Які типи рекламних кампаній у Google і Facebook підійдуть для просування мобільного додатка і як аналізувати дані про скачування та конверсії?
Що таке CTR, який відсоток клікабельності вважається оптимальним та як збільшити кліки в контекстній рекламі?
Повний перелік рекламних цілей Facebook Ads: специфіка та нюанси. Як правильно вибрати та на що слід звернути увагу?
Показники уваги як основні KPI.
Як успішно вивести компанію на новий ринок
Найпоширеніші розміри для адаптивної реклами. Рекомендації для рекламодавців Google
Що таке Search Partners та хто входить до списку партнерів Google? Рекламодавці можуть оптимізувати кампанії з огляду на переваги та недоліки...
Який розмір зображення точно не обріжеться? Рекомендації для рекламодавців Facebook
Основні види ключових слів для пошукової реклами. Як правильно залучати цільову аудиторію та продавати за рахунок правильно...
Графічні оголошення Discovery Ads набирають популярності серед рекламодавців. Розбираємо головні "фішки" рекламних оголошень, у чому...
Популярні помилки, які часто допускає бізнес перед запуском рекламної кампанії на Youtube. Чого слід уникати, щоб отримати максимальну...
Як розпочати роботу в Google Merchant Center та запустити рекламу в Google Shopping? Покрокова інструкція для сервісів Google
Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.