роботи з клієнтом від обізнаності до продажу. Дослідження: Deloitte



 

Що ще Facebook пропонує малому і середньому бізнесу?

  • Спрощену панель управління Business Ads Manager. Тепер буде набагато простіше оцінити ефективність кампаній і ви зможете швидше приступити до їх оптимізації.
  • До червня 2021 року скасовані збори з підприємств, які продають через Checkout.
  • Мінімум до серпня 2021 року скасовані збори за платні онлайн-заходи.
  • У бізнес-сторінок для ресторанів з’явилася вкладка для меню, а також спрощений їх перегляд в «Бізнес поблизу».
  • У центрі ресурсів для бізнесу Facebook і професійному дашборда Instagram можна знайти додаткову інформацію про персоналізовану рекламу. Вона буде регулярно додаватися з хештегом #DeserveToBeFound.

 

Також читайте інші статті в блозі Webpromo:

І підписуйтесь на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

Новини та плани Google на 2022 рік: MUM, штучний інтелект та повна...

Технології, які Google планує використовувати у найближчому майбутньому. Короткий огляд, що потрібно знати про зміни.

Дослідження: як розвивається ринок мобільних додатків?

Аналіз мобільного ринку показує скільки сьогодні користувачі витрачають на покупку мобільних додатків. Яку суму витрат становитиме...

Як Google ранжує сайти? Ключові слова як фактор

Наскільки важливо для Google наповнення ключовими словами? Оновлення Google, що змінили принципи SEO та критерії ранжування сайтів

Статистика: наскільки швидко зростає популярність Social commerce?

Звіт Accenture прогнозує, скільки відсотків доходу надходитиме від Social commerce. Хто купує у соціальних мережах, а також найпопулярніші товари

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті