Головна » Блог » SEO | Органічне просування сайту » Просування інтернет-магазину з нуля: гайд для маркетолога

Просування інтернет-магазину з нуля: гайд для маркетолога

05.02.2020

Редакція: Ольга Коцофане. Автор: Тала Шилко


 

Здається, що про SEO-просуванні інтернет-магазину писали вже 1000 разів. Але зазвичай маркетологу або, якщо такого немає, власнику компанії ніколи вникати в ці мудровані довгі опуси. Тому зазвичай при виборі підрядника вони орієнтуються на ціни. Але перш ніж дізнаватися вартість просування інтернет-магазину, напевно, варто розібратися, за що платити?

Для цього ми в агентстві результативного інтернет-маркетингу Webpromo створили простий і зручний гайд, за допомогою якого клієнт зможе легко розібратися, для чого потрібно SEO-просування інтернет-магазину і як воно відбувається. Отже, перейдемо до суті.

 

1. Пошуковий аудит сайту

Перед тим як приступити до власне просування інтернет-магазину, ціна на яке залежить від безлічі факторів, проводять пошукової аудит ресурсу. У його ході сайт проходить перевірку на відповідність технічним вимогам пошукових систем, на швидкість завантаження сторінок і адаптивність під мобільні пристрої. Також перевіряють, чи встановлені файли robots.txt і sitemap.xml.

Для комплексного різнобічного і достовірного аудиту в тому числі використовують такі платні послуги, як Serpstat і Ahrefs. Їх вартість досить висока (хоча і виправдана), тому частіше за все самій компанії немає сенсу їх купувати, а краще звернутися до профільного агентство.

 

2. Конкурентний аналіз

Як і в будь-який інший сфері маркетингу, при розкручуванні інтернет-магазину в Києві і по Україні, так і за кордоном, необхідно провести порівняльний аналіз конкурентів на ринку, який дасть можливість взяти все найкраще від їхньої стратегії SEO-просування і уникнути допущених ними помилок.

 

3. Юзабіліті (CRO) аудит сайту

Здається, що цей пункт виявився тут випадково. Але насправді це не так. Первинний юзабіліті-аудит сайту допоможе оцінити, наскільки продумана структура інтернет-магазину, тобто як швидко користувач знайде потрібний товар. Це особливо важливо для майданчиків з великим асортиментом. Іноді виявляється, що назви розділів і категорій не відповідає ключовим запитам в ніші, на яку орієнтований ресурс.

В ідеальній ситуації структуру інтернет-магазину потрібно продумувати разом з SEO-спеціалістом ще до створення сайту, орієнтуючись на зібране семантичне ядро.

 

4. Збір семантичного ядра

Жоден якісний інтернет-ресурс не зможе обійтися без ключових слів, які відповідають запитам цільової аудиторії, а значить, приносять органічний трафік. Для того щоб знайти і кластеризувати такі запити, збирають семантичне ядро. За підсумком цих робіт створюють упорядкований набір слів і словосполучень, які найбільш точно характеризують спрямованість інтернет-магазину. Саме вони і повинні бути присутніми на сайті як якісь ідентифікатори для пошукових систем.

Якщо СЯ сайту буде недостатньо опрацьовано або його не буде зовсім, інтернет-магазин виявиться «невидимим» для Google.

 

5. Внутрішня технічна оптимізація

Аудит, про який ми писали в першому пункті, тільки виявляє помилки на сайті, але не вирішує їх. Для того щоб їх вирішити, потрібна технічна оптимізація інтернет-магазину. У пул робіт входять настройка структури URL сторінок, усунення дублів, оптимізація під мобільні пристрої, складання файлів sitemap.xml і robots.txt, установка атрибуту rel = «canonical», поліпшення швидкості завантаження сайту, створення шаблонів мікроразметок і шаблонів мета-тегів, перелінковка.

 

6. Наповнення інтернет-магазину контентом

Наповнення контентом — це одна зі складових внутрішньої оптимізації. Але про неї варто сказати окремо. На цьому етапі до роботи по SEO-просуванню підключають редактора і копірайтера, які відповідають за якість текстів і готують їх на основі СЯ, сформованого SEO-спеціалістом. Далі тексти з релевантними ключовими запитами повинні бути розміщені на цільових сторінках категорій, розділів і товарів. В кінцевому підсумку саме контент відповідає за цільовий трафік на сайт. Однак це не тільки продуктові тексти і статті. Вкрай важливо супроводжувати їх якісними зображеннями і відео, тому до процесу можна підключити фотографа, відеограф або графічного дизайнера.

Від того, наскільки унікальний і якісний контент на сторінках інтернет-магазину, буде залежати підсумковий результат всієї стратегії SEO-просування, від збільшення продажів до лояльності до бізнесу.

 

7. Зовнішня оптимізація

Після усунення технічних помилок і завершення робіт по внутрішній оптимізації можна переходити до зовнішньої. Вона має на увазі розміщення посилань, що ведуть на інтернет-магазин з інших сайтів. Кінцевою метою цього розміщення є нарощування маси, яка має значення для пошукових систем.

Як це працює? Посилання на ваш сайт з іншого ресурсу — це аналог рекомендації в реальному житті. Але є нюанс: тільки рекомендації з «хороших» сайтів мають вагу для Google. Якщо пошукова система «не довіряє» того сайту, з якого веде посилання, він перестане «довіряти» і вашому інтернет-магазину. На практиці це означає зниження його позицій в пошуковій видачі, слідом за якими знижуються органічний трафік і продажу. Саме тому SEO-фахівець проводить ретельний аналіз трастовості сайтів, на яких можна розміщувати посилання, і вибирає схожі. Якщо це проігнорувати і розмістити посилання на «поганих» ресурсах, пошукові системи можуть навіть накласти санкції на інтернет-магазин, які унеможливлять його подальше просування.

На завершення додамо, що SEO-просування — одна з найважливіших (у всякому разі, на найближчий десяток років) складових комплексу послуг з розкручування інтернет-магазину. Вона себе повністю виправдовує, а головне — окупає.

Последние материалы рубрики

«Вітамінізований кейс», або Як за допомогою структурованого сайту та ребрендингу просувати екопродукцію: історія компанії VitaminBox

«Вітамінізований кейс», або Як за допомогою...

На прикладі нового кейсу ми покажемо, як підвищити впізнаваність бренду, розробити візуальний контент спеціально для ніші...

Аудит Google Ads

Аудит Google Ads: на що звернути увагу маркетологу?

Що таке аудит Google Ads? Які задачі виконує та як правильно провести аналіз облікового запису?

Оголошення Google Local Inventory Ads

Оголошення Google Local Inventory Ads: як вони працюють та кому...

Оголошення Google Local Inventory Ads — ефективний спосіб просування в інтернеті фізичних торгових точок. Про переваги та недоліки LIA, а також...

Аналоги Canva

Аналоги Canva: 8 зручних онлайн-сервісів для роботи з...

Графічний онлайн-редактор Canva — справжній фаворит багатьох digital-фахівців, які працюють із зображеннями чи презентаціями. Зважаючи на...

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Виконують всі задачі, досягаючи кращих КРІ
Рекомендую Webpromo як надійних партнерів
Кратно зросли показники приросту органічного трафіку
Серед багатьох ми обрали Webpromo
Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo - це продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності