PPC | Контекстна та таргетингова реклама

Как повысить рентабельность контекстной рекламы в Google Ads для банковского сектора

Як підвищити рентабельність контекстної реклами в Google Ads...

У цій статті розглянемо основні ідеї, які допоможуть підвищити рентабельність контекстної реклами в Google Ads для банківського і...

Как оптимально распределить бюджет на рекламу в условиях кризиса?

Як оптимально розподілити бюджет на рекламу в умовах кризи?

Через стрімке поширення коронавирусной інфекції і жорстким карантином, який вводився для запобігання зростанню захворювань, багато...

Детальный таргетинг в социальных сетях: как найти нужную аудиторию с помощью рекламы

Детальний таргетинг в соціальних мережах: як знайти...

Цільова аудиторія в рекламі така ж важлива як і сам продукт. А хороша сегментація користувачів дозволяє вам бути ближче до свого...

Создаем приложение, оптимизированное под App Store и Google Play

Створюємо додаток, оптимізований під App Store і Google Play

Якщо вам цікаво зробити функціональний продукт з великою аудиторією, рекомендуємо «подружити» його з онлайн-майданчиками. Щоб ваше...

Найти, догнать, конвертировать в клиента: как ремаркетинг увеличивает ваши продажи

Знайти, наздогнати, конвертувати в клієнта: як ремаркетинг...

Про ремаркетингу сказано вже не мало. На блогах провідних компаній можна знайти не один кейс, де розповідають про те, що цей інструмент...

Как адаптивные медийные объявления принесли +75% конверсий?

Як адаптивні медійні оголошення в КМС принесли + 75%...

Для вирішення завдання збільшення конверсійних в КМС було прийнято рішення замінити всі статичні креативи на адаптивні медійні...

Как динамические креативы в Facebook принесли +64% конверсий за 1 месяц — Кейс IVR.UA

Як динамічні креативи Facebook Ads принесли + 64% конверсій за 1...

На прикладі цього кейса ви дізнаєтеся як можна збільшити конверсію використовуючи динамічні креативи для просування медичних послуг...

Динамічна товарна реклама в Facebook як джерело замовлень для інтернет-магазину: кейс ombre.ua

Динамічна товарна реклама в Facebook як джерело замовлень для...

На прикладі цього кейса ви дізнаєтеся, як інтернет-магазину збільшувати кількість нових замовлень, використовуючи можливості...

Реклама мобільних додатків в Facebook і Instagram: кейс Auchan Retail Україна

Реклама мобільних додатків в Facebook та Instagram: кейс Auchan Retail...

Мобільний додаток – незаперечна конкурентна перевага для бізнесу. Але щоб воно знайшло свою ЦА, його потрібно вміло прорекламувати....

Ліки від усіх недуг, або Як правильно просувати...

У онлайн-просування для кожної бізнес-ніші є свої особливості. Відмітна риса медичної - ряд обмежень для рекламних кампаній і...

Ефективні рекламні канали для просування клінік: кейс IVR

Ефективні рекламні канали для просування клінік: кейс IVR

Медицинская сфера имеет ряд ограничений на онлайн-продвижение, а маркетинговая воронка для клиники отличается от классической....

Оптимизация показателей эффективности контекстной рекламы

Оптимізація показників ефективності контекстної реклами....

Розуміння метрик ефективності контекстної реклами дає можливість оперувати реальними даними та оптимізувати рекламні кампанії. У...

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті
Кратно зросли показники приросту органічного трафіку
Рекомендую Webpromo, як надійних партнерів
Серед багатьох, ми обрали Webpromo
Виконують всі задачі, досягаючи кращих КРІ

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності