Що таке CPA-мережа та як співпрацювати з платформами? Детально розбираємо моделі розрахунку, а також інструменти CPA-мереж
За які слова та фрази Facebook може забанити рекламу?
Які розміри банерів використовувати у медійній рекламі? Дізнайтеся, який формат принесе найбільшу ефективність рекламним кампаніям.
Ознайомтеся з детальною інструкцією про те, як маркетологу відкрити доступу до Google Ads.
Як заповнити профіль компанії LinkedIn, щоб охопити цільову аудиторію та підготувати аккаунт до реклами?
Що включає бриф, які функції він виконує і як маркетологу заповнити бриф на контекстну рекламу, щоб повернути інвестиції, а стратегія...
Доступні формати рекламних оголошень TikTok. Описи та якому бізнесу підійде кожен із них.
Що таке бриф на таргетовану рекламу, які елементи в нього входять і як маркетологу заповнити бриф, щоб повернути інвестиції?
Як автоматизувати найпростіші завдання в контекстній рекламі? Розбираємо правила, типи та інструменти.
На які показали маркетологу, варто звертати увагу при аналізі ефективності рекламних кампаній?
Дізнайтеся яких помилок варто уникати для того, щоб ремаркетинг працював ефективно
Чому не всі рекламодавці використовують адаптивні оголошення в медійній мережі? Ми розповімо про плюси та мінуси автоматизації...
Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.