PPC | Контекстна та таргетингова реклама

Що таке CPA-мережі?

Що таке CPA-мережі?

Що таке CPA-мережа та як співпрацювати з платформами? Детально розбираємо моделі розрахунку, а також інструменти CPA-мереж

Теми, які призводять до відхилення реклами в Facebook та Instagram

17 тем, які призводять до відхилення реклами в Facebook та Instagram

За які слова та фрази Facebook може забанити рекламу?

Баннери в Google Ads

Актуальні розміри банерів Google Ads

Які розміри банерів використовувати у медійній рекламі? Дізнайтеся, який формат принесе найбільшу ефективність рекламним кампаніям.

Як відкрити доступ до Google Ads: детальна інструкція

Ознайомтеся з детальною інструкцією про те, як маркетологу відкрити доступу до Google Ads.

Як наповнити профіль LinkedIN

Як підготувати акаунт у LinkedIN до просування? Чек-лист від...

Як заповнити профіль компанії LinkedIn, щоб охопити цільову аудиторію та підготувати аккаунт до реклами?

Як маркетологу заповнити бриф на контекстну рекламу, щоб...

Що включає бриф, які функції він виконує і як маркетологу заповнити бриф на контекстну рекламу, щоб повернути інвестиції, а стратегія...

реклама TikTok

Види реклами у TikTok

Доступні формати рекламних оголошень TikTok. Описи та якому бізнесу підійде кожен із них.

Як маркетологу заповнити бриф на таргетовану рекламу, щоб...

Що таке бриф на таргетовану рекламу, які елементи в нього входять і як маркетологу заповнити бриф, щоб повернути інвестиції?

Автоматизація PPC

6 правил автоматизації контекстної реклами

Як автоматизувати найпростіші завдання в контекстній рекламі? Розбираємо правила, типи та інструменти.

Ключові показники РРС, які важливо відстежувати...

На які показали маркетологу, варто звертати увагу при аналізі ефективності рекламних кампаній?

Ремаркетинг

5 поширених помилок при запуску ремаркетингу

Дізнайтеся яких помилок варто уникати для того, щоб ремаркетинг працював ефективно

Адаптивні оголошення в контекстно-медійній мережі Google

Адаптивні оголошення в контекстно-медійній мережі Google:...

Чому не всі рекламодавці використовують адаптивні оголошення в медійній мережі? Ми розповімо про плюси та мінуси автоматизації...

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Виконують всі задачі, досягаючи кращих КРІ
Рекомендую Webpromo як надійних партнерів
Кратно зросли показники приросту органічного трафіку
Серед багатьох ми обрали Webpromo
Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo - це продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності