Як рекламодавцям подати заявку на підтвердження сертифікації Google? Розповідаємо про ключові зміни в сертифікації фінансових...
Коли в Instagram з'явилася стрічка Reels? Як використовувати рекламу? Що пропонує для користувачів Instagram for Business? 4 поради Instagram про те, як...
Рекламні стратегії допомагають брендам досягати високих результатів на YouTube і в бізнесі. Як? Навчіться використовувати базові...
Як відкрити доступ до рекламного кабінету в Facebook? Є два способи: через Facebook Business Manager або Business Suite і через Facebook Ads. Читайте докладну...
Що таке офлайн-конверсія (offline conversion), як працює цей сучасний інструмент в інтернеті, соціальних мережах, як правильно і ефективно...
Що таке динамічна реклама в Facebook? Як вона виглядає і кому підходить такий формат? Як налаштувати і запустити Dynamic Ads в Facebook і як...
У цьому кейсі ми розповімо про нові інструменти, які ми застосували для оптимізації рекламної кампанії мобільного додатка клієнта і...
У просуванні мобільних додатків в інтернеті діє всім відомий закон: відеореклама ефективніше картинки або тексту. Використовуйте...
Карусель в Facebook – это формат рекламного объявления в виде кольцевой галереи. В этой статье мы расскажем об особенностях карусели,...
Реклама в інтернеті для кожної ніші бізнесу має свої особливості. Відмітна риса контекстної реклами медичних послуг — широкий ряд...
При запуску рекламних кампаній в Facebook часто виникає питання ― чому кількість сеансів в Google Analytics на цільовій сторінці не збігається з...
LinkedIN ‒ найменш цікава платформа з точки зору користувачів, так як тут немає ні красивих фото, ні захоплюючих постів, ні тим більше...
Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.