Головна » Блог » SEO | Органічне просування сайту » Просування інтернет-магазину з нуля: гайд для маркетолога

Просування інтернет-магазину з нуля: гайд для маркетолога

05.02.2020

Тала Шилко


 

Здається, що про SEO-просуванні інтернет-магазину писали вже 1000 разів. Але зазвичай маркетологу або, якщо такого немає, власнику компанії ніколи вникати в ці мудровані довгі опуси. Тому зазвичай при виборі підрядника вони орієнтуються на ціни. Але перш ніж дізнаватися вартість просування інтернет-магазину, напевно, варто розібратися, за що платити?

Для цього ми в агентстві результативного інтернет-маркетингу Webpromo створили простий і зручний гайд, за допомогою якого клієнт зможе легко розібратися, для чого потрібно SEO-просування інтернет-магазину і як воно відбувається. Отже, перейдемо до суті.

 

1. Пошуковий аудит сайту

Перед тим як приступити до власне просування інтернет-магазину, ціна на яке залежить від безлічі факторів, проводять пошукової аудит ресурсу. У його ході сайт проходить перевірку на відповідність технічним вимогам пошукових систем, на швидкість завантаження сторінок і адаптивність під мобільні пристрої. Також перевіряють, чи встановлені файли robots.txt і sitemap.xml.

Для комплексного різнобічного і достовірного аудиту в тому числі використовують такі платні послуги, як Serpstat і Ahrefs. Їх вартість досить висока (хоча і виправдана), тому частіше за все самій компанії немає сенсу їх купувати, а краще звернутися до профільного агентство.

 

2. Конкурентний аналіз

Як і в будь-який інший сфері маркетингу, при розкручуванні інтернет-магазину в Києві і по Україні, так і за кордоном, необхідно провести порівняльний аналіз конкурентів на ринку, який дасть можливість взяти все найкраще від їхньої стратегії SEO-просування і уникнути допущених ними помилок.

 

3. Юзабіліті (CRO) аудит сайту

Здається, що цей пункт виявився тут випадково. Але насправді це не так. Первинний юзабіліті-аудит сайту допоможе оцінити, наскільки продумана структура інтернет-магазину, тобто як швидко користувач знайде потрібний товар. Це особливо важливо для майданчиків з великим асортиментом. Іноді виявляється, що назви розділів і категорій не відповідає ключовим запитам в ніші, на яку орієнтований ресурс.

В ідеальній ситуації структуру інтернет-магазину потрібно продумувати разом з SEO-спеціалістом ще до створення сайту, орієнтуючись на зібране семантичне ядро.

 

4. Збір семантичного ядра

Жоден якісний інтернет-ресурс не зможе обійтися без ключових слів, які відповідають запитам цільової аудиторії, а значить, приносять органічний трафік. Для того щоб знайти і кластеризувати такі запити, збирають семантичне ядро. За підсумком цих робіт створюють упорядкований набір слів і словосполучень, які найбільш точно характеризують спрямованість інтернет-магазину. Саме вони і повинні бути присутніми на сайті як якісь ідентифікатори для пошукових систем.

Якщо СЯ сайту буде недостатньо опрацьовано або його не буде зовсім, інтернет-магазин виявиться «невидимим» для Google.

 

5. Внутрішня технічна оптимізація

Аудит, про який ми писали в першому пункті, тільки виявляє помилки на сайті, але не вирішує їх. Для того щоб їх вирішити, потрібна технічна оптимізація інтернет-магазину. У пул робіт входять настройка структури URL сторінок, усунення дублів, оптимізація під мобільні пристрої, складання файлів sitemap.xml і robots.txt, установка атрибуту rel = «canonical», поліпшення швидкості завантаження сайту, створення шаблонів мікроразметок і шаблонів мета-тегів, перелінковка.

 

6. Наповнення інтернет-магазину контентом

Наповнення контентом — це одна зі складових внутрішньої оптимізації. Але про неї варто сказати окремо. На цьому етапі до роботи по SEO-просуванню підключають редактора і копірайтера, які відповідають за якість текстів і готують їх на основі СЯ, сформованого SEO-спеціалістом. Далі тексти з релевантними ключовими запитами повинні бути розміщені на цільових сторінках категорій, розділів і товарів. В кінцевому підсумку саме контент відповідає за цільовий трафік на сайт. Однак це не тільки продуктові тексти і статті. Вкрай важливо супроводжувати їх якісними зображеннями і відео, тому до процесу можна підключити фотографа, відеограф або графічного дизайнера.

Від того, наскільки унікальний і якісний контент на сторінках інтернет-магазину, буде залежати підсумковий результат всієї стратегії SEO-просування, від збільшення продажів до лояльності до бізнесу.

 

7. Зовнішня оптимізація

Після усунення технічних помилок і завершення робіт по внутрішній оптимізації можна переходити до зовнішньої. Вона має на увазі розміщення посилань, що ведуть на інтернет-магазин з інших сайтів. Кінцевою метою цього розміщення є нарощування маси, яка має значення для пошукових систем.

Як це працює? Посилання на ваш сайт з іншого ресурсу — це аналог рекомендації в реальному житті. Але є нюанс: тільки рекомендації з «хороших» сайтів мають вагу для Google. Якщо пошукова система «не довіряє» того сайту, з якого веде посилання, він перестане «довіряти» і вашому інтернет-магазину. На практиці це означає зниження його позицій в пошуковій видачі, слідом за якими знижуються органічний трафік і продажу. Саме тому SEO-фахівець проводить ретельний аналіз трастовості сайтів, на яких можна розміщувати посилання, і вибирає схожі. Якщо це проігнорувати і розмістити посилання на «поганих» ресурсах, пошукові системи можуть навіть накласти санкції на інтернет-магазин, які унеможливлять його подальше просування.

На завершення додамо, що SEO-просування — одна з найважливіших (у всякому разі, на найближчий десяток років) складових комплексу послуг з розкручування інтернет-магазину. Вона себе повністю виправдовує, а головне — окупає.

Последние материалы рубрики

Конверсія продажів онлайн та офлайн: проста формула + приклад розрахунку

Конверсія продажів онлайн та офлайн: проста формула +...

Визначення поняття конверсії продажів. Як правильно робити розрахунок та підвищити ефективність маркетингової стратегії?

Як оптимізувати зображення на сайті: практичні рекомендації від назви до мікророзмітки

Як оптимізувати зображення на сайті: практичні...

Впевнені, що знаєте як оптимізувати картинки на сайті? Які основні вимоги пошукових систем до зображень на сайті? Як стиснути графіку...

Модель аукціону першої ціни: нововведення від Google AdSense

Модель аукціону першої ціни: нововведення від Google AdSense

Модель аукціону першої ціни спростить процес покупки рекламних місць на платформі Google AdSense.

Google Analytics 4 оновився: інтеграція з Search Console, атрибуція на основі даних і досягнення маркетингових цілей

Google Analytics 4 оновився: інтеграція з Search Console, атрибуція на...

Що оновили в Google Analytics 4? Як інтегрували Search Console, змінили модель атрибуції, а також які представили нові дві моделі машинного навчання?...

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті