Головна » Блог » У GMB тепер можна відстежувати модерацію відгуків і поскаржитися на фейки

У GMB тепер можна відстежувати модерацію відгуків і поскаржитися на фейки

19.03.2021

Ольга Коцофане


Google My Business запустив інструмент для управління відгуками. Тепер власники профілів Мій бізнес і SEO-спеціалісти зможуть відстежити, які відгуки не пройшли модерацію Google, поскаржитися на недостовірні відгуки, подати апеляцію в разі пропущений запиту, а також бачити список всіх своїх відгуків в хронологічному порядку зі звітом перевірки про порушення для кожного.

Google My Business запустив інструмент для управління відгуками.



 

Як скористатися інструментом управління відгуків в Google My Business

  1. Перейдіть за посиланням і виберіть потрібний профіль. Відзначимо, що якщо з вашим аккаунтом пов’язано занадто велика кількість GMB-профілів, то інструмент доступний не буде.
  2. Виберіть потрібну вам операцію. Наприклад, перевірити статус скарги або відправити нову скаргу.
  3. Якщо ви виберете повідомити про нову скарзі, то система надасть вам список всіх недавніх відгуків. Google My Business запустив інструмент для управління відгуками.
  4. Якщо ви виявите на перевірку відкликання, то зможете Уведіть поточний статус для обраного відкликання.


 

Переваги управління відгуками

Відгуки в GMB дозволяють звичайним користувачам отримати більше корисної інформації про компанії. Але, як і в звичайному житті, вони не завжди є джерелом достовірних даних. Фейкові відгуки використовуються для залучення клієнтів, боротьби з конкурентами, підвищень позицій у видачі або просто поширюють шкідницький контент. Якраз завдяки новому інструменту управління відгуками власники акаунтів в GMB зможуть самостійно відстежувати порушення і повідомляти про них Google.

 

Також читайте інші статті в блозі Webpromo:

І підписуйтесь на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

«Вітамінізований кейс», або Як за допомогою структурованого сайту та ребрендингу просувати екопродукцію: історія компанії VitaminBox

«Вітамінізований кейс», або Як за допомогою...

На прикладі нового кейсу ми покажемо, як підвищити впізнаваність бренду, розробити візуальний контент спеціально для ніші...

Аудит Google Ads

Аудит Google Ads: на що звернути увагу маркетологу?

Що таке аудит Google Ads? Які задачі виконує та як правильно провести аналіз облікового запису?

Оголошення Google Local Inventory Ads

Оголошення Google Local Inventory Ads: як вони працюють та кому...

Оголошення Google Local Inventory Ads — ефективний спосіб просування в інтернеті фізичних торгових точок. Про переваги та недоліки LIA, а також...

Аналоги Canva

Аналоги Canva: 8 зручних онлайн-сервісів для роботи з...

Графічний онлайн-редактор Canva — справжній фаворит багатьох digital-фахівців, які працюють із зображеннями чи презентаціями. Зважаючи на...

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Виконують всі задачі, досягаючи кращих КРІ
Рекомендую Webpromo як надійних партнерів
Кратно зросли показники приросту органічного трафіку
Серед багатьох ми обрали Webpromo
Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo - це продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності