Головна » Блог » SEO | Органічне просування сайту » Просування інтернет-магазину з нуля: гайд для маркетолога

Просування інтернет-магазину з нуля: гайд для маркетолога

05.02.2020

Тала Шилко


 

Здається, що про SEO-просуванні інтернет-магазину писали вже 1000 разів. Але зазвичай маркетологу або, якщо такого немає, власнику компанії ніколи вникати в ці мудровані довгі опуси. Тому зазвичай при виборі підрядника вони орієнтуються на ціни. Але перш ніж дізнаватися вартість просування інтернет-магазину, напевно, варто розібратися, за що платити?

Для цього ми в агентстві результативного інтернет-маркетингу Webpromo створили простий і зручний гайд, за допомогою якого клієнт зможе легко розібратися, для чого потрібно SEO-просування інтернет-магазину і як воно відбувається. Отже, перейдемо до суті.

 

1. Пошуковий аудит сайту

Перед тим як приступити до власне просування інтернет-магазину, ціна на яке залежить від безлічі факторів, проводять пошукової аудит ресурсу. У його ході сайт проходить перевірку на відповідність технічним вимогам пошукових систем, на швидкість завантаження сторінок і адаптивність під мобільні пристрої. Також перевіряють, чи встановлені файли robots.txt і sitemap.xml.

Для комплексного різнобічного і достовірного аудиту в тому числі використовують такі платні послуги, як Serpstat і Ahrefs. Їх вартість досить висока (хоча і виправдана), тому частіше за все самій компанії немає сенсу їх купувати, а краще звернутися до профільного агентство.

 

2. Конкурентний аналіз

Як і в будь-який інший сфері маркетингу, при розкручуванні інтернет-магазину в Києві і по Україні, так і за кордоном, необхідно провести порівняльний аналіз конкурентів на ринку, який дасть можливість взяти все найкраще від їхньої стратегії SEO-просування і уникнути допущених ними помилок.

 

3. Юзабіліті (CRO) аудит сайту

Здається, що цей пункт виявився тут випадково. Але насправді це не так. Первинний юзабіліті-аудит сайту допоможе оцінити, наскільки продумана структура інтернет-магазину, тобто як швидко користувач знайде потрібний товар. Це особливо важливо для майданчиків з великим асортиментом. Іноді виявляється, що назви розділів і категорій не відповідає ключовим запитам в ніші, на яку орієнтований ресурс.

В ідеальній ситуації структуру інтернет-магазину потрібно продумувати разом з SEO-спеціалістом ще до створення сайту, орієнтуючись на зібране семантичне ядро.

 

4. Збір семантичного ядра

Жоден якісний інтернет-ресурс не зможе обійтися без ключових слів, які відповідають запитам цільової аудиторії, а значить, приносять органічний трафік. Для того щоб знайти і кластеризувати такі запити, збирають семантичне ядро. За підсумком цих робіт створюють упорядкований набір слів і словосполучень, які найбільш точно характеризують спрямованість інтернет-магазину. Саме вони і повинні бути присутніми на сайті як якісь ідентифікатори для пошукових систем.

Якщо СЯ сайту буде недостатньо опрацьовано або його не буде зовсім, інтернет-магазин виявиться «невидимим» для Google.

 

5. Внутрішня технічна оптимізація

Аудит, про який ми писали в першому пункті, тільки виявляє помилки на сайті, але не вирішує їх. Для того щоб їх вирішити, потрібна технічна оптимізація інтернет-магазину. У пул робіт входять настройка структури URL сторінок, усунення дублів, оптимізація під мобільні пристрої, складання файлів sitemap.xml і robots.txt, установка атрибуту rel = «canonical», поліпшення швидкості завантаження сайту, створення шаблонів мікроразметок і шаблонів мета-тегів, перелінковка.

 

6. Наповнення інтернет-магазину контентом

Наповнення контентом — це одна зі складових внутрішньої оптимізації. Але про неї варто сказати окремо. На цьому етапі до роботи по SEO-просуванню підключають редактора і копірайтера, які відповідають за якість текстів і готують їх на основі СЯ, сформованого SEO-спеціалістом. Далі тексти з релевантними ключовими запитами повинні бути розміщені на цільових сторінках категорій, розділів і товарів. В кінцевому підсумку саме контент відповідає за цільовий трафік на сайт. Однак це не тільки продуктові тексти і статті. Вкрай важливо супроводжувати їх якісними зображеннями і відео, тому до процесу можна підключити фотографа, відеограф або графічного дизайнера.

Від того, наскільки унікальний і якісний контент на сторінках інтернет-магазину, буде залежати підсумковий результат всієї стратегії SEO-просування, від збільшення продажів до лояльності до бізнесу.

 

7. Зовнішня оптимізація

Після усунення технічних помилок і завершення робіт по внутрішній оптимізації можна переходити до зовнішньої. Вона має на увазі розміщення посилань, що ведуть на інтернет-магазин з інших сайтів. Кінцевою метою цього розміщення є нарощування маси, яка має значення для пошукових систем.

Як це працює? Посилання на ваш сайт з іншого ресурсу — це аналог рекомендації в реальному житті. Але є нюанс: тільки рекомендації з «хороших» сайтів мають вагу для Google. Якщо пошукова система «не довіряє» того сайту, з якого веде посилання, він перестане «довіряти» і вашому інтернет-магазину. На практиці це означає зниження його позицій в пошуковій видачі, слідом за якими знижуються органічний трафік і продажу. Саме тому SEO-фахівець проводить ретельний аналіз трастовості сайтів, на яких можна розміщувати посилання, і вибирає схожі. Якщо це проігнорувати і розмістити посилання на «поганих» ресурсах, пошукові системи можуть навіть накласти санкції на інтернет-магазин, які унеможливлять його подальше просування.

На завершення додамо, що SEO-просування — одна з найважливіших (у всякому разі, на найближчий десяток років) складових комплексу послуг з розкручування інтернет-магазину. Вона себе повністю виправдовує, а головне — окупає.

Последние материалы рубрики

Як стати №1 за англомовними запитами в Google у 244 країнах

Як стати №1 за англомовними запитами в Google у 244 країнах:...

Як просувати мультирегіональний та мультимовний сайт на одному домені? Розповідаємо на прикладі кейсу AutoCatalyst

Експромо. Як українському бізнесу вийти на міжнародний ринок?

Комплексне просування бізнесу на глобальний ринок

Як підібрати performance інструменти для просування на зовнішній ринок? Планування бюджету та маркування рекламних кампаній

Новини Google

Головні новини за підсумками Google Search On 2022

Що планує впроваджувати Google? Ключові тези про нові функції

Glovo Україна

Замовлення у Glovo зросли на 442%: як компанія справляється з...

Як Glovo пережив день відкриття McDonald's та як компанія справляється з неймовірним ажіотажем киян?

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті