PPC | Контекстна та таргетингова реклама

Enhanced Conversions — новий інструмент Google Ads для більш точного...

Як працює Enhanced Conversions в Google Ads? Чим корисний інструмент? Як підвищити точність даних, які збираються з вашого сайту? Дізнайтеся, як...

Топ літніх TikTok-трендів і продуманих ідей для відео Який контент найпопулярніший?

Топ літніх TikTok-трендів і продуманих ідей для ваших відео....

Перегляньте Топ-5 TikTok-трендів і продуманих ідей, які подобаються користувачам платформи. Запустіть ефективну рекламну кампанію в TikTok,...

як аналізувати рекламу конкурентів

Моніторимо конкурентів в Facebook і Instagram. 6 способів для...

Навіщо аналізувати рекламні оголошення конкурентів в Facebook і Instagram? Як провести моніторинг і переглянути їх рекламу за допомогою...

Як рекламодавцям фінансових продуктів з обмеженням подати заявку на сертифікацію в Google?

Як рекламодавцям фінансових продуктів з обмеженням...

Як рекламодавцям подати заявку на підтвердження сертифікації Google? Розповідаємо про ключові зміни в сертифікації фінансових...

Instagram представив рекламу і оновлену функцію Reels. Як створювати привабливі ролики?

Instagram представив оновлену функцію і рекламу Reels. Як...

Коли в Instagram з'явилася стрічка Reels? Як використовувати рекламу? Що пропонує для користувачів Instagram for Business? 4 поради Instagram про те, як...

Як створювати YouTube-рекламу: 5 рекомендацій для поліпшення...

Рекламні стратегії допомагають брендам досягати високих результатів на YouTube і в бізнесі. Як? Навчіться використовувати базові...

Як дати доступ до рекламного кабінету Facebook: покрокова інструкція та ролі в акаунті

Як дати доступ до рекламного кабінету Facebook: покрокова...

Як відкрити доступ до рекламного кабінету в Facebook? Є два способи: через Facebook Business Manager або Business Suite і через Facebook Ads. Читайте докладну...

Офлайн-конверсії Facebook Ads і Google Ads. Як підвищити якість лідів?

Що таке офлайн-конверсія (offline conversion), як працює цей сучасний інструмент в інтернеті, соціальних мережах, як правильно і ефективно...

Як збільшити ефективність динамічної товарної реклами в...

Що таке динамічна реклама в Facebook? Як вона виглядає і кому підходить такий формат? Як налаштувати і запустити Dynamic Ads в Facebook і як...

Як ми знизили ціну за встановлення мобільного додатка в Facebook на 50% з місячним бюджетом 60 000 $

Як ми знизили ціну за встановлення мобільного додатка в...

У цьому кейсі ми розповімо про нові інструменти, які ми застосували для оптимізації рекламної кампанії мобільного додатка клієнта і...

20 порад, як збільшити ефективність відеореклами в App Store і Google Play на етапі створення

20 порад, як збільшити ефективність відеореклами в App Store і...

У просуванні мобільних додатків в інтернеті діє всім відомий закон: відеореклама ефективніше картинки або тексту. Використовуйте...

Карусель в Facebook: 5 особливостей цього формату рекламних оголошень, про які ви могли не знати

Карусель в Facebook: 5 особливо цього формату рекламних...

Карусель в Facebook – это формат рекламного объявления в виде кольцевой галереи. В этой статье мы расскажем об особенностях карусели,...

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності