Головна » Блог » У GMB тепер можна відстежувати модерацію відгуків і поскаржитися на фейки

У GMB тепер можна відстежувати модерацію відгуків і поскаржитися на фейки

19.03.2021

Ольга Коцофане, головний редактор блогу Webpromo


Google My Business запустив інструмент для управління відгуками. Тепер власники профілів Мій бізнес і SEO-спеціалісти зможуть відстежити, які відгуки не пройшли модерацію Google, поскаржитися на недостовірні відгуки, подати апеляцію в разі пропущений запиту, а також бачити список всіх своїх відгуків в хронологічному порядку зі звітом перевірки про порушення для кожного.

Google My Business запустив інструмент для управління відгуками.



 

Як скористатися інструментом управління відгуків в Google My Business

  1. Перейдіть за посиланням і виберіть потрібний профіль. Відзначимо, що якщо з вашим аккаунтом пов’язано занадто велика кількість GMB-профілів, то інструмент доступний не буде.
  2. Виберіть потрібну вам операцію. Наприклад, перевірити статус скарги або відправити нову скаргу.
  3. Якщо ви виберете повідомити про нову скарзі, то система надасть вам список всіх недавніх відгуків. Google My Business запустив інструмент для управління відгуками.
  4. Якщо ви виявите на перевірку відкликання, то зможете Уведіть поточний статус для обраного відкликання.


 

Переваги управління відгуками

Відгуки в GMB дозволяють звичайним користувачам отримати більше корисної інформації про компанії. Але, як і в звичайному житті, вони не завжди є джерелом достовірних даних. Фейкові відгуки використовуються для залучення клієнтів, боротьби з конкурентами, підвищень позицій у видачі або просто поширюють шкідницький контент. Якраз завдяки новому інструменту управління відгуками власники акаунтів в GMB зможуть самостійно відстежувати порушення і повідомляти про них Google.

 

Також читайте інші статті в блозі Webpromo:

І підписуйтесь на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

Think with Google

Тенденції пошуку в Google на 2022 рік

Як змінився вектор пошуку у 2022 році? Think with Google опублікував тенденції, які допоможуть відстежувати поведінку споживачів

Через нові правила реклами половина маркетологів...

Новий звіт Bango The App-ocalypse показав, що маркетологи зазнають негативного впливу на свій прибуток у зв'язку з новими правилами реклами та...

дослідження Semrush

Найбільш швидко зростаючі галузі малого та середнього...

Які ніші вважаються лідерами у сегменті малого та середнього бізнесу? Дослідження визначило ТОП відвідуваних сайтів та ефективні...

Огляд сервісів CRO. Функціональність інструментів за...

Повний перелік всіх потрібних сервісів для оптимізації конверсії. Набір інструментів для аналітики, збору даних, оформлення та...

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті