У GMB тепер можна відстежувати модерацію відгуків і поскаржитися на фейки
19.03.2021
Google My Business запустив інструмент для управління відгуками. Тепер власники профілів Мій бізнес і SEO-спеціалісти зможуть відстежити, які відгуки не пройшли модерацію Google, поскаржитися на недостовірні відгуки, подати апеляцію в разі пропущений запиту, а також бачити список всіх своїх відгуків в хронологічному порядку зі звітом перевірки про порушення для кожного.
Як скористатися інструментом управління відгуків в Google My Business
- Перейдіть за посиланням і виберіть потрібний профіль. Відзначимо, що якщо з вашим аккаунтом пов’язано занадто велика кількість GMB-профілів, то інструмент доступний не буде.
- Виберіть потрібну вам операцію. Наприклад, перевірити статус скарги або відправити нову скаргу.
- Якщо ви виберете повідомити про нову скарзі, то система надасть вам список всіх недавніх відгуків.
- Якщо ви виявите на перевірку відкликання, то зможете Уведіть поточний статус для обраного відкликання.
Переваги управління відгуками
Відгуки в GMB дозволяють звичайним користувачам отримати більше корисної інформації про компанії. Але, як і в звичайному житті, вони не завжди є джерелом достовірних даних. Фейкові відгуки використовуються для залучення клієнтів, боротьби з конкурентами, підвищень позицій у видачі або просто поширюють шкідницький контент. Якраз завдяки новому інструменту управління відгуками власники акаунтів в GMB зможуть самостійно відстежувати порушення і повідомляти про них Google.
Також читайте інші статті в блозі Webpromo:
- Розбираємо 3 ключових тренда контент-маркетингу в 2021 році;
- Ключові фрази long tail – значна частина SEO-оптимізації сайту;
- Статистика для e-commerce: дані, які потрібно знати маркетологу в 2021 році.
І підписуйтесь на наш Telegram-канал про маркетинг.