Головна » Блог » У GMB тепер можна відстежувати модерацію відгуків і поскаржитися на фейки

У GMB тепер можна відстежувати модерацію відгуків і поскаржитися на фейки

19.03.2021

Ольга Коцофане, головний редактор блогу Webpromo


Google My Business запустив інструмент для управління відгуками. Тепер власники профілів Мій бізнес і SEO-спеціалісти зможуть відстежити, які відгуки не пройшли модерацію Google, поскаржитися на недостовірні відгуки, подати апеляцію в разі пропущений запиту, а також бачити список всіх своїх відгуків в хронологічному порядку зі звітом перевірки про порушення для кожного.

Google My Business запустив інструмент для управління відгуками.



 

Як скористатися інструментом управління відгуків в Google My Business

  1. Перейдіть за посиланням і виберіть потрібний профіль. Відзначимо, що якщо з вашим аккаунтом пов’язано занадто велика кількість GMB-профілів, то інструмент доступний не буде.
  2. Виберіть потрібну вам операцію. Наприклад, перевірити статус скарги або відправити нову скаргу.
  3. Якщо ви виберете повідомити про нову скарзі, то система надасть вам список всіх недавніх відгуків. Google My Business запустив інструмент для управління відгуками.
  4. Якщо ви виявите на перевірку відкликання, то зможете Уведіть поточний статус для обраного відкликання.


 

Переваги управління відгуками

Відгуки в GMB дозволяють звичайним користувачам отримати більше корисної інформації про компанії. Але, як і в звичайному житті, вони не завжди є джерелом достовірних даних. Фейкові відгуки використовуються для залучення клієнтів, боротьби з конкурентами, підвищень позицій у видачі або просто поширюють шкідницький контент. Якраз завдяки новому інструменту управління відгуками власники акаунтів в GMB зможуть самостійно відстежувати порушення і повідомляти про них Google.

 

Також читайте інші статті в блозі Webpromo:

І підписуйтесь на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

Що таке SEO-тексти і як їх правильно писати? Навчіться, щоб опинитися в Топі Google

Що таке SEO-тексти і як їх правильно писати? Навчіться, щоб...

Розповімо про особливості роботи алгоритмів в пошукових системах, чому не кожен текст може бути SЕО-статтею, чим займається і що...

Офлайн-конверсії Facebook Ads і Google Ads. Як підвищити якість лідів?

Що таке офлайн-конверсія (offline conversion), як працює цей сучасний інструмент в інтернеті, соціальних мережах, як правильно і ефективно...

Performance Marketing в діджитал - тренди 2021, які потрібно запровадити ще "вчора"

Performance Marketing в діджитал – тренди 2021, які потрібно...

Як працює performance-маркетинг для бізнесу сьогодні, хто такий сучасний перформанс-маркетолог, ключові методи та підходи маркетингу в...

Google June 2021 Core Update: які зміни принесло оновлення основного...

2 червня Google викотив June 2021 Core Update ― першу частину із запланованого на літо поновлення ядра. Як апдейт вплинув на ранжування сайтів? Які...

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті