PPC | Контекстна та таргетингова реклама

Як покращити оголошення в Google Shopping

Як покращити оголошення в Google Shopping, щоб вони продавали?

Використовуєте оголошення в Google Shopping для реклами товару, але не влаштовує рівень продажів? Спеціальні пропозиції, якісні фото та інші...

Кейс ALSER.kz

Як відмова від Google Smart Shopping на користь Performance Max принесла +80%...

Чи можна ефективно просувати інтернет-магазин в Google Ads, коли традиційні та перевірені інструменти недоступні? На прикладі кейсу ALSER.kz...

Аудит Google Ads

Аудит Google Ads: на що звернути увагу маркетологу?

Що таке аудит Google Ads? Які задачі виконує та як правильно провести аналіз облікового запису?

Оголошення Google Local Inventory Ads

Оголошення Google Local Inventory Ads: як вони працюють та кому...

Оголошення Google Local Inventory Ads — ефективний спосіб просування в інтернеті фізичних торгових точок. Про переваги та недоліки LIA, а також...

Арбітраж трафіка: що це таке і як на ньому заробити

Арбітраж трафіка: що це таке і як на ньому заробити

У новій статті ми не просто розповідаємо про потенціал і користь аффілейт-маркетингу, а пояснюємо, що таке арбітраж трафіка та як від...

Facebook Ads: які 8 показників відстежувати маркетологам та як скласти якісний звіт

Facebook Ads: які 8 показників відстежувати маркетологам та як...

Редакція Webpromo зібрала для вас 8 основних показників реклами у Facebook, які допоможуть оцінити, наскільки добре працює ваша реклама та який...

Оновлення Facebook Ads Manager 2022

Оновлення Facebook Ads Manager за 2022 рік. Що змінилося у рекламному...

Ми зібрали всі оновлення за попередній рік, які Meta впровадила в рекламному кабінеті. Слідкуйте за змінами, щоб використовувати нові...

Update Google Ads 2022

Оновлення Google Ads за 2022 рік: перехід на Performance Max, розширення...

Список усіх оновлень рекламного кабінету за минулий рік. Що змінилося?

Медіаплан

Медіаплан для рекламних кампаній: навіщо потрібен та як...

Щоб отримати максимум ефективності рекламної кампанії, потрібно вірно розподілити бюджет, оцінити доцільність витрат по кожному із...

Статистика РРС, яку потрібно знати маркетологам у 2023 році

Статистика РРС, яку потрібно знати маркетологам у 2023 році

Редакція Webpromo підготувала статистику PPC, на яку можна спиратися під час медіапланування у 2023 році та розподілу бюджетів між каналами...

PPC-спеціаліст

Хто такий PPC-спеціаліст: обов’язки, необхідні навички та...

Спеціаліст з налаштування контекстної реклами — одна з найбільш переспективних та затребуваних професій у digital-маркетингу....

6 способів зв’язатися зі службою підтримки Facebook

6 способів зв’язатися зі службою підтримки Facebook

Терміново потрібно отримати технічну допомогу від Facebook, але не знаєте, як це зробити? Тоді скоріше відкривайте статтю 😏

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Виконують всі задачі, досягаючи кращих КРІ
Рекомендую Webpromo як надійних партнерів
Кратно зросли показники приросту органічного трафіку
Серед багатьох ми обрали Webpromo
Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo - це продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності